Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Dus komt mijn man gister thuis; eet hij de laatste negerzoen op!! :@:@
Cocomo, niet alles is nep ook al wordt dat hier geschreven!
quote:larva schreef op 15 september 2014 @ 15:07:

schei-den!

larva, er is een slachtoffer-topic geopend voor gevallen als die van jou. Kun je tonnen steun van krijgen. Sterkte!
quote:fluim schreef op 15 september 2014 @ 15:06:

[...]

Ik heb hier dan toch ook echt gelezen dat juist de trollen naarmate het topic vordert er ergere misstanden naar voren komen.

Klopt. Maar dan is het eerste bericht ook al een poel van idiote zaken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Yavanna schreef op maandag 15 september 2014 15:09 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 3"" class="messagelink">larva schreef op 15 september 2014 @ 15:07</a>:</b>

Dus komt mijn man gister thuis; eet hij de laatste negerzoen op!! :@:@</div></blockquote>

schei-den!

Hahahaha!

Neej kan niet ik ben "stom" dus kan ik vast geen nieuwe partner meer vinden. En een slecht huwelijk is altijddddd beter dan alleen ;)
Ik geloofde ook echt niks van dat topic "stiekum roken enz.", heb dus ook niet erin gereageerd.

Teveel gedoe al in de openingspost.

Op den duur leer je het dus wel, te zien wat echt is en nep.
Het leven is een grote leugen.
quote:larva schreef op 15 september 2014 @ 15:07:

Het lef!

Je had er pas 23 in 48 uur gegeten, dus die ene, die moest ook.

Tja, ik zeg: 'n hele nieuwe doos halen en opnieuw beginnen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Het zal me echt jeuken of een topic nep is of echt. Leuke discussie is leuke discussie.

En zolang er maar geen mensen gekwetst worden of geld uit de zak wordt geklopt, er niet opeens gestalkt wordt etc vind ik het allemaal prima.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Eens met hatseflats.
quote:larva schreef op 15 september 2014 @ 15:13:

[...]

Hahahaha!

Neej kan niet ik ben "stom" dus kan ik vast geen nieuwe partner meer vinden. En een slecht huwelijk is altijddddd beter dan alleen ;)Een slecht huwelijk tot daar aan toe, maar een man die de laatste negerzoen opeet? Nee, daar trek ik de grens.
Life is short. Eat dessert first.
Ook eens met Hatsetats.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik ben het ookeens met Hatsetats!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Daar kijk ik toch anders tegenaan. Ik zit hier weliswaar voor mijn ontspanning, maar ik vind het toch wel zonde van mijn tijd om die in een topic te steken dat nep is.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Dan reageer je beter alleen in ontspannende topics.
onspannende?
Elle is er ook weer
Wat is dat voor iets belachelijks dat de mods niet eens controleren of de privacy in het geding is als iemand haar topic wil laten verwijderen? Forummer opent een topic over het verhuren van een kamer, wordt erop gewezen dat je daarvoor toestemming van de hypotheekverstrekker moet hebben, komt er na zes pagina's achter dat het inderdaad niet mag, en laat haar topic verwijderen vanwege 'privacy'. Niet dus, ze wil gewoon haar illegale praktijken gaan uitvoeren (ze durfde al niet voor een simpele vraag om informatie naar de belastingdienst te bellen 'om geen slapende honden wakker te maken'). En als je dan in het modtopic vraagt of ze die privacyclaim wel controleren wordt die vraag verwijderd wegend offtopic. Wat een kutmoderatiebeleid toch.
quote:Capibara_ schreef op 15 september 2014 @ 16:40:

Wat is dat voor iets belachelijks dat de mods niet eens controleren of de privacy in het geding is als iemand haar topic wil laten verwijderen? Forummer opent een topic over het verhuren van een kamer, wordt erop gewezen dat je daarvoor toestemming van de hypotheekverstrekker moet hebben, komt er na zes pagina's achter dat het inderdaad niet mag, en laat haar topic verwijderen vanwege 'privacy'. Niet dus, ze wil gewoon haar illegale praktijken gaan uitvoeren (ze durfde al niet voor een simpele vraag om informatie naar de belastingdienst te bellen 'om geen slapende honden wakker te maken'). En als je dan in het modtopic vraagt of ze die privacyclaim wel controleren wordt die vraag verwijderd wegend offtopic. Wat een kutmoderatiebeleid toch.Het is toch mijn privacy? Er stond teveel informatie in die ik liever niet Online wil hebben. Het Is toch mijn topic dus waar maak je je druk om.
Invasion, iemand anders kon ook nog wat aan jou topic hebben gehad..
quote:larva schreef op 15 september 2014 @ 16:49:

Invasion, iemand anders kon ook nog wat aan jou topic hebben gehad..Ja ok dat klopt maar ik vond het geen fijne gedachten dat mijn informatie daar stond. En ik heb het niet gesloten omdat ik het allemaal niet wil Horen maar gewoon het feit dat het mijn privé en mijn beslissing Is.
quote:theinvasion schreef op 15 september 2014 @ 16:46:

Het is toch mijn privacy? Er stond teveel informatie in die ik liever niet Online wil hebben. Het Is toch mijn topic dus waar maak je je druk om.Je bent toch niet herkenbaar door dat topic? Dan is dat hele privacyargument flauwekul. Je wilt gewoon illegaal een kamer verhuren, dat blijkt uit alles. En dat moet je dan maar lekker doen, je hebt er zelf last van als je hypotheekverstrekker de hele hypotheek in 1 keer opeist, of als je problemen met je verzekering krijgt, niet ik. Maar heb dan ook de ballen om je topic gewoon te laten staan, misschien hebben anderen nog iets aan alle tips en ervaringen. Ik vind het behoorlijk misselijk om een topic te laten verwijderen vanwege privacy, terwijl je het topic gewoon weg wilde hebben omdat de reacties je niet aanstaan. Als je niet tegen reacties kunt die niet precies schrijven wat je wilt lezen dan hoor je helemaal niet thuis op een forum, en al helemaal niet op dit forum.
Hoezo dat laatste, Capibara?
quote:theinvasion schreef op 15 september 2014 @ 16:52:

[...]

Ja ok dat klopt maar ik vond het geen fijne gedachten dat mijn informatie daar stond. En ik heb het niet gesloten omdat ik het allemaal niet wil Horen maar gewoon het feit dat het mijn privé en mijn beslissing Is.

Bullshit, als het jouw privé is gooi je verhaal dan niet op een openbaar forum! Dit is geen plek waar je even komt halen wat je nodig hebt om vervolgens weer alles te wissen vanwege je privé. Zo werkt dat niet.

Wil je je zaken privé houden dan moet je ze hier niet plaatsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven