Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik had verdorie net de hele vage OP vertaald... *poef* *weg*

Olie Pk verlichters permanente tatoeage is een bewezen en klinisch getest verwijdert tattoo afbeeldingen snel, veilig en niet schadelijk voor de huid. Het is geschikt voor degenen die willen om tatoeages te verwijderen om een ​​carrière op te bouwen, het solliciteren en verander het beeld motief tattoo omdat het verveelde me, dat is door het verwijderen van de oude patronen en ze te vervangen door nieuwe tattoo motief. Veel tatoeages relievers online circuleren en offline zoals: Tattonox, Tatoeage verwijderen en Tat B gegaan. Echter Beli2Bonus1.com alleen de meest goede tattoo drugs namelijk PK OIL. Sinds de jaren 1990 de artiest of tatoeëerder is geweest met olie als reliever pk permanente tattoo, heb tattoo inkt kleuren zoals rood, geel en oranje niet van invloed op de prestaties van het geneesmiddel door de aard van de olie pk pk olie die wordt opgetild de tatoeage inkt te reinigen zonder een spoor van inkt en niet de huid beschadigen. Dus alle permanente tatoeage inkt color uitgetild door de poriën van de huid. Hier zijn enkele foto's voor en na het gebruik pk tattoo remover olie:

Hoe te gebruiken PK Oil?

Breng een permanente tattoo pk reliever olie gelijkmatig op de afbeelding van de tatoeage worden verwijderd.

Laat 15 minuten staan​​, daarna afvegen met een schone, droge doek.

Gebruikte 2x1hari.

Hoe lang proces verwijderen van tatoeages?

Werkwijze tatoeage verwijderen afhankelijk van de grootte van de grootte van de tatoeage, of tatoeages zijn klein in 1minggu al schoon.

Opgelet: De resultaten van elk individu verschillend zijn snel en sommige zijn traag, wordt dit veroorzaakt door de locatie van de diepte van de tatoeage inkt onder het huidoppervlak.

Wat efeksamping PK Olie?

Aan het begin van de drug bedruip pk hete olie voor een paar seconden, de warmte pk olie om de poriën van de huid te openen en verwijder de tattoo inkt te reinigen, zonder sporen achter te laten.

PK Olie is zeer veilig te gebruiken en de huid niet beschadigen.

Hoe PK Oil Price?

Pk 1botol olieprijs isRP: 300.000, -

1botol pk olie bevat 10 ml vloeistof remover tatoeages, tatoeages als je groot bent kunt Beli2Bonus1.com

Hoe te PK Olie kopen?

Reservatie: Sms Naam (ruimte) adres (spatie) Drugs (spatie) Bedrag. Sturen naar: 0812-2527-6788

Betaling: Door middel van Overdracht

Levering: Met behulp van Service Pack Jne, Tiki, Post & Ems.

Thank You Bought It Relievers Permanente Tattoos In Beli2Bonus1.com
quote:Merisi schreef op 13 september 2014 @ 18:43:

Voor alle nieuwkomers die zich af en toe dom voelen omdat ze opmerkingen e.d. totaal niet begrijpen: HET IS NORMAAL, echt waar, geloof me maar, het overkomt iedereen hier. Ook mensen die al jaren hier rondzwerven.

Dat zou ik ook zeggen na je vorige posting

Ik weet trouwens ook wie het is/welke schrijver het was
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:larva schreef op 13 september 2014 @ 18:46:

[...]

Tarief daarvoor stond op 200¤ toch?Mede dankzij de inflatie en gewoon, omdat het kan, is het bedrag nu ¤413,87
quote:Merisi schreef op 13 september 2014 @ 18:37:

[...]

Ha Shakespeare!! Leuk je weer te zien

Echt serieus, hier moet ik even over nadenken Shakespeare was groot, i ll grant you that, maar niet de grootste.
Ye ken.
quote:Bieb2.0 schreef op 13 september 2014 @ 18:46:

Olie Pk verlichters permanente tatoeage is een bewezen en klinisch getest verwijdert tattoo afbeeldingen snel, veilig en niet schadelijk voor de huid. Het is geschikt voor degenen die willen om tatoeages te verwijderen om een ​​carrière op te bouwen, het solliciteren en verander het beeld motief tattoo omdat het verveelde me, dat is door het verwijderen van de oude patronen en ze te vervangen door nieuwe tattoo motief. Veel tatoeages relievers online circuleren en offline zoals: Tattonox, Tatoeage verwijderen en Tat B gegaan. Echter Beli2Bonus1.com alleen de meest goede tattoo drugs namelijk PK OIL. Sinds de jaren 1990 de artiest of tatoeëerder is geweest met olie als reliever pk permanente tattoo, heb tattoo inkt kleuren zoals rood, geel en oranje niet van invloed op de prestaties van het geneesmiddel door de aard van de olie pk pk olie die wordt opgetild de tatoeage inkt te reinigen zonder een spoor van inkt en niet de huid beschadigen. Dus alle permanente tatoeage inkt color uitgetild door de poriën van de huid. Hier zijn enkele foto's voor en na het gebruik pk tattoo remover olie:

Hoe te gebruiken PK Oil?

Breng een permanente tattoo pk reliever olie gelijkmatig op de afbeelding van de tatoeage worden verwijderd.

Gebruikte 2x1hari.

Werkwijze tatoeage verwijderen afhankelijk van de grootte van de grootte van de tatoeage, of tatoeages zijn klein in 1minggu al schoon.

Opgelet: De resultaten van elk individu verschillend zijn snel en sommige zijn traag, wordt dit veroorzaakt door de locatie van de diepte van de tatoeage inkt onder het huidoppervlak.

Wat efeksamping PK Olie?

Aan het begin van de drug bedruip pk hete olie voor een paar seconden, de warmte pk olie om de poriën van de huid te openen en verwijder de tattoo inkt te reinigen, zonder sporen achter te laten.

Hoe PK Oil Price?

1botol pk olie bevat 10 ml vloeistof remover tatoeages, tatoeages als je groot bent kunt Beli2Bonus1.com

Hoe te PK Olie kopen?

Reservatie: Sms Naam (ruimte) adres (spatie) Drugs (spatie) Bedrag. Sturen naar: 0812-2527-6788

quote:larva schreef op 13 september 2014 @ 18:46:

[...]

Tarief daarvoor stond op 200¤ toch?Foei! Mij geld vragen, je weet wat dat betekent hè........geen seks vanavond in Havanna.
quote:Scamp schreef op 13 september 2014 @ 18:38:

[...]

Mag ik je Esme(relda) noemen? Ja hoor. Ik kom hier wat headology doen. Hard nodig.
Ye ken.
En de bijbehorende foto's

Je zult maar van je tattoo op je buik af willen, halen de mods zo'n belangrijk topic weg.
quote:larva schreef op 13 september 2014 @ 18:41:

[...]

Jeeej!! Ik heb je gemist en het zelfs nog een keer voor je opgenomen!! Whoehoee!!Goed zo. Ik was even op vakantie in Badass.
Ye ken.
quote:Bieb2.0 schreef op 13 september 2014 @ 18:46:

Hoe te gebruiken PK Oil?

Gebruikte 2x1hari.

Wat efeksamping PK Olie?

Hoe PK Oil Price?

Hoe te PK Olie kopen?

Als dat de buik was had ik het geld toch anders besteed.
Ye ken.
Robert Frost GrannyWeatherwax? Of Aldous Huxley?
Helpt die PK oil ook tegen sproeten en moedervlekken?

En kan ik 't in m'n auto kiepen zodat 'ie harder gaat?
quote:GrannyWeatherwax schreef op 13 september 2014 @ 18:52:

Als dat de buik was had ik het geld toch anders besteed.Ja jammer dat dat goedje wel inkt kan oplossen maar niet buikvet
The road not taken, Brave new world. Mooi, maar geen partij.
Ye ken.
quote:ThunderassMan schreef op 13 september 2014 @ 18:54:

En kan ik 't in m'n auto kiepen zodat 'ie harder gaat?Als jij dat nou eens test, open ik een topic waar je je de foto's in kwijt kunt
quote:ThunderassMan schreef op 13 september 2014 @ 18:54:

En kan ik 't in m'n auto kiepen zodat 'ie harder gaat?Brandt alles weg, je sproeten, je motor, je ingewanden en het onkruid in de tuin.
Ye ken.
Zou ik dan toch nog 1 negerzoen nemen??
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 september 2014 @ 16:18:

Nou zeg, ben ik even weg om een beetje op te ruimen en de koelkast uit te baggeren en zo, zijn iones en gatekeeper ineens geband . En waar is dat receptentopic? Ik hou van recepten .

Ik ook, alleen hou ik niet van koken

Ga eerst even terug lezen, jullie gaan hard.
quote:larva schreef op 13 september 2014 @ 18:56:

Zou ik dan toch nog 1 negerzoen nemen??Een eiwit traktatie omhuld met chocolade zul je bedoelen.
Ye ken.
Ik ga een brengpizza bestellen denk ik.

Vriend is ook weg en ik hou ook niet van spruitjes en negerzoenen.
quote:Bieb2.0 schreef op 13 september 2014 @ 18:54:

[...]

Als jij dat nou eens test, open ik een topic waar je je de foto's in kwijt kunt De sproetfoto's of de auto (v/d zaak)foto's?
quote:LadyZiva schreef op 13 september 2014 @ 18:56:

[...]

Ik ook, alleen hou ik niet van koken

Ga eerst even terug lezen, jullie gaan hard.Ik heb het gecodeerde bericht van je wederhelft ontvangen
quote:GrannyWeatherwax schreef op 13 september 2014 @ 18:57:

[...]

Een eiwit traktatie omhuld met chocoladecacao-fantasie zul je bedoelen.
quote:larva schreef op 13 september 2014 @ 18:56:

Zou ik dan toch nog 1 negerzoen nemen??

Wees sterk.

je kunt het!

Smakelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven