Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Merisi schreef op 15 september 2014 @ 17:23:

[...]

Thordis, volgens mij ben jij de enige forumster die haar partner meneer kan noemen en het liefdevol kan laten klinken.Dat komt door de bijvoeglijke naamwoorden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mijn profiel leeftijd klopt niet.. Ik had dat nooit zo ingevuld:/
quote:larva schreef op 15 september 2014 @ 17:46:

Mijn profiel leeftijd klopt niet.. Ik had dat nooit zo ingevuld:/Onbekend staat er als ik op jouw profiel kijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En 26 dagen lid lijkt me ook wat weinig.
quote:Nouschi schreef op maandag 15 september 2014 17:50 En 26 dagen lid lijkt me ook wat weinig.Nee dat kan nogweleens kloppen.. Heb nickchangje gedaan
quote:larva schreef op 15 september 2014 @ 17:53:

[...]

Nee dat kan nogweleens kloppen.. Heb nickchangje gedaanDan heb je aardig zitten typen
Hoeveel dan nous? Want kan ik op de ap niet zien?
Tegenover elk topic dat vanwege privacy verwijderd wordt, staan er 20 topics waarvan ik wilde dat ik nooit kennis had genomen van de inhoud. Echt, relax. Dit gaat weer nergens over.
Daarvoor is dit juist de plaats....
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:larva schreef op 15 september 2014 @ 17:57:

Hoeveel dan nous? Want kan ik op de ap niet zien?761
Waarom in godesnaam alweer een nieuw forum??
Ach nous, zwijnen gaan me gewoon aan het hard;)
Ohh en ik heb ook veel gereageerd in het topic over zwijnen..

(Haha grapje)
quote:Nouschi schreef op 15 september 2014 @ 18:06:

Waarom in godesnaam alweer een nieuw forum??Ik hoor een echo.......omdat het kan?
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:larva schreef op maandag 15 september 2014 18:07 Ach nous, zwijnen gaan me gewoon aan het hard;)Hart hart!!! Ppffff *herinnerd zich weer dat ze stom was..*
quote:tallyho schreef op 15 september 2014 @ 18:09:

[...]

Ik hoor een echo.......omdat het kan?Ik dacht misschien heb ik iets gemist, niet dus.
quote:larva schreef op 15 september 2014 @ 18:10:

[...]

Hart hart!!! Ppffff *herinnerd herinnerT zich weer dat ze stom was..*Je vraagt er zelf om hoor
Je bent zelf een theepot
quote:Thordis schreef op 15 september 2014 @ 17:16:

Dat je een aanvaring met iemand hebt en dat maar negeert (iemand heeft een aanvaring met jou eigenlijk) omdat je denkt 'nou ja, wijsheid komt met de jaren, toen ik 20 was snapte ik dat ook niet, en het is me de ruzie niet waard, dus laat gaan......' En er dan een tijdje later achter komen dat de betreffende forummer geen 20 is, maar gewoon een jaar of 15 ouder dan jijzelf.

Wauw.Gekkies komen in alle leeftijden, rangen en standen. Ze zijn overal om je heen.
quote:SuzanneSuus schreef op maandag 15 september 2014 18:14 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 3"" class="messagelink">larva schreef op 15 september 2014 @ 18:10</a>:</b>

[...]

Hart hart!!! Ppffff *<strike>herinnerd</strike> herinnerT zich weer dat ze stom was..*</div></blockquote>Je vraagt er zelf om hoor Oke oke we upgraden stom naar achterlijk..
Christus, ik kan gewoon niet geloven dat jullie deel 3 alweer hebben volgeluld.
quote:larva schreef op 15 september 2014 @ 18:10:

[...]

Hart hart!!! Ppffff *herinnerd zich weer dat ze stom was..*
quote:3wieler schreef op maandag 15 september 2014 18:18 Christus, ik kan gewoon niet geloven dat jullie deel 3 alweer hebben volgeluld.Vol gezeurd vooral..
Stom is goed genoeg hoor

En salvation is prima. Resurrection is wederopstanding, zou ik niet doen als het over de exodus van zalm gaat
quote:Capibara_ schreef op 15 september 2014 @ 17:12:

[...]

Omdat dit forum erom bekend staat dat de forummers er geen blad voor de mond nemen. De reacties op een babybrabbel- of libelleforum zullen over het algemeen minder hard en/of recht voor z'n raap zijn dan hier. Kun je daar niet tegen, dan kun je beter op zoek gaan naar een forum dat beter bij je past.

Dit meen je nog echt ook hè?! Man o man. Schei uit, hou op.

Alsof het web alleen maar die drie forums heeft.
Ik ga er drie voeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven