De avatar op Viva
vrijdag 4 juli 2014 om 16:00
maandag 15 september 2014 om 21:12
quote:wiezewo schreef op 04 juli 2014 @ 23:02:
En omdat ik zo weinig post kom ik op dit soort topics ook meestal pas aankakken als iedereen haar zegje al gedaan heeft.
En omdat ik zo weinig post kom ik op dit soort topics ook meestal pas aankakken als iedereen haar zegje al gedaan heeft.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 15 september 2014 om 22:21
maandag 15 september 2014 om 22:24
maandag 15 september 2014 om 23:03
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 juli 2014 @ 22:44:
Mijn eerste nick werd helemaal een mislukking. Ik wilde Groentesoep heten (dat vind ik altijd zo'n leuk woord om een nieuwe pen mee uit te proberen), maar er was al een Groentesoep en toen moest het dus Groentesoep2 worden. Helaas vergat ik een e bij het aanmaken, en toen werd het dus groentsoep2, zonder hoofdletter want die functie ging net in die tijd stuk .
Ben jij groentsoep?! Die heb ik dus al ruim een jaar gemist
Ik vond je avatar zoooo leuk
Mijn eerste nick werd helemaal een mislukking. Ik wilde Groentesoep heten (dat vind ik altijd zo'n leuk woord om een nieuwe pen mee uit te proberen), maar er was al een Groentesoep en toen moest het dus Groentesoep2 worden. Helaas vergat ik een e bij het aanmaken, en toen werd het dus groentsoep2, zonder hoofdletter want die functie ging net in die tijd stuk .
Ben jij groentsoep?! Die heb ik dus al ruim een jaar gemist
Ik vond je avatar zoooo leuk
maandag 15 september 2014 om 23:20