Heftige darmkramp!:(
donderdag 9 augustus 2012 om 05:34
Ik ben al heel de nacht wakker, heb nog geen oog dicht gedaan door de pijn in de darmen!
Heb niet eens iets bijzonders gegeten vandaag maar ik merktte de laatste dagen wel dat ik weer weinig ontlasting had.
1 keer in de paar maanden verga ik van de pijn en val ik bijna flauw op het toilet. Ik krijg heftige hartkloppingen en enorm veel speeksel in mijn mond. Klinkt misschien overdreven maar ik denk op dat moment echt dat het einde nabij is!
Wie herkent dit en heeft misschien tips? Zullen pijnstillers hier tegen helpen? Ik heb trouwens een spastische darm.
Heb niet eens iets bijzonders gegeten vandaag maar ik merktte de laatste dagen wel dat ik weer weinig ontlasting had.
1 keer in de paar maanden verga ik van de pijn en val ik bijna flauw op het toilet. Ik krijg heftige hartkloppingen en enorm veel speeksel in mijn mond. Klinkt misschien overdreven maar ik denk op dat moment echt dat het einde nabij is!
Wie herkent dit en heeft misschien tips? Zullen pijnstillers hier tegen helpen? Ik heb trouwens een spastische darm.
zaterdag 13 september 2014 om 23:27
Ik heb deze week ook weer last hiervan. Ik heb nog nooit een kind gebaard maar heb het idee dat deze krampen wee achtig aanvoelen. Een paar uur geleden brak het zweet mij uit maar had ik ook kippenvel. Ik wist niet meer waar ik het zoeken moest, huilen of lachen, ademen of juist inhouden.. argh. Dit gebeurt mij zo'n driemaal per jaar gok ik. It sucks..
Mijn tip is om naar de wc te gaan tot je je helemaal leeg voelt. Of kamillethee.. Sterkte, ik snap hoe je je voelt.
Ah oud topic zie ik nu, ach miss heeft iemand anders hier iets aan
Mijn tip is om naar de wc te gaan tot je je helemaal leeg voelt. Of kamillethee.. Sterkte, ik snap hoe je je voelt.
Ah oud topic zie ik nu, ach miss heeft iemand anders hier iets aan
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan