Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:sabbaticalmeds schreef op vrijdag 12 september 2014 16:29 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="blijfgewoonbianca in "Napraattopic 3"" class="messagelink">blijfgewoonbianca schreef op 12 september 2014 @ 16:22</a>:</b>

Wat ik dus niet snap is dat nog 1 kletstopic erbij als vervuiling wordt gezien. Die hele zwangerpijler is er mee vergeven. Schoon je het forum op en flikker je die pijler weg.</div></blockquote>goed idee, en al die topics van de koolhydraat-fobisten erbij, ruimt lekker op Ieeeej suikers! Die kan ik niet handelen..
quote:Ismene schreef op 12 september 2014 @ 16:29:

Maak me niet druk hoor Con. Vraag me gewoon af wat er dan zo trollwaardig is aan mijn gedrag. Misschien heb ik verborgen talenten .Niet teveel afvragen.
.
quote:larva schreef op 12 september 2014 @ 16:25:

Maar waarom zou je zeuren over zeuren terwijl zeuren mag?Het mag, maar dat wil niet zeggen dat iedereen het leuk vindt. Je moet er samen uitkomen en dat is gebeurd door het andere topic te openen .
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
.
Ik vind het kletstopic niks vooralsnog, dus ik blijf lekker hier :P
Ik stel een napraat topic voor, een bijpraat topic, een afpraattopic, een voorpraattopic en een inpraat topic, beetje zoiets als indrinken voordat je naar de kroeg gaat.
De oppermod is snel en helder!

En ik moet eerlijk zeggen dat ik met de standpunten van 'beide' partijen mee kon gaan. Ik vind het wel fijn dat de mods zich er echt helemaal buiten houden (mits staffen enzo).

@Ismene, ik heb gisteren niet gereageerd op je posts. Best herkenbaar dat persoonlijk opvatten. Ik heb dat ook gedaan en in het begin weerhield me dat vaak om te reageren. Maar weet je, daar groei je vanzelf in! En soms moet ik mezelf een schop onder mijn kont geven, dan voel ik dat weer even. Dat zegt echter op dat moment meer over mij, dan over de anderen.

Ik las net dat het je nog steeds niet lekker zit. Wat heb je nodig om het los te laten? Je stelt nl. vragen die niet te beantwoorden zijn. In jouw hoofd is het groter dan dat het eigenlijk is. Begrijpelijk én onhandig. Je maakt het jezelf ook wel moeilijk door te stellen "dat ik een trol ben". Het gegeven dat iemand je een trol noemt, maakt niet dat je het bent. Daar hebben heel veel lieve forummers gisteren aandacht aan besteed, met meer geduld dan ik heb

Beslis nu voor jezelf om het los te laten. Je bent geen trol, je weet dat zelf en je weet nu ook dat de woorden op het forum soms pijnlijk zijn. Geen leuke lessen, wel hele goede lessen. Het helpt je te relativeren. Volgens mij schreef Dana het heel mooi. Dat "het niet hoeven oppakken van elke handschoen die geworpen wordt" (of zoiets, sorry Dana als ik het wel erg lomp breng) het beste wat ze hier geleerd heeft.

Kun je je voorstellen dat het doorgaan over dit onderwerp je minder leuk maakt om te lezen? Terwijl ik je steeds vrolijk fladderend door de topics zag gaan. Dat beeld overheerst nog steeds, ik hoop dat ook weer snel te mogen lezen
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 september 2014 @ 16:29:

Er zijn 100.000 kletstopics. Waarom er nu precies hier gekletst moet worden is mij een raadsel.

Heb je goddomme 1 topic waarin het allemaal wat harder mag, moet het er weer gezelliegezellie zijn.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:Ismene schreef op vrijdag 12 september 2014 16:33 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="*lelie* in "Napraattopic 3"" class="messagelink">*lelie* schreef op 12 september 2014 @ 16:18</a>:</b>

Je bent wel een volhoudertje

De meeste waren het wss al weer vergeten.

Kom op Ismene,laat gaan en forum lekker verder. Morgen is iedereen dit weer vergeten.</div></blockquote>Ik bedoel het ook niet slecht . Als iemand mijn gedrag storend of trollerig (wat een woord ) vindt, zou ik graag weten waarom, zodat ik er de volgende keer op kan letten. Dat is al. Lieve schat,ik kan het woord trol niet meer horen! Waarbij leg het aub ff uit aan haar zodat dit hoofdstuk afgesloten kan worden.
.
.
quote:consuelabananahammok schreef op 12 september 2014 @ 16:34:

Ik stel een napraat topic voor, een bijpraat topic, een afpraattopic, een voorpraattopic en een inpraat topic, beetje zoiets als indrinken voordat je naar de kroeg gaat.Pff, wel erg mannelijk. Klinkt namelijk net zo als voorbeschouwing, wedstrijd, tussentijdse beschouwing, wedstrijd, eventueel nog een korte tussentijdse beschouwing want verlenging, dan de nabeschouwing, de samenvatting, de samenvatting van de samenvatting en dat doen we nog eens over in de kroeg, of zoiets Is dat wat je bedoeld?
quote:LadyZiva schreef op 12 september 2014 @ 16:42:

[...]

Pff, wel erg mannelijk. Klinkt namelijk net zo als voorbeschouwing, wedstrijd, tussentijdse beschouwing, wedstrijd, eventueel nog een korte tussentijdse beschouwing want verlenging, dan de nabeschouwing, de samenvatting, de samenvatting van de samenvatting en dat doen we nog eens over in de kroeg, of zoiets Is dat wat je bedoeld?

Zit je mij nu uit te maken voor man?

quote:consuelabananahammok schreef op 12 september 2014 @ 16:43:

[...]

Zit je mij nu uit te maken voor man?

anoniem_132479 wijzigde dit bericht op 12-09-2014 16:50
Reden: Er ging iets mis... en Thordis heeft gelijk ;-)
% gewijzigd
quote:LadyZiva schreef op 12 september 2014 @ 16:49:

[...]

[img]http://media.viva.nl/m/m1nxdh6cpwxe_80x60.jpg[/img]

Wasda?

Een alien? Zit je mij nu daarvoor uit te maken
quote:Ismene schreef op 12 september 2014 @ 16:40:

Dank je voor je post LadyZiva
Oh je hebt al een ander plaatje geplakt, ja ja hang vermaande onschuld maar uit
quote:consuelabananahammok schreef op 12 september 2014 @ 16:51:

[...]

Wasda?

Een alien? Zit je mij nu daarvoor uit te maken Foutje, had ik net aangepast, je was toch te snel:-$
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 september 2014 @ 16:22:

Wat ik dus niet snap is dat nog 1 kletstopic erbij als vervuiling wordt gezien. Die hele zwangerpijler is er mee vergeven. Schoon je het forum op en flikker je die pijler weg.Gisteren is tijdens de discussie in het napraattopic het napraters-kletstopic geopend; iets dat ik prima vind, maar waar ik me bij afvraag of dit niet juist voor meer vervuiling zorgt tussen de topics.

Ik bedoelde hiermee aan te geven dat ik me afvraag of de twee topics naast elkaar er niet voor gaan zorgen dat het minder overzichtelijk gaat worden, omdat er discussies over twee topics verspreid plaats zullen vinden. Vervuiling was misschien niet de beste woordkeuze.

Met vriendelijke groet,

Community Manager VIVA

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Eens mod! Dan moeten we steeds tussen 2 schipperen!
Ik ben er een beetje klaar mee. Dat het hier wat harder mag staat het kletsen wat mij betreft niet in de weg of andersom. En ik vind het gezeik om niets.

Altijd fijn als de één de ander de les gaat lezen over hoe het moet.

Ik zal iig niets meer plaatsen hier, want zo te lezen zit ik dan meteen in een 'groepje' terwijl ik helemaal niemand ken hier. En ben ik meteen van het 'gezellie gezellige' en dat is kennelijk niet de bedoeling. Ofzo.

Ik vind het allemaal van een schoolpleinniveau eigenlijk.
quote:Thordis schreef op 12 september 2014 @ 17:37:

Ik ben er een beetje klaar mee. Dat het hier wat harder mag staat het kletsen wat mij betreft niet in de weg of andersom. En ik vind het gezeik om niets.

Altijd fijn als de één de ander de les gaat lezen over hoe het moet.

Ik zal iig niets meer plaatsen hier, want zo te lezen zit ik dan meteen in een 'groepje' terwijl ik helemaal niemand ken hier. En ben ik meteen van het 'gezellie gezellige' en dat is kennelijk niet de bedoeling. Ofzo.

Ik vind het allemaal van een schoolpleinniveau eigenlijk. Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Buiten dat je natuurlijk gelijk hebt (zie motto) snap ik je niet helemaal. (Of helemaal niet, dat kan ook natuurlijk )
Het is mij niet duidelijk wat en hoe verder moderator.
Ik vind het ook gezeur.

Omdat er een keer een forummer voorbij gelopen werd moeten er nu ineens allerlei regels bedacht worden?

Ja het was idd niet netjes dat er niet op werd gereageerd , zeer eens.

Dat had ook afgedaan kunnen worden, met hallo!!" Kan hier even opgelet worden kletskousen.

Overigens werd er in eerdere napraat topics ook flink gekletst, plaatjes geplakt en de grappen en grollen werden na 12 uur opengetrokken, maar als er een pittige kwestie aan de kaak gesteld moest werd, was iedereen er gewoon als de kippen bij en ging het er hard aan toe tot er mensen het bos in werden gestuurd.

Het napraat is er net, en kennelijk is er weinig na te praten soms, en dan vervalt het in geklets.

Ik heb tig topics gezien waar men uitgepraat was en in loltrappen of geklets verzandde .

Dat mag elders dan weer niet, maar dit zou juist een topic zijn waar de regels niet streng zouden zijn.

Nu is er een napraatkletstopic en zit je ineens met twee topics waar van alles mag.

Shoot me, maar ik vind het onzinnig.

Dat hier een gezellig clubje ontstaat en je opent gewoon los een kletstopic om over van alles te kletsen, omdat je dat zelf wil,prima.

Maar niet omdat hier ineens allerlei regels verzonnen moeten gaan worden omdat die zich daar aan stoort en de ander weer daaraan, en die wil zus, en die wil zo.

Hebben we een keer een topic zonder regels, gaan we ze zelf verzinnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven