leeg gevoel van binnen

09-09-2014 19:43 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd
anoniem_206794 wijzigde dit bericht op 22-10-2014 22:36
Reden: n.v.t
% gewijzigd
Ach lieve vrouw het klinkt helemaal alsof je je aanstelt maar gewoon alsof je erg verdrietig bent.

Wat extra vervelend dat je vriendinnen je ook hebben laten zitten nu je ze zo nodig hebt juist.

Mijn moeder is ook onverwachts overleden toen ik 20 was en ja dat voelt leeg en nu soms nog maar het wordt minder. 3 jaar is echt nog niet lang hoor.

Ik denk echt dat je nog wel liefde in je leven gaat vinden.

Heb je nog een vader en zo ja heb je daar nog contact mee? Misschien contacten opdoen via je werk of school?

Ik weet niet waar je woont maar ik ben net verhuisd en ken hier nog niet veel mensen. Geen idee of je die behoefte hebt maar samen eens ergens koffie/thee drinken om er even tussenuit te zijn zou kunnen.

Heel veel sterkte, hopelijk komen er nog meer reacties.
wat een rottijd! Ik weet wel uit ervaring dat de zon een keer weer gaat schijnen ..
You only live twice
@ikbenikenbenertrotsop.nee mijn vader is al overleden toen ik 8 was en contact met mijn stiefvader is er ook niet meer na het overlijden van mijn moeder.dus heb gelukkig nog een broer en zusje verder heb ik ook geen leuke familie.werk in de ouderenzorg dus leer vooral oudjes kennen haha:p
Ok, mijn vader was overleden toen ik 3 was dus we hebben aardig wat overeenkomsten hoewel mijn verdere familie wel leuk is en een grote steun.

Ook in de ouderenzorg heb je collega's toch? Lukt het je om leuke dingen te doen?
allereerst gecondoleerd

ik snap je helemaal ben er zelf ook over aan het praten 'hoe kom je uit een moeilijk verleden'

soms gaat de pijn nooit weg echt een naar en zeker eenzaam gevoel. heel veel sterkte meid.
wie goed doet goed ontmoet
TO, Ik vind het heel erg wat jou is overkomen en ik snap hoe je, je voelt. Ik zelf ook veel meegemaakt, me ellendig gevoeld. Dus ik snap het en vind het normaal dat jij je na 3 jaar nog zo voelt. Je bent een doorzetter dus zul je het een plekje kunnen geven. Weet ik zeker.
voor jullie allemaal.
, je hebt een hele zware tijd achter de rug. 3 jaar is nog maar een korte periode, op een heel leven. Akelig dat je vriendinnen je hebben laten vallen!!

Misschien kun je google aan het werk zetten, op zoek naar lotgenoten en contacten??

Je bent geen aansteller, to. Er zijn in korte tijd veel mensen uit je leven verdwenen, waaronder vriendinnen die je hadden moeten steunen, en zo lang is 2,5 jaar niet.

Mocht je hier een beetje in de buurt wonen, dan geldt het aanbod van ikbenik wat mij betreft trouwens ook. Ik heb (voor mij gelukkig) niet zo veel overeenkomsten op dit gebied, maar als je een keer behoefte hebt aan gewoon niet alleen zijn ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven