Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Scamp schreef op zondag 14 september 2014 18:22 Was dat in dit topic Nummerzoveel? Ik zie alleen maar berichten over hier en niet over de ''echte'' Meds.

En ik maar loepen Dan is het weggehaald, Scamp. Vanochtend om half 7 stond het er wel.
quote:ThunderassMan schreef op 14 september 2014 @ 18:39:

[...]

Ik weet dat de verwijzingen mogen (en heb er ook geen moeite mee), maar dit gebeurde door een binnenstormer die alleen ff d'r plasje kwam doen met het doel mij als ' hengelaar' weg te zetten.

verder ben ik net een teflon-teckel die het liefst sneerleverworst eet.
quote:NummerZoveel schreef op 14 september 2014 @ 18:47:

[...]

Dan is het weggehaald, Scamp. Vanochtend om half 7 stond het er wel.Ah, kan dat het er nog staat hoor. Ik heb niet zover terug geloept.
quote:larva schreef op 14 september 2014 @ 15:58:

[...]

Nogmaals ik ben zwitserland en ik heb het niet over andere. Ik vind het nu irritant en ook dat Mag ik zeggen..+1. Nog aan het bijlezen, maar ik ben het eens met Larva.
Life is short. Eat dessert first.
quote:redhothead schreef op 14 september 2014 @ 18:07:

Jeetje, is dat gekrakeel nou nog niet klaar?

Nu wel, denk ik?

Ik vind dat op de man spelen ook niet kunnen trouwens.
quote:doornroosje9 schreef op 14 september 2014 @ 19:11:

[...]

Ik vind dat op de man spelen ook niet kunnen trouwens.

Je bedoelt 'man en paard' noemen?

Ik heb iemand op forumgedrag aangesproken. Dat is niet op de man spelen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Mag ik hier heel even stoom afblazen?

Ik wil namelijk een antwoord geven op de vraag van TO over borst- en flesvoeding, maar op de een of andere manier ga ik toch in discussie. En dat wil ik helemaal niet, omdat dat niet is waar het onderwerp oorspronkelijk over gaat.
Life is far too important a thing ever to talk seriously about
Lucht het op Fry?
quote:Fry schreef op 14 september 2014 @ 19:46:

Ik wil namelijk een antwoord geven op de vraag van TO over borst- en flesvoeding, maar op de een of andere manier ga ik toch in discussie. En dat wil ik helemaal niet, omdat dat niet is waar het onderwerp oorspronkelijk over gaat.Wat wil je dan eigenlijk zeggen wat daar dus offtopic zou zijn?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Fry schreef op 14 september 2014 @ 19:46:

Ik wil namelijk een antwoord geven op de vraag van TO over borst- en flesvoeding, maar op de een of andere manier ga ik toch in discussie. En dat wil ik helemaal niet, omdat dat niet is waar het onderwerp oorspronkelijk over gaat.

Dat mag, dat is de bedoeling van napraat.

Wat wou je zeggen?
Het lucht niet op. Helaas.

Edit: bij nader inzien toch wel
Dat flesvoeding echt niet kan. Dat is heel erg schadelijk voor de band tussen moeder en kind. Net als uit pakjes koken, en cola. Cola is de duivel .
Een binnenstormer?

Hij is goed.
Voor een baby lijkt me een flesje cola ook best duivels.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Is ook maar een wassen neus, dat stoom afblazen.
*Proest*

Bedankt Waarbij
Nee, zuivel is de duivel.
Ye ken.
quote:Fry schreef op 14 september 2014 @ 19:52:

Edit: bij nader inzien toch wel Meer neus dan was.
Iedereen weet toch dat je van flesvoeding crimineel wordt?
quote:GrannyWeatherwax schreef op 14 september 2014 @ 19:54:

Nee, zuivel is de duivel.Haha dat zou een goed motto voor op de toestandspijler zijn.
quote:Sensy12 schreef op 14 september 2014 @ 19:54:

Iedereen weet toch dat je van flesvoeding crimineel wordt?Ik voel een link van een onderzoek aankomen.
Je onderschrift heeft erg geholpen Enn.. Tegen zoveel wijsheid kan zelfs mijn frustratie niet op
quote:Sensy12 schreef op 14 september 2014 @ 19:54:

Iedereen weet toch dat je van flesvoeding crimineel wordt?Wedden dat dat joch dat gisteren dat ei gegooid had, geen borstvoeding heeft gehad. Bewijs genoeg, zou ik zeggen.
In moedermelk zitten liefdesmoleculen die je in flesvoeding niet zult aantreffen. Dus als je kind alleen flesvoeding krijgt, dan mist het een deel van de liefde en ontspoort later enzo.
Tsja.... niet zelf bedacht hoor! Daar heb ik andere mensen voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven