Napraattopic 3
maandag 8 september 2014 om 19:19
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 11 september 2014 om 19:57
quote:Merisi schreef op donderdag 11 september 2014 19:44 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Sensy12 in "Napraattopic 3"" class="messagelink">Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 19:41</a>:</b>
[...]
Kon Roosje de verleiding bijna niet weerstaan?</div></blockquote>Roosje en ik hadden bijna een trio gearrangeerd. En we waren niet de enigen! Wat hoor ik daar??
[...]
Kon Roosje de verleiding bijna niet weerstaan?</div></blockquote>Roosje en ik hadden bijna een trio gearrangeerd. En we waren niet de enigen! Wat hoor ik daar??
donderdag 11 september 2014 om 19:58
quote:Ismene schreef op 11 september 2014 @ 19:49:
[...]
Wil ook niet in een groepje zitten. Ben een uniek persoon, en praat enkel voor mezelf. Maar hier durfde ik te posten. Andere topics zijn als newbie soms moeilijk.Begrijp ik ook wel. Dit topic vind ik echt wel heel leuk.
[...]
Wil ook niet in een groepje zitten. Ben een uniek persoon, en praat enkel voor mezelf. Maar hier durfde ik te posten. Andere topics zijn als newbie soms moeilijk.Begrijp ik ook wel. Dit topic vind ik echt wel heel leuk.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 11 september 2014 om 20:12
quote:Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 19:57:
Het topic 'wat moet ik hiermee..?!' op de relatiepijler is ook een leuke: muziekleraar die vriendin uit bed duwt omdat ze huilt. Ook hier vroeg ik me af of het echt is of dat ze zoveel mogelijk verontwaardigde reacties wil uitlokken.Is echt denk ik .
Het topic 'wat moet ik hiermee..?!' op de relatiepijler is ook een leuke: muziekleraar die vriendin uit bed duwt omdat ze huilt. Ook hier vroeg ik me af of het echt is of dat ze zoveel mogelijk verontwaardigde reacties wil uitlokken.Is echt denk ik .
donderdag 11 september 2014 om 20:17
quote:Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 19:57:
Het topic 'wat moet ik hiermee..?!' op de relatiepijler is ook een leuke: muziekleraar die vriendin uit bed duwt omdat ze huilt. Ook hier vroeg ik me af of het echt is of dat ze zoveel mogelijk verontwaardigde reacties wil uitlokken.Ik lees de OP net
Het topic 'wat moet ik hiermee..?!' op de relatiepijler is ook een leuke: muziekleraar die vriendin uit bed duwt omdat ze huilt. Ook hier vroeg ik me af of het echt is of dat ze zoveel mogelijk verontwaardigde reacties wil uitlokken.Ik lees de OP net
donderdag 11 september 2014 om 20:18
quote:Scamp schreef op 11 september 2014 @ 20:15:
Zei iemand trio? [afbeelding]
En nu stoppen met praten. Ik heb weer 5 pagina's gelezen net en nu is het filmavond.
Met Scampman.. sorry Doorntje
Ik verwacht jullie morgen braaf te zien napraten, over nuttige zaken en gebanden.
Dank u
Fijne filmavond, Scamp!
Zie je wel, Merisi, Scamp vindt dat niet erg. Wij hebben een open relatie.
Zei iemand trio? [afbeelding]
En nu stoppen met praten. Ik heb weer 5 pagina's gelezen net en nu is het filmavond.
Met Scampman.. sorry Doorntje
Ik verwacht jullie morgen braaf te zien napraten, over nuttige zaken en gebanden.
Dank u
Fijne filmavond, Scamp!
Zie je wel, Merisi, Scamp vindt dat niet erg. Wij hebben een open relatie.
donderdag 11 september 2014 om 20:20
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 september 2014 @ 20:15:
Nou, we kunnen ook rustig een ladiesnight organiseren, zo te lezen
Jammer joh, TAM
leuk! Een meeting!
Ik heb overigens bij 'slecht voor teken' steeds het idee dat het gaat om een anti-teken middeltje.
En bij 'prikkelregulatie bij peuter met Asperger' denk ik steeds: alle cactussen uit de buurt halen!
Nou, we kunnen ook rustig een ladiesnight organiseren, zo te lezen
Jammer joh, TAM
leuk! Een meeting!
Ik heb overigens bij 'slecht voor teken' steeds het idee dat het gaat om een anti-teken middeltje.
En bij 'prikkelregulatie bij peuter met Asperger' denk ik steeds: alle cactussen uit de buurt halen!
donderdag 11 september 2014 om 20:25