Mode & Beauty alle pijlers

M.A.C. oogschaduw

13-09-2014 21:31 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb verschillende kleuren oogschaduw van MAC, waaronder Sumptuous Olive. Deze kleur is mooi om alleen te dragen maar ik zou hem graag een keertje combineren met een andere kleur van MAC.

Iemand een idee welke kleur ik kan bijkopen om te combineren met Sumptuous Olive?

Groetjes
Loop even de Bij in of de Douglas met een Mac hoek. Daar staan professionele make-up mensen van Mac die echt heel goed kunnen adviseren. Ik ben groot fan!
Zoek maar eens een Douglas met Mac. D'r is niet meer aan te komen. Prutsers.
Lijnbaan Rotterdam centrum !
Even een beetje off topic maareh, is Mac ogenschaduw echt iets bijzonders? Kwalitatief beter als in dat het langer blijft zitten of mooiere kleuren? Ik ben nog zoekende, nu een ratjetoe aan ogenschaduw in mijn toilettas . Wel een goed idee om een prof te vragen om advies, dat ga ik zeker doen als ik weer eens bij de Bijenkorf ben.
Doubt kills more dreams than failure ever will.
Ja, dat het langer blijft zitten kan ik niet bevestigen. Als ik 2 kleuren oogschaduw combineer, van welk merk het ook mag zijn, het blijft nooit zoals ik het opgedaan heb. Na een uurtje vervagen de kleuren bij mij altijd wel. Maar ik vind mac enorm mooie kleuren hebben en ben tevreden van hun gamma en van de producten zelf.
Over het algemeen moet ik zeggen dat MAC oogschaduw bij mij beter op zijn plek blijft zitten dan laten we zeggen Catrice. In alle gevallen gebruik ik een oogschaduwbasis.

MAC heeft een heel groot assortiment met hele mooie naturel kleuren, shimmer, mat, glitter, you name it.
Ik ben vooral fan doordat ze ook mat hebben. Ik hou d'r van, matte oogschaduw.
quote:lemoncurd schreef op 14 september 2014 @ 09:50:

Even een beetje off topic maareh, is Mac ogenschaduw echt iets bijzonders? Kwalitatief beter als in dat het langer blijft zitten of mooiere kleuren? Ik ben nog zoekende, nu een ratjetoe aan ogenschaduw in mijn toilettas . Wel een goed idee om een prof te vragen om advies, dat ga ik zeker doen als ik weer eens bij de Bijenkorf ben.Ik vind de l'Oreal infallible oogschaduws heel fijn. Het is ontzettend ouderwets maar ik verwacht van mijn oogschaduw dat die gewoon een dag blijft zitten en dat die dat ook doet zonder gebruik van een oogschaduwbasis. Er is alleen niet zo veel keus qua kleur maar alle basiskleuren zijn verkrijgbaar.
Dankjewel allemaal voor de reacties , ik krijg spontaan zin in mezelf opmaken. Sta alleen te schuren en schilderen dus vandaag niet. Fijne zondag iedereen.
Doubt kills more dreams than failure ever will.
Als ik jou was zou ik ook verder kijken dan Mac. Mac is goed, maar sommige merken zijn véél beter. Urban Decay bijvoorbeeld. Ik heb die groene kleur ook en draag het altijd met het Urban Decay Basic palette. Mooie crease en hightlightkleuren in combinatie mét. Dat doosje is voor mij onmisbaar. Combineert zó mooi met alle oogschaduwkleuren.
Wat is je oogkleur? Ikzelf heb bruin-groene ogen en sumptious olive staat me gewoon echt niet! (je mag 'm van me hebben).

Ik heb mooie combinaties gezien met woodwinked: voor de herst is dit mooi met blauwe en (donker)bruine ogen.
Wie staft Sandy even wegens Spam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven