Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 7 september 2014 om 19:40
Ik ben hier gekomen omdat ik een Nokia N97 had gekregen en daar kon ik op de startpagina snelkoppelingen kiezen via t mobile. Mijn eerste mobiel waar ik mee op internet kon en die loodste mij zo de krochten van het vivaforum in. Pas toen de plaatsjesplakker hier kwam heb ik een account aangemaakt.
Ik begreep de negatieve reacties tegen Iris nooit.
Ik las dus duidelijk te selectief.
Ik begreep de negatieve reacties tegen Iris nooit.
Ik las dus duidelijk te selectief.
zondag 7 september 2014 om 19:42
quote:ThunderassMan schreef op 07 september 2014 @ 19:35:
Jaja, dat was nog eens tijd; vroegâh op het forum.
Ik mis gewoonSuus ook. Ben benieuwd hoe het met haar is.
Uiteraard ben ik hier via google en 'sex' terechtgekomen en ben blijven hangen.
Overigens, je kunt zeggen van de blauwe bloem wat je wilt, maar zuigen deed ze niet.
Overigens, je kunt zeggen van de blauwe bloem wat je wilt, maar zuigen deed ze niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 7 september 2014 om 19:42
Ik heb het over Isabon en ben echt even verbijsterd...........je kan toch gewoon wegblijven van het forum of een andere nick nemen als je jezelf onmogelijk hebt gemaakt?
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
zondag 7 september 2014 om 19:44
zondag 7 september 2014 om 19:44
quote:ThunderassMan schreef op 07 september 2014 @ 19:35:
lichamelijk bedoel je?
lichamelijk bedoel je?
zondag 7 september 2014 om 19:46
quote:Bieb2.0 schreef op 07 september 2014 @ 19:44:
[...]
Even voor mezelf praten.. TAM en blauwe bloem ook van bil geweest?
Zonder zuigen?Owwwhhh, het wordt steeds wilder
[...]
Even voor mezelf praten.. TAM en blauwe bloem ook van bil geweest?
Zonder zuigen?Owwwhhh, het wordt steeds wilder
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
zondag 7 september 2014 om 19:46
zondag 7 september 2014 om 19:49
Ik was hier voor het eerst in 2005, het forum zag er héééél anders uit! Ik weet niet eens meer welke nick ik toen had. Maar ik kwam toen veel op Maatschappij. Het meest is me Midas bijgebleven, was een of andere videoboer die het Vivaforum had ontdekt. Hij werd steeds geband en dan kwamen er allemaal wolfjes om de hoek kijken, alterego's van Midas. Rare gast vond ik dat. Ben er jaren uitgeweest, met af en toe eens weer meelezen. En nu dan weer eens een nieuw account omdat ik de vorige echt niet meer wist.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 7 september 2014 om 19:50
quote:tallyho schreef op 07 september 2014 @ 19:49:
Die Iris, ze lokte ze met haar poes(en gefluister) ......
[afbeelding]Haha ik lees dit op Jambersstijl....
Die Iris, ze lokte ze met haar poes(en gefluister) ......
[afbeelding]Haha ik lees dit op Jambersstijl....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.