Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 7 september 2014 om 20:00
zondag 7 september 2014 om 20:00
quote:Ismene schreef op 07 september 2014 @ 19:58:
[...]
Ja, maar had jij of BGB (of iemand anders) het niet steeds over Brandend Vagijn? Of Vurig Vagijn of zoiets?
Ik begin me dingen in te beelden Volgens mij was dat VeryCherry, daar hadden ze een wachtwoord voor bedacht. Heel erg kinderachtig vond ik dat.
[...]
Ja, maar had jij of BGB (of iemand anders) het niet steeds over Brandend Vagijn? Of Vurig Vagijn of zoiets?
Ik begin me dingen in te beelden Volgens mij was dat VeryCherry, daar hadden ze een wachtwoord voor bedacht. Heel erg kinderachtig vond ik dat.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 7 september 2014 om 20:01
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 september 2014 @ 20:00:
[...]
Oh ja, prachtig was dat.
Of Nerd, die dan op geheel eigen wijze een samenvatting kwam geven van de gebeurtenissen en iedereen in opperste verwarring achterliet .
Ja. Ik doelde op Nerd.
En ik snapte de man meestal.... Ik vond het zo super hoe hij kon reageren.
[...]
Oh ja, prachtig was dat.
Of Nerd, die dan op geheel eigen wijze een samenvatting kwam geven van de gebeurtenissen en iedereen in opperste verwarring achterliet .
Ja. Ik doelde op Nerd.
En ik snapte de man meestal.... Ik vond het zo super hoe hij kon reageren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 7 september 2014 om 20:02
zondag 7 september 2014 om 20:04
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 september 2014 @ 19:52:
het klonk als een geslachtsziekte en dat was het ook. Af en toe na middernacht probeerden BGB en ik nog wat orde op zaken te stellen, maar eenmaal herpes...Ik heb even gegoogled en DonkeyShot was daar ook actief. Zou hij ook...........?
het klonk als een geslachtsziekte en dat was het ook. Af en toe na middernacht probeerden BGB en ik nog wat orde op zaken te stellen, maar eenmaal herpes...Ik heb even gegoogled en DonkeyShot was daar ook actief. Zou hij ook...........?
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
zondag 7 september 2014 om 20:06
quote:Enn schreef op 07 september 2014 @ 20:01:
[...]
Ja. Ik doelde op Nerd.
En ik snapte de man meestal.... Ik vond het zo super hoe hij kon reageren.Ik kan me wel zo iemand herinneren, maar die had een andere nick. Beetje vaag persoon, die poëtisch reageerde, maar daar snapte ja dan geen jota van.
[...]
Ja. Ik doelde op Nerd.
En ik snapte de man meestal.... Ik vond het zo super hoe hij kon reageren.Ik kan me wel zo iemand herinneren, maar die had een andere nick. Beetje vaag persoon, die poëtisch reageerde, maar daar snapte ja dan geen jota van.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 7 september 2014 om 20:08
quote:Ismene schreef op 07 september 2014 @ 20:05:
Oh ja dat wachtwoord. Heb ik ook gelezen. Leek me zo zielig en kinderachtig, om zoiets te bedenken (en ik was zelf maar 21 jaar )
En allemaal volwassen mannen en vrouwen, he.
Inderdaad triest
Oh ja dat wachtwoord. Heb ik ook gelezen. Leek me zo zielig en kinderachtig, om zoiets te bedenken (en ik was zelf maar 21 jaar )
En allemaal volwassen mannen en vrouwen, he.
Inderdaad triest
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 7 september 2014 om 20:11