sterretjes in autoruit

14-07-2008 11:28 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
In mijn Ford Ka heb ik twee sterretjes in mijn voorruit. Ik hoor heel verschillende verhalen over het laten opvullen met hars. Wie heeft hier ervaring mee en bij welk bedrijf heb je het laten doen?
Bel je verzekering even wie ze aanraden, dan wordt het gratis gerepareerd.
En wacht er niet mee, want sterretjes kunnen barsten worden en dan wordt het niet meer vergoed.
Meestal Car Glass, maar bel inderdaad je verzekering even. (Mijn 'sterretje' a.k.a. uitgetikte raampje koste me zo'n 70 euro, maar opvullen is meestal gratis)
Zo snel mogelijk iets aan laten doen, inderdaad even met je verzekering bellen om te kijken waar het gedekt is. Meestal Carglass.
Bij carglass heb ik mijn sterretje laten vullen, naar alle tevredenheid. Ik zal geen puberale opmerking maken verder
Carglass! Komen het ter plaatse, zelfs op je werk. Wel even melden bij je verzekering. Meestal gratis maar je no claim wordt soms wel bevroren voor een jaar. Idd niet lang wachten want dan gaan ze scheuren en moet je ruit vervangen worden. Je ziet er niets meer van na de behandeling.
Je moet natuurlijk wel glas-dekking (Mini Casco of Volledig Casco) hebben! Bij uitsluitend WA verzekering komt ook het harsen voor eigen rekening.
Carglass. Ik heb - oude auto - WA, maar het werd altijd perfect opgelost. Ook toen spontaan mijn ruit een keertje explodeerde (ja dat is een heel groot feest!), kreeg keurig vervangende plastic ruit die vastgeplakt zat (want had auto wel nodig, en ruit moest besteld worden voor oude auto), maar 2 dagen later was de ruit er. Ook voor sterretjes perfecte service!
Ik heb een wa-plus van dealer garant (polis direct) en dan is ruit vervangen zelfs gratis (zonder eigen risico) als je t bij een van de bij hun aangesloten garages doet. ik betaal maar 2 tientjes per maand en heb dan ook nog inzittendenverzekering dus ben erg happy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven