naakte klusjesman

14-09-2014 12:16 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik doe regelmatig klusjes voor dames zoals schilderen, poetsen of wat dan ook en ik doe dat volledig naakt zonder dat daar seks bij komt.

Dit is zo een drie jaar geleden stomweg begonnen en ik heb nu toch enkele dames waar ik geregeld wat klusjes ga doen waar ik voor betaald wordt.

Wat is jullie mening hierover en zijn er nog dames die dit zouden zien zitten ik benadruk wel dat er absoluut geen seks bij komt kijken en dat ik ook niet op zoek ben naar nog klusjes enkel jullie mening zou ik graag willen weten.

maxima
Reactie van vriend: Dan vraag je of hij van de winter het dak repareert, zeker weten dat je dan geen last van hem hebt
Doe je ook huizen aan de buitenkant schilderen en hout hakken?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zou er niet aan moeten denken (idd, de zweterige bilnaad op mijn bank, getver). Qua erotiek zou het 0,0 doen voor mij persoonlijk, laat graag nog iets aan de fantasie over.
Ik moet nu aan de gluurbuur denken van Rembo en Rembo. Die vind dat je ook nakend je autootje kan wassen lol
Getver en dan tegen zo`n behaarde reet aankijken terwijl je het planfond wit, bleh nee dank je!
quote:Fame schreef op 14 september 2014 @ 12:57:

Doe je ook huizen aan de buitenkant schilderen en hout hakken?Oh hout hakken ........... brrrrrr hakkie hakkie weg zakkie.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:bankje schreef op 14 september 2014 @ 12:55:

Reactie van vriend: Dan vraag je of hij van de winter het dak repareert, zeker weten dat je dan geen last van hem hebt
Als jij hier naakt klusjes zou willen doen moet je MIJ betalen, niet andersom, ben je helemaal betoeterd.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Wel klusjes, geen sex?

Klinkt als een doorsnee huwelijk voor een gemiddelde man
Waarom vallen die panty- voet- lingerie- en naakt huishoudelijk werk verrichtende fetisjisten toch steeds in herhaling?

Denken ze dat nadat je maar vaak genoeg wordt blootgesteld (hèhè) aan hun rare ideeën, dat wij hier ineens massaal denken "goh, ja, een wildvreemde man naakt mijn muur laten schilderen, wat een geweldig idee!" ?

En waarom onder de pijler seks, als het niets met seks te maken heeft schijnbaar?
@Maxima48: je hebt hier gisteren nog gereageerd: Een man als meid, waarom alweer een nieuw topic?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:bankje schreef op 14 september 2014 @ 12:55:

Ik was eerstus heur!! Pagina 1.. kijk maar, kijk maar....

Hoewel ik mijn eigen man héél aantrekkelijk vind, moet ik er zelfs niet aan denken dat hij in zijn blote kont het plafond gaat staan witten. Gewoon, omdat het totaal niet erotisch is.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Zoek voor mijn verjaardag nog iemand die met de hapjes langs gaat.
De regel "less is more" geld helaas niet altijd. Laat ik de spijker maar even op de kop slaan Doe een broek aan man! Zo'n loshangende swans is echt vreselijk "iell¨ gewoon!

Zoiezo snap ik niet waarom je naakt bij anderen in huis rond wilt lopen. En betwijfel dan ook ten zeerste of er echt vrouwen zijn die dit leuk vinden. Geef mij mn eigen vent maar...niet naakt maar sexy in een jeans en tanktop shirtje mmmmmmmmjum!
Het lijkt me zo leuk om je in je blootje de deur uit te trappen.
verba volant, scripta manent.
Ik ben nieuwsgierig. Het is een drie jaar geleden stomweg begonnen, zeg je.

Hoe moet ik dat zien? Je was aan het klussen en pardoes vielen al je kleren uit en iedereen dacht 'Mwah, maakt niet uit, lekker doorgaan' ?
als het gratis is, be my guest. Ik heb nog buitenschilderwerk
Is 48 je leeftijd?

Misschien kun je dan toch beter je broek aanhouden
En als je nou tijdens het klussen met je slurfje per ongeluk klem komt te zitten of zo, ben je daar dan wel tegen verzekerd?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.

Zoiets

Ik zie het al helemaal voor me.. En dan alleen een schortje om of van werkschoenen met van die stalen neuzen
bedankt er zitten enkele leuke reacties tussen hahaha wat betreft die dames waar ik ga klussen daar zou je van verschieten en je zou hun dat helemaal niet nageven en mij trouwens ook niet

Buitenwerk doe ik niet of het moest zijn dat er verder niemand mij kan zien zoals vorige week toen ik dat tuinhuis schilderde.

Van erotiek is er helemaal geen sprake, ik let wel op mijn houding en verder lever ik prima werk af.
Is dit iets erfelijk of is de business overgenomen? Vroeger in de via-via stond dit ook al (20 jaar terug).

Tenzij je als 2 druppels water op Gerard Butler lijkt natuurlijk!
I'm a goal digger.
quote:lilalinda schreef op 14 september 2014 @ 13:27:

Wel klusjes, geen sex?

Klinkt als een doorsnee huwelijk voor een gemiddelde manHaha, flauw hoor!
I'm a goal digger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven