Napraattopic 3
maandag 8 september 2014 om 19:19
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 13 september 2014 om 23:43
zaterdag 13 september 2014 om 23:43
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2014 @ 23:42:
[...]
Ja. Wist je dat nog niet? Jij forumt hier toch ook al weer een poosje?!
Tuurlijk weet ik dat wel. Ik dacht ik benadruk het nog even.
Dat vermoeiende één-tweetje iedere keer is net zo'n ouderwets langspeelplaatje dat blijft hangen.
[...]
Ja. Wist je dat nog niet? Jij forumt hier toch ook al weer een poosje?!
Tuurlijk weet ik dat wel. Ik dacht ik benadruk het nog even.
Dat vermoeiende één-tweetje iedere keer is net zo'n ouderwets langspeelplaatje dat blijft hangen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 13 september 2014 om 23:45
quote:Bieb2.0 schreef op 13 september 2014 @ 23:43:
Ik kom niet op de kinderen pijler dus ik sla ook over.
Die heb ik al gecoverd. No problem.
Ieder kind slaapt als een roosje en ruikt naar viooltjes.
Ik kom niet op de kinderen pijler dus ik sla ook over.
Die heb ik al gecoverd. No problem.
Ieder kind slaapt als een roosje en ruikt naar viooltjes.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 13 september 2014 om 23:45
zaterdag 13 september 2014 om 23:46
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 september 2014 @ 23:42:
[...]
Ja, jouw tijd zit erop.
Misschien kun je mijn vraag nog even beantwoorden voor je naar bed gaat: hoe kan het dat jij met jouw achtergrond (en je weet zelf wel welke dat is) toch steeds weer claimt dat je deskundig bent op het gebied van voeding en sport?Die vraag had je me in je topic kunnen stellen voordat je besloot hier je gelijk te halen. Maar helaas. Kans verkeken
[...]
Ja, jouw tijd zit erop.
Misschien kun je mijn vraag nog even beantwoorden voor je naar bed gaat: hoe kan het dat jij met jouw achtergrond (en je weet zelf wel welke dat is) toch steeds weer claimt dat je deskundig bent op het gebied van voeding en sport?Die vraag had je me in je topic kunnen stellen voordat je besloot hier je gelijk te halen. Maar helaas. Kans verkeken
zaterdag 13 september 2014 om 23:46
quote:GrannyWeatherwax schreef op 13 september 2014 @ 23:43:
Zuivel is de duivel en brood maakt dood. Dat is mijn dieetdingetje.
Zuivel hebben we inderdaad niet nodig, dat klopt.
En brood, tja, evolutionair gezien was dat ook niet altijd 'ons ding'.
Zuivel is de duivel en brood maakt dood. Dat is mijn dieetdingetje.
Zuivel hebben we inderdaad niet nodig, dat klopt.
En brood, tja, evolutionair gezien was dat ook niet altijd 'ons ding'.
zaterdag 13 september 2014 om 23:47
quote:Thordis schreef op 13 september 2014 @ 23:44:
Nou, dit topic is ook gedekt lees ik.
Dus wie gaat borst/kunstvoeding doen? Ik wéét dat het niet spannend is, maar ook routineklussen moeten gedaan worden.
Dan drukt opeens iedereen weer Meds z'n snor.
Ow.... pfffff.
Nou die doe jij maar.
Kan je anders niet even Yamaina bellen?
Nou, dit topic is ook gedekt lees ik.
Dus wie gaat borst/kunstvoeding doen? Ik wéét dat het niet spannend is, maar ook routineklussen moeten gedaan worden.
Dan drukt opeens iedereen weer Meds z'n snor.
Ow.... pfffff.
Nou die doe jij maar.
Kan je anders niet even Yamaina bellen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 13 september 2014 om 23:49
quote:doornroosje9 schreef op 13 september 2014 @ 23:47:
[...]
Minder calorieën innemen dan dat je verbruikt, meer is het niet.
Ik ben het levende bewijs dat dat niet waar is.
Maar bespaar je de moeite met vragen waarom ik dat zeg, want ik heb geen zin om dat toe te lichten hier, aangezien iedereen zijn eigen theoriën en methodes heeft.
(Goh, waarom zou dat toch zijn.....misschien omdat iedereen anders is en niet voor iedereen dezelfde methode werkt )
[...]
Minder calorieën innemen dan dat je verbruikt, meer is het niet.
Ik ben het levende bewijs dat dat niet waar is.
Maar bespaar je de moeite met vragen waarom ik dat zeg, want ik heb geen zin om dat toe te lichten hier, aangezien iedereen zijn eigen theoriën en methodes heeft.
(Goh, waarom zou dat toch zijn.....misschien omdat iedereen anders is en niet voor iedereen dezelfde methode werkt )
zaterdag 13 september 2014 om 23:49
quote:GrannyWeatherwax schreef op 13 september 2014 @ 23:47:
Borstvoeding is ook zuivel. Doe ik niet. Bovendien heb ik net een halve koe op.Zo zie je er niet uit.
Borstvoeding is ook zuivel. Doe ik niet. Bovendien heb ik net een halve koe op.Zo zie je er niet uit.
zaterdag 13 september 2014 om 23:50
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2014 @ 23:45:
[...]
Voor de bijval, bedoel je? Voor het geval dat het anderen nog niet was opgevallen?
Slim, hoor.Nee, dat dat vermoeiende één-tweetje iedere keer net zo'n ouderwets langspeelplaatje is dat blijft hangen.
[...]
Voor de bijval, bedoel je? Voor het geval dat het anderen nog niet was opgevallen?
Slim, hoor.Nee, dat dat vermoeiende één-tweetje iedere keer net zo'n ouderwets langspeelplaatje is dat blijft hangen.