parkeren Utrecht centrum
zondag 7 september 2014 om 07:59
Hoi allemaal,
Aangezien mijn trein vandaag niet / vreemd rijdt had ik bedacht met de auto naar Utrecht te gaan. Nu heb ik allemaal parkeergarages etc via Google gevonden en ik zie op 1 site staan dat het maximale dagtarief 10euro is op zondag.
Wie kan mijn vertellen of dat klopt? Als het namelijk 30 euro is dan denk ik er toch over om met de trein te gaan ondanks spoor-gedoe.
Thanks!
Aangezien mijn trein vandaag niet / vreemd rijdt had ik bedacht met de auto naar Utrecht te gaan. Nu heb ik allemaal parkeergarages etc via Google gevonden en ik zie op 1 site staan dat het maximale dagtarief 10euro is op zondag.
Wie kan mijn vertellen of dat klopt? Als het namelijk 30 euro is dan denk ik er toch over om met de trein te gaan ondanks spoor-gedoe.
Thanks!
zondag 7 september 2014 om 08:26
zondag 7 september 2014 om 08:49
quote:Anthonius schreef op zondag 07 september 2014 08:32 Wat is dit nu weer voor geneuzel??
Je vroeg het je af, je zocht het op en je hebt je antwoord gevonden!!
Waarom dan nu weer second guessen??
Doe niet zo ontzettend raar.
Ik vraag me af of het klopt die 10e per dag. Als het niet klopt dan is het dus 30e per dag.
Dat is voor mij nogal een groot verschil. Misschien heeft iemand hier wel eens in de parkeergarages geparkeerd en kan diegene dit voor mij bevestigen of juist niet.
Als je goed had gelezen had je gezien dat dat de vraag is ipv 'second guess'
Je vroeg het je af, je zocht het op en je hebt je antwoord gevonden!!
Waarom dan nu weer second guessen??
Doe niet zo ontzettend raar.
Ik vraag me af of het klopt die 10e per dag. Als het niet klopt dan is het dus 30e per dag.
Dat is voor mij nogal een groot verschil. Misschien heeft iemand hier wel eens in de parkeergarages geparkeerd en kan diegene dit voor mij bevestigen of juist niet.
Als je goed had gelezen had je gezien dat dat de vraag is ipv 'second guess'
zondag 7 september 2014 om 10:55