Napraattopic 3
maandag 8 september 2014 om 19:19
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 14 september 2014 om 17:16
quote:Egidius schreef op 14 september 2014 @ 17:11:
Super zeldzaam, Miss Innuendo. Ik herinner me jou wel minder zuur. Komt het door dit topic?
Misschien, Egidius, geeft dit topic mij inderdaad wel de vrijheid om me eens uit te spreken over iets dat mij al een tijdje dwars zat inderdaad. Zie het als stoom afblazen (zie OP).
En toen het ook nog eens persoonlijk werd, vond ik dat het tijd was om wat te gaan zeggen.
Ik kan slecht tegen misleiding. En ja, dat komt veelvuldig voor op internet, daar duidde ik je net ook al op.
En als iemand die zo hoog van de toren blaast, doet alsof het forum van haar is, andere veroordeelt voor gedrag maar het wel goedkeurt van zichzelf, ondanks dat bij veel mensen zo op een voetstuk staat en daar ook nog eens misbruik van maakt door ze jarenlang keer op keer te blijven misleiden met zogenaamde deskundigheid en ik weet dat het willens en wetens gebeurt, dan vind ik dat ik daar iets van moet zeggen.
Super zeldzaam, Miss Innuendo. Ik herinner me jou wel minder zuur. Komt het door dit topic?
Misschien, Egidius, geeft dit topic mij inderdaad wel de vrijheid om me eens uit te spreken over iets dat mij al een tijdje dwars zat inderdaad. Zie het als stoom afblazen (zie OP).
En toen het ook nog eens persoonlijk werd, vond ik dat het tijd was om wat te gaan zeggen.
Ik kan slecht tegen misleiding. En ja, dat komt veelvuldig voor op internet, daar duidde ik je net ook al op.
En als iemand die zo hoog van de toren blaast, doet alsof het forum van haar is, andere veroordeelt voor gedrag maar het wel goedkeurt van zichzelf, ondanks dat bij veel mensen zo op een voetstuk staat en daar ook nog eens misbruik van maakt door ze jarenlang keer op keer te blijven misleiden met zogenaamde deskundigheid en ik weet dat het willens en wetens gebeurt, dan vind ik dat ik daar iets van moet zeggen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 14 september 2014 om 17:17
zondag 14 september 2014 om 17:19
quote:Miss.Innuendo schreef op zondag 14 september 2014 17:09 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Egidius in "Napraattopic 3"" class="messagelink">Egidius schreef op 14 september 2014 @ 17:00</a>:</b>
Wie geeft een scheet om wat de oudgedienden willen? Er is een revolutie gaande onder de B-forummers en die ruiken glorie. *Kataklop kataklop*</div></blockquote>
Dat klinkt leuk, ware het niet dat ik hier al bijna 13 jaar forum.
Onder dezelfde nick. Dat is dan weer wel zeldzaam, vind je niet? Nee hoor, dat vind ik in geval niet. Het is nog lang geen record.
Wie geeft een scheet om wat de oudgedienden willen? Er is een revolutie gaande onder de B-forummers en die ruiken glorie. *Kataklop kataklop*</div></blockquote>
Dat klinkt leuk, ware het niet dat ik hier al bijna 13 jaar forum.
Onder dezelfde nick. Dat is dan weer wel zeldzaam, vind je niet? Nee hoor, dat vind ik in geval niet. Het is nog lang geen record.
zondag 14 september 2014 om 17:23
quote:waarbij schreef op zondag 14 september 2014 17:09 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 3"" class="messagelink">larva schreef op 14 september 2014 @ 17:06</a>:</b>
[...]
Laat dat nou net iets zijn wat Wel in de forumregels staat..
Maar iemand "stom" noemen? Kom op zeg, heb je niks beters?</div></blockquote>
Nee, stom was echt het enige dat ik kon bedenken na het lezen van jouw postings. En daar bij, als het woord langer zou zijn dan zou je het misschien niet meer begrijpen.
En verder ben ik klaar met spelen, je verveelt me.
Next. *proest* jij bent echt niet goed hoor..
[...]
Laat dat nou net iets zijn wat Wel in de forumregels staat..
Maar iemand "stom" noemen? Kom op zeg, heb je niks beters?</div></blockquote>
Nee, stom was echt het enige dat ik kon bedenken na het lezen van jouw postings. En daar bij, als het woord langer zou zijn dan zou je het misschien niet meer begrijpen.
En verder ben ik klaar met spelen, je verveelt me.
Next. *proest* jij bent echt niet goed hoor..