Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Miss.Innuendo schreef op zondag 14 september 2014 18:01 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="NummerZoveel in "Napraattopic 3"" class="messagelink">NummerZoveel schreef op 14 september 2014 @ 17:53</a>:</b>

[...]

Het is gewoon not-done om aan iemands irl te refereren op een anoniem forum. Wat mij betreft verdien je daarvoor al een ban.

</div></blockquote>

Waar doe ik dat dan?

Omdat ik zeg dat ze zich hier anders voordoet dan ze in werkelijkheid is?

Of omdat ik zeg dat ik voldoende weet om dat te vinden? Doe nou niet zo schijnheilig! Of had je soms gezopen toen je wel erg veel los liet? Is het inmiddels door de mods of jou al weggehaald? Ik pieker er niet over om het op te halen, en als jij dat wel nodig vindt dan staf ik je.
Ga koken MissI je vervalt in herhalingen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jeetje, is dat gekrakeel nou nog niet klaar?
quote:smalltalkxpert, 6 minuten geleden

Er zijn 6 zwijnen gered! Kunnen trollen zwemmen?Die zwijnen zijn na de redding afgeschoten, ik weet niet wat je voor de trollen in gedachte hebt?
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 september 2014 @ 18:01:

[...]

Waar doe ik dat dan?

Omdat ik zeg dat ze zich hier anders voordoet dan ze in werkelijkheid is?

Of omdat ik zeg dat ik voldoende weet om dat te vinden?Jij denkt dat mijn echte naam waarbij is? En dat ik irl net zo'n tokkie ben als hier? Wat een naieve veronderstelling. Ik vind je hinten naar Meds erg onfris overigens. Waarom zou je dat uberhaupt willen doen? Jij loopt toch ook niet hele dagen met een vinger in je onderbroek rond? Afgaande op je avatar?
quote:NummerZoveel schreef op 14 september 2014 @ 18:04:

[...]

Doe nou niet zo schijnheilig! Of had je soms gezopen toen je wel erg veel los liet? Is het inmiddels door de mods of jou al weggehaald? Ik pieker er niet over om het op te halen, en als jij dat wel nodig vindt dan staf ik je.Ik liet veel los?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:waarbij schreef op 14 september 2014 @ 18:13:

[...]

Jij denkt dat mijn echte naam waarbij is? En dat ik irl net zo'n tokkie ben als hier? Wat een naieve veronderstelling. Ik vind je hinten naar Meds erg onfris overigens. Waarom zou je dat uberhaupt willen doen? Jij loopt toch ook niet hele dagen met een vinger in je onderbroek rond? Afgaande op je avatar?

Nee, maar ik gedraag me ook niet alsof dit forum van mij is en dat mijn mening de enige waarheid is. Ik laat mensen ook niet geloven dat ik deskundig ben op enig gebied.

Laten we het inderdaad eens hebben over avatars.

Ik beweer in ieder geval niet dat ik het ben op mijn avatar.
quote:Miss.Innuendo schreef op zondag 14 september 2014 18:15 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="NummerZoveel in "Napraattopic 3"" class="messagelink">NummerZoveel schreef op 14 september 2014 @ 18:04</a>:</b>

[...]

Doe nou niet zo schijnheilig! Of had je soms gezopen toen je wel erg veel los liet? Is het inmiddels door de mods of jou al weggehaald? Ik pieker er niet over om het op te halen, en als jij dat wel nodig vindt dan staf ik je.</div></blockquote>Ik liet veel los? Nou ja, misschien verzon je het ook wel bij elkaar, dat kan natuurlijk ook. En dan nog is het onfris om over iemands echte of verzonnen prive te beginnen. Gewoon, omdat je dat niet doet!
Was dat in dit topic Nummerzoveel? Ik zie alleen maar berichten over hier en niet over de ''echte'' Meds.

En ik maar loepen
quote:Capibara_ schreef op 14 september 2014 @ 17:37:

[...]

Dat zou ik ook zeker niet doen als het een willekeurig kletsgroepje zou zijn. Maar dit is het Napraattopic, het is van den zotte dat daar een klein groepje forummers daar hun eigen kletstopic van gemaakt heeft en zo geen recht doet aan waar het napraattopic van oudsher voor bedoeld is. En dan ondertussen denken dat ze alles maar mogen zeggen over iedereen ómdat het het napraattopic is. Zo'n eigen interpretatie van de regels verpest het voor degenen die oprecht behoefte hadden aan een napraattopic zoals dat er in het verleden was.

Ik verwijs je eerst nog eens naar mijn motto. En om te verduidelijken het volgende:

Ik erger me soms dusdanig aan de betreffende forumster dat ik haar qua gedrag vergelijk met een trol. Dat mag hier expliciet! Ik praat dus na over d'r postings.

Ook is het hier de bedoeling dat er getrolhint wordt, dat doe ik dus ook.

Dat er een discussie ontstaat is ook de bedoeling hier.

Het staat iedereen vrij om te reageren, dat maar een klein (wat is klein) groepje dat doet, daar kan ik niks aan doen.

Ik heb geen flauw idee van wat je met 'van oudsher' bedoeld en eerlijk gezegd boeit me dat ook niet. We hebben het over het hier en nu.

Ik heb zelf kennelijk, en ik ben er niet alleen in, de behoefte om in dit topic over dit onderwerp na te praten en nu ga jij beweren dat het hiervoor niet bedoeld is? En ja, dat is misschien m'n eigen interpretatie, so what? Waarom is jouw interpretatie beter? Dat is zo'n beetje waar het hier over gaat.

Zolang ik er geen antwoord op krijg, blijf ik het me afvragen. Ondanks pogingen tot karaktermoord en haha-verwijzingen naar oude topics.
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 september 2014 @ 18:18:

[...]

Nee, maar ik gedraag me ook niet alsof dit forum van mij is en dat mijn mening de enige waarheid is. Ik laat mensen ook niet geloven dat ik deskundig ben op enig gebied.

Laten we het inderdaad eens hebben over avatars.

Ik beweer in ieder geval niet dat ik het ben op mijn avatar.Al zou Meds beweren dat ze Maxima Zorregieta in hoogst eigen persoon is, en jij zou weten dat dat niet waar is, dan nog ga je daar niet over zitten hinten en zitten etteren op een forum. Dat is hier ook tegen de huisregels. Napraat of niet. Je gaat niet zo met je medeforummers om. Met niemand. Of dat nu om Nummerzoveel of TAM of Meds gaat. Je gaat niet zitten hinten en doen. Dat hoort niet en dat zou jij na jaren hier ook moeten weten.
quote:larva schreef op 14 september 2014 @ 17:42:

[...]

Hallo hallo ik ben dit groepje gestart he.. Kun je de negerzoenen nog herinneren? Ik heb de trend gezet;)

Eet je ze ook al als avondeten? Hebbie daar ook recepten voor?

*dringt groepje binnen*

Wij eten lekker kippenpootjes met friet.
quote:ThunderassMan schreef op 14 september 2014 @ 18:23:

[...]

Ik verwijs je eerst nog eens naar mijn motto. En om te verduidelijken het volgende:

Ik erger me soms dusdanig aan de betreffende forumster dat ik haar qua gedrag vergelijk met een trol. Dat mag hier expliciet! Ik praat dus na over d'r postings.

Ook is het hier de bedoeling dat er getrolhint wordt, dat doe ik dus ook.

Dat er een discussie ontstaat is ook de bedoeling hier.

Het staat iedereen vrij om te reageren, dat maar een klein (wat is klein) groepje dat doet, daar kan ik niks aan doen.

Ik heb geen flauw idee van wat je met 'van oudsher' bedoeld en eerlijk gezegd boeit me dat ook niet. We hebben het over het hier en nu.

Ik heb zelf kennelijk, en ik ben er niet alleen in, de behoefte om in dit topic over dit onderwerp na te praten en nu ga jij beweren dat het hiervoor niet bedoeld is? En ja, dat is misschien m'n eigen interpretatie, so what? Waarom is jouw interpretatie beter? Dat is zo'n beetje waar het hier over gaat.

Zolang ik er geen antwoord op krijg, blijf ik het me afvragen. Ondanks pogingen tot karaktermoord en haha-verwijzingen naar oude topics.Trollhinten, prima. Hinten naar iemands echte leven achter een nicknaam is not done. Gewoon niet. En haha verwijzingen naar oude topics, dat mocht toch hier.
quote:waarbij schreef op 14 september 2014 @ 18:24:

[...]

Al zou Meds beweren dat ze Maxima Zorregieta in hoogst eigen persoon is, en jij zou weten dat dat niet waar is, dan nog ga je daar niet over zitten hinten en zitten etteren op een forum. Dat is hier ook tegen de huisregels. Napraat of niet. Je gaat niet zo met je medeforummers om. Met niemand. Of dat nu om Nummerzoveel of TAM of Meds gaat. Je gaat niet zitten hinten en doen. Dat hoort niet en dat zou jij na jaren hier ook moeten weten.

O, tuurlijk hoor, als je nu tussen neus en lippen door even 'tegen de huisregels in' roept, dan wordt het wel banwaardig

We hebben de 'privacy schending' nu ook al voorbij zien komen, die was ook niet van toepassing.

Ik doe niets wat tegen de huisregels in is.

Ik blaas stoom af omdat ik bepaald gedrag hier op dit forum zat ben.
quote:waarbij schreef op 14 september 2014 @ 18:13:

[...]

Jij denkt dat mijn echte naam waarbij is? En dat ik irl net zo'n tokkie ben als hier? Wat een naieve veronderstelling. Ik vind je hinten naar Meds erg onfris overigens. Waarom zou je dat uberhaupt willen doen? Jij loopt toch ook niet hele dagen met een vinger in je onderbroek rond? Afgaande op je avatar?De trolhinten naar/over Meds neem ik voor m'n rekening.
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 september 2014 @ 18:28:

[...]

O, tuurlijk hoor, als je nu tussen neus en lippen door even 'tegen de huisregels in' roept, dan wordt het wel banwaardig

We hebben de 'privacy schending' nu ook al voorbij zien komen, die was ook niet van toepassing.

Ik doe niets wat tegen de huisregels in is.

Ik blaas stoom af omdat ik bepaald gedrag hier op dit forum zat ben.Dan pak je de forumpersonage aan. Wat jij doet is niet zuiver. Zou ij ook niet op prijs stellen. Het refereren aan iemands IRL is niet zuiver. Je mag heel gerust twijfelen aan Meds d'r kunde om mooie TP's te kweken. Of aan TAM's avater. Maar je gaat gewoon niet zitten roepen dat je meer weet en zitten hinten etc. Dat doe je gewoon niet. En daar word je op aangesproken. Mensen zijn dat gedrag namelijk ook zat.
quote:redhothead schreef op zondag 14 september 2014 18:07 Jeetje, is dat gekrakeel nou nog niet klaar?Nog lange niet, nog lange niet.
quote:ThunderassMan schreef op 14 september 2014 @ 18:29:

[...]

De trolhinten naar/over Meds neem ik voor m'n rekening.Fijn, dat siert je, maar jij was het niet alleen. Jij bent alleen degene met ballen die er voor uit komt.
quote:waarbij schreef op 14 september 2014 @ 18:33:

[...]

Fijn, dat siert je, maar jij was het niet alleen. Jij bent alleen degene met ballen die er voor uit komt.

Klopt, het is geen trolhinten wat ik doe. Ik keur forumgedrag af, dat is iets anders.

Maar ik heb mijn punt wel gemaakt, dacht ik zo.
quote:waarbij schreef op 14 september 2014 @ 18:30:

[...]

Dan pak je de forumpersonage aan. Wat jij doet is niet zuiver. Zou ij ook niet op prijs stellen. Het refereren aan iemands IRL is niet zuiver. Je mag heel gerust twijfelen aan Meds d'r kunde om mooie TP's te kweken. Of aan TAM's avater. Maar je gaat gewoon niet zitten roepen dat je meer weet en zitten hinten etc. Dat doe je gewoon niet. En daar word je op aangesproken. Mensen zijn dat gedrag namelijk ook zat.

Het zal wel aan mij liggen, maar waar doet ze dat dan? En mocht het gaan over de twijfel over Meds' deskundigheid IRL, dan is het een hele dunne onduidelijke lijn wat mij betreft: ongeveer 95% van de topics hier gaat om dingen die mensen IRL meemaken of beschrijven.

Dit was trouwens een oprechte vraag.
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 september 2014 @ 18:34:

[...]

Klopt, het is geen trolhinten wat ik doe. Ik keur forumgedrag af, dat is iets anders.

Maar ik heb mijn punt wel gemaakt, dacht ik zo.Dat lijkt mij ook ja.
TAM, pass mij eens wat van die kippenpootjes. Of ben jij zo'n graaier dat je alles alleen opeet?
quote:waarbij schreef op 14 september 2014 @ 18:26:

[...]

Trollhinten, prima. Hinten naar iemands echte leven achter een nicknaam is not done. Gewoon niet. En haha verwijzingen naar oude topics, dat mocht toch hier.

Ik weet dat de verwijzingen mogen (en heb er ook geen moeite mee), maar dit gebeurde door een binnenstormer die alleen ff d'r plasje kwam doen met het doel mij als ' hengelaar' weg te zetten.

verder ben ik net een teflon-teckel die het liefst sneerleverworst eet.
quote:Egidius schreef op 14 september 2014 @ 18:31:

[...]

Nog lange niet, nog lange niet.Blijkbaar.
quote:waarbij schreef op 14 september 2014 @ 18:36:

TAM, pass mij eens wat van die kippenpootjes. Of ben jij zo'n graaier dat je alles alleen opeet?

Nee hoor, tast toe. We hebben genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven