Welke film heb je het laatst gezien?
zaterdag 28 juli 2012 om 16:37
Welke film(s) heb je de laatste tijd gezien en wat vond je ervan? Vertel!!
klik hier voor het oude topic.
Aanvulling moderatorteam:
In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m
het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.
Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
klik hier voor het oude topic.
Aanvulling moderatorteam:
In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m
het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.
Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
zaterdag 30 augustus 2014 om 03:02
Ik heb de afgelopen dagen nogal wat films gekeken, aangezien ik ziek op bed lag.
Mees Kees 1 en 2, samen met mijn zoon leuke films wel.
Godzilla: viel me nogal tegen
Divergent: viel me echt enorm tegen
Ik ben benieuwd wanneer er weer eens een goede enge filn uitkomt. De laatste die ik echt goed vond was The conjuring. Doodeng, but I love it
!
Mees Kees 1 en 2, samen met mijn zoon leuke films wel.
Godzilla: viel me nogal tegen
Divergent: viel me echt enorm tegen
Ik ben benieuwd wanneer er weer eens een goede enge filn uitkomt. De laatste die ik echt goed vond was The conjuring. Doodeng, but I love it
Komt wel goed, schatje!
maandag 1 september 2014 om 10:06
Heb vorige week Lets's be cops gezien, leuke film maar niet heel bijzonder. Past qua humor een beetje in het rijtje van 22 Jump Street.
@ degenen die Magic in the moonlight hebben gezien: is de film vergelijkbaar met andere films van Woody Allen? Vond Midnight in Paris echt fantastisch, maar vind de poster van magic in the moonlight er een beetje nep uit zien, waardoor ik bang ben dat de film zal tegenvallen.
@ degenen die Magic in the moonlight hebben gezien: is de film vergelijkbaar met andere films van Woody Allen? Vond Midnight in Paris echt fantastisch, maar vind de poster van magic in the moonlight er een beetje nep uit zien, waardoor ik bang ben dat de film zal tegenvallen.
maandag 1 september 2014 om 22:23
Van het weekend nog maar een keer The Girl With The Dragon Tattoo gekeken van een van mijn favoriete regisseurs (David Fincher). Fantastische film, zo'n geode duistere sfeer en erg spannend. Binnenkort ook maar eens de Zweedse versie kijken, die zijn wel alledrie al verfilmd.
Morgen naar Sin City 2 in de bioscoop, ben ik ook wel benieuwd naar. Van de eerste weet ik vooral nog dat die erg vaag is/was.
Morgen naar Sin City 2 in de bioscoop, ben ik ook wel benieuwd naar. Van de eerste weet ik vooral nog dat die erg vaag is/was.
Smell the flowers while you can....
woensdag 3 september 2014 om 08:56
zaterdag 13 september 2014 om 07:48
Op vakantie op de tablet verschillende films gezien:
3 days to kill, afgezet want kon ons niet boeien.
Lucia de B, wel ok maar ik had meteen een hekel aan de hoofdpersoon.
Malificent, zag er mooi uit maar ik vond het wat te langdradig.
Almost married, Engelse film over een jongen die er na zijn vrijgezellenfeest achter komt dat hij een soa heeft. Viel niet tegen, wel grappig.
Despicable me 2, altijd leuk.
Ik dacht dat we er nog meer hadden gezien maar geen idee meer welke, zullen dus niet bijzonder zijn geweest...
3 days to kill, afgezet want kon ons niet boeien.
Lucia de B, wel ok maar ik had meteen een hekel aan de hoofdpersoon.
Malificent, zag er mooi uit maar ik vond het wat te langdradig.
Almost married, Engelse film over een jongen die er na zijn vrijgezellenfeest achter komt dat hij een soa heeft. Viel niet tegen, wel grappig.
Despicable me 2, altijd leuk.
Ik dacht dat we er nog meer hadden gezien maar geen idee meer welke, zullen dus niet bijzonder zijn geweest...
zaterdag 13 september 2014 om 10:08
quote:leonie-p schreef op 01 september 2014 @ 10:06:
Heb vorige week Lets's be cops gezien, leuke film maar niet heel bijzonder. Past qua humor een beetje in het rijtje van 22 Jump Street.
@ degenen die Magic in the moonlight hebben gezien: is de film vergelijkbaar met andere films van Woody Allen? Vond Midnight in Paris echt fantastisch, maar vind de poster van magic in the moonlight er een beetje nep uit zien, waardoor ik bang ben dat de film zal tegenvallen.Ik vond Magic in the Moonlight verrassend leuk en goed. Een van de betere Woody Allen films. Midnight in Paris vond ik ook leuk, maar To Rome with Love vond ik niets. Blue Jasmin vond ik redelijk. Maar Magic in the Moonlight dus onverwacht goed. Het is niet nep (wel gestileerd en een mooi jaren 20-30 sfeertje), dat is alleen de poster.
@ degenen die Magic in the moonlight hebben gezien: is de film vergelijkbaar met andere films van Woody Allen? Vond Midnight in Paris echt fantastisch, maar vind de poster van magic in the moonlight er een beetje nep uit zien, waardoor ik bang ben dat de film zal tegenvallen.Ik vond Magic in the Moonlight verrassend leuk en goed. Een van de betere Woody Allen films. Midnight in Paris vond ik ook leuk, maar To Rome with Love vond ik niets. Blue Jasmin vond ik redelijk. Maar Magic in the Moonlight dus onverwacht goed. Het is niet nep (wel gestileerd en een mooi jaren 20-30 sfeertje), dat is alleen de poster.
zaterdag 13 september 2014 om 10:14
zaterdag 13 september 2014 om 10:36
To the wonder, met Ben Affleck en Javier Bardem. Beide heren in sterke rollen, niet als mooie jongen of actieheld maar in een fotografisch heel mooie film met een bijzonder, niet alledaags on-Hollywoods verhaal.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.