Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 7 september 2014 om 20:51
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 september 2014 @ 20:28:
Ik vond Oddjob van het zelfde laken een pak als Neon Leon. Maar die laatste werd constant geband.
Ja , best jammer want ze zijn in mijn lezers ogen gewoon ok.
Geheel zichzelf en niet altijd doorsnee in reageren maar soit.... dat kan een forum juist leuk maken.
Ik vond Oddjob van het zelfde laken een pak als Neon Leon. Maar die laatste werd constant geband.
Ja , best jammer want ze zijn in mijn lezers ogen gewoon ok.
Geheel zichzelf en niet altijd doorsnee in reageren maar soit.... dat kan een forum juist leuk maken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 7 september 2014 om 20:52
quote:tallyho schreef op 07 september 2014 @ 20:37:
[...]
Volgens mij ging het er vroeger op het forum een stuk bronstiger aan toe...
Ja, geweldig
Tegenwoordig schiet bij iedereen z'n panty direct in de stress en gaan ze allemaal gillen dat er gehengeld wordt.
Gosh, which reminds me: het visvijver-topic.....
[...]
Volgens mij ging het er vroeger op het forum een stuk bronstiger aan toe...
Ja, geweldig
Tegenwoordig schiet bij iedereen z'n panty direct in de stress en gaan ze allemaal gillen dat er gehengeld wordt.
Gosh, which reminds me: het visvijver-topic.....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 7 september 2014 om 20:58
zondag 7 september 2014 om 21:06
zondag 7 september 2014 om 21:21
zondag 7 september 2014 om 21:22
quote:Ismene schreef op 07 september 2014 @ 21:15:
[...]
Lees al even mee. Zei ik daarjuist al. Afstandsbediening in het Engels hotel. Was het eerste topic dat ik meemaakte. (Samen met een M81 topic, maar dat was toen al een "oud" topic).Ik maak ook maar een grapje, als dit forum een oester was, dan was Meds de parel. Was het een broodje kroket dan was Meds de kroket én de mosterd en was dit forum een incontinente oma dan was Meds de reddende tena.
[...]
Lees al even mee. Zei ik daarjuist al. Afstandsbediening in het Engels hotel. Was het eerste topic dat ik meemaakte. (Samen met een M81 topic, maar dat was toen al een "oud" topic).Ik maak ook maar een grapje, als dit forum een oester was, dan was Meds de parel. Was het een broodje kroket dan was Meds de kroket én de mosterd en was dit forum een incontinente oma dan was Meds de reddende tena.
zondag 7 september 2014 om 21:22
quote:Merisi schreef op zondag 07 september 2014 21:20 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 2"" class="messagelink">larva schreef op 07 september 2014 @ 21:19</a>:</b>
Truffel</div></blockquote>
Hint je nu wie de pasgebande eerst was??
OMG dat zou wel passen. Neeej want dan had ze al minstens een foto van haarzelf geplaatst en aangegeven dat ze naar de mac ging.. Maar dan moest haar vriend haar wel brengen
Truffel</div></blockquote>
Hint je nu wie de pasgebande eerst was??
OMG dat zou wel passen. Neeej want dan had ze al minstens een foto van haarzelf geplaatst en aangegeven dat ze naar de mac ging.. Maar dan moest haar vriend haar wel brengen