Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 19:16:

Dit staat er in de OP over het doel van dit topic:

Wat mag wel:

- bans bespreken - bij elke ban doen we dit vooral als het een 'bekende' forummer betreft: gebeurde een paar pagina's terug ook al bij de ban van Gatekeeper

- beleid bespreken - gebeurt soms al heb ik persoonlijk weinig met 'beleid'. I don't care.

- trollhinten - gisternacht nog het topic van dat rare mens dat haar vriend met een stoel sloeg en later door het lint ging. Een aantal hadden al vermoeden dat het om trol ging, is hier ook besproken en vanochtend is het topic verwijderd.

- even stoom afblazen - dat vult ieder die hier schrijft voor zichzelf in hoe en wanneer stoom af te blazen. De een meldt dat hij/zij op handen moet zitten en ik doe het door gewoon mee te lullen met alles wat voorbijkomt. Dat is mijn 'stoom afblazen'. Lekker breed begrip dus en voor velerlei interpretaties vatbaar.

Iemand nog iets toe te voegen?Aha, stoom afblazen, dat is wat ik doe. Anderen noemen dat kletsen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:LadyZiva schreef op 11 september 2014 @ 19:18:

[...]

Ik zoek weer vrolijk verder! Je mag wel mee als model!

En MissI, je ava

Ja, ik dacht, ik trek 'm weer eens uit het stof.

Jij ook blij mee he
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 september 2014 @ 19:15:

Ik zie nu trouwens helemaal voor me hoe jullie tegenover elkaar zitten, mét laptop én bord eten. Gezellig

Hier is het niet anders hoor, alleen zitten wij naast elkaar Ik heb het nog geprobeerd hoor, hem op te voeden. Maar hij wil niet naast me zitten
quote:LadyZiva schreef op 11 september 2014 @ 19:21:

[...]

Ik heb het nog geprobeerd hoor, hem op te voeden. Maar hij wil niet naast me zitten

Nou ja, als ie maar wel naast je wil liggen dan...

Rij jij trouwens zelf ook motor?
Het is toch duidelijk voor iedereen dat het gewoon een kletstopic is geworden? Ik vind dat jammer en vind het leuker als het forumgerelateerd is, zoals het ook bedoeld is, niets meer niets minder.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vertel Nouschi, over welk topic wil je het hebben?
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 september 2014 @ 19:21:

[...]

Nou ja, als ie maar wel naast je wil liggen dan...

Rij jij trouwens zelf ook motor?

Heb gereden. Maar zo stom geweest om een motor (Honda CBR) te kopen die me niet lag. Daardoor heb ik het ding te vaak laten vallen, voelde me heel onzeker, dus verkocht. Afgelopen april weer begonnen, maar nu op de shopper van mijn broer. Even een totaal andere stijl, maar het heeft geholpen. Misschien volgend jaar weer. Ik zit gelukkig ook graag achterop. Lekker van de omgeving genieten en in als ik moe ben, dan slaap ik gewoon. Wat rij jij? Als ik weer voor een ga, dan ga ik voor een ninja.

Het is wel een droom van mij om een keer bij een prof achterop over het circuit te vliegen

Ik vind beide ava's mooi, toch vind ik deze meer uh stout? Spannend?
quote:Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 19:28:

Vertel Nouschi, over welk topic wil je het hebben?Momenteel even niet, later misschien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het valt ook wel mee, want het ging hier net nog over twee topics.

Die van 'onnozele trien' en die over 'kaal in de sauna'.

En we hadden het over de bannen van Stora en de huidige ban van Gatekeeper.
quote:Nouschi schreef op 11 september 2014 @ 19:26:

Het is toch duidelijk voor iedereen dat het gewoon een kletstopic is geworden? Ik vind dat jammer en vind het leuker als het forumgerelateerd is, zoals het ook bedoeld is, niets meer niets minder.

Ik ben het helemaal met je eens!

En wat is er mis om niets te posten als er niets na te praten is?

Anyway: voor de 2 de keer hier nu

De zoekfunctie doet het weer
Je bent zelf een theepot
@Lady, *bla bla over motor rijden*

V.w.b. mijn avatar; deze is inderdaad behoorlijk expliciet en veelzeggend
Ik vind het topic van die 20-jarige op zoek naar een neukbare 45-jarige vrouw wel leuk. Is hij nou serieus of is het stangen?
MissI klinkt stoer! Ik zie het nog wel.
Het topic is blijkbaar al verwijderd, Sensy.
Het is alweer weg!

Ik vond het ook een grappig topic en was net een reactie aan het schrijven op jouw laatste reactie. Hij is vast gestaft voor hengelen.
quote:doornroosje9 schreef op 11 september 2014 @ 19:39:

Het topic is blijkbaar al verwijderd, Sensy.Misschien maar beter ook Roosje, ivm met jouw verloofde
Hé bah, vond het juist een erg vermakelijk topic.

Nou dan maar verder op het 'seks is...' topic.
quote:Merisi schreef op 11 september 2014 @ 19:41:

[...]

Misschien maar beter ook Roosje, ivm met jouw verloofde

Kon Roosje de verleiding bijna niet weerstaan?
quote:Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 19:41:

Hé bah, vond het juist een erg vermakelijk topic.

Nou dan maar verder op het 'seks is...' topic.Ik had enigszins de indruk dat hij beet had, maar dat was misschien ook ironisch bedoeld.
quote:Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 19:41:

[...]

Kon Roosje de verleiding bijna niet weerstaan?Roosje en ik hadden bijna een trio gearrangeerd. En we waren niet de enigen!
quote:Merisi schreef op 11 september 2014 @ 19:44:

[...]

Roosje en ik hadden bijna een trio gearrangeerd. En we waren niet de enigen!We moesten alleen nog aan Scamp vragen of het mocht.
.
quote:doornroosje9 schreef op 11 september 2014 @ 19:48:

[...]

We moesten alleen nog aan Scamp vragen of het mocht.En die gaat balen als ze alweer allerlei fun heeft gemist. (hier op het topic dan. We hebben niets gedaan Scamp, echt niet!)
Ja sorry dames ik had de hengelaar inderdaad gestaft.
Grumpy today Grumpy?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven