leeg gevoel van binnen
dinsdag 9 september 2014 om 20:20
Ach lieve vrouw het klinkt helemaal alsof je je aanstelt maar gewoon alsof je erg verdrietig bent.
Wat extra vervelend dat je vriendinnen je ook hebben laten zitten nu je ze zo nodig hebt juist.
Mijn moeder is ook onverwachts overleden toen ik 20 was en ja dat voelt leeg en nu soms nog maar het wordt minder. 3 jaar is echt nog niet lang hoor.
Ik denk echt dat je nog wel liefde in je leven gaat vinden.
Heb je nog een vader en zo ja heb je daar nog contact mee? Misschien contacten opdoen via je werk of school?
Ik weet niet waar je woont maar ik ben net verhuisd en ken hier nog niet veel mensen. Geen idee of je die behoefte hebt maar samen eens ergens koffie/thee drinken om er even tussenuit te zijn zou kunnen.
Heel veel sterkte, hopelijk komen er nog meer reacties.
Wat extra vervelend dat je vriendinnen je ook hebben laten zitten nu je ze zo nodig hebt juist.
Mijn moeder is ook onverwachts overleden toen ik 20 was en ja dat voelt leeg en nu soms nog maar het wordt minder. 3 jaar is echt nog niet lang hoor.
Ik denk echt dat je nog wel liefde in je leven gaat vinden.
Heb je nog een vader en zo ja heb je daar nog contact mee? Misschien contacten opdoen via je werk of school?
Ik weet niet waar je woont maar ik ben net verhuisd en ken hier nog niet veel mensen. Geen idee of je die behoefte hebt maar samen eens ergens koffie/thee drinken om er even tussenuit te zijn zou kunnen.
Heel veel sterkte, hopelijk komen er nog meer reacties.
dinsdag 9 september 2014 om 20:40
dinsdag 9 september 2014 om 21:01
dinsdag 9 september 2014 om 21:15
Je bent geen aansteller, to. Er zijn in korte tijd veel mensen uit je leven verdwenen, waaronder vriendinnen die je hadden moeten steunen, en zo lang is 2,5 jaar niet.
Mocht je hier een beetje in de buurt wonen, dan geldt het aanbod van ikbenik wat mij betreft trouwens ook. Ik heb (voor mij gelukkig) niet zo veel overeenkomsten op dit gebied, maar als je een keer behoefte hebt aan gewoon niet alleen zijn ...