Napraattopic 4
dinsdag 16 september 2014 om 21:05
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als Het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als Het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-09-2014 18:14
Reden: link aangepast
Reden: link aangepast
% gewijzigd
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 17 september 2014 om 00:11
woensdag 17 september 2014 om 00:12
woensdag 17 september 2014 om 00:13
woensdag 17 september 2014 om 00:14
woensdag 17 september 2014 om 00:14
woensdag 17 september 2014 om 00:15
quote:rdvv schreef op 17 september 2014 @ 00:13:
[...]
Okay, mijn voornaam stond er iig wel echt. Getypt door Thordis, vervolgens weggehaald door een moderator. Ik lieg daar echt niet over en ik schuif zoiets al helemaal niet in iemands schoenen.
Kappen nou met je gedram graag. Je punt is weer gemaakt.
Meer dan 1x
[...]
Okay, mijn voornaam stond er iig wel echt. Getypt door Thordis, vervolgens weggehaald door een moderator. Ik lieg daar echt niet over en ik schuif zoiets al helemaal niet in iemands schoenen.
Kappen nou met je gedram graag. Je punt is weer gemaakt.
Meer dan 1x
woensdag 17 september 2014 om 00:15
woensdag 17 september 2014 om 00:16
quote:rdvv schreef op 17 september 2014 @ 00:13:
[...]
Ik heb het ook kunnen lezen.
En ik was er niet eens bij.
[...]
Ik heb het ook kunnen lezen.
En ik was er niet eens bij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 17 september 2014 om 00:18
quote:Enn schreef op 17 september 2014 @ 00:14:
[...]
Idd.
Lekker dan.Haha, ik weet dat je het niet gelooft en dat er meteen van wordt gemaakt dat ik aandacht wil ofzo. Maar ik ga daar echt niet over liegen en mijn punt was dat ik het een vreemde post vond op basis van wat ik dus al zei. Misschien was het inderdaad toevallige toeval, maar ik lieg er iig niet over. En ik vind het jammer dat dat wordt gedacht, hoewel: ik ga me nu ook niet meer verdedigen, want nee, ik hoef d'r echt geen aandacht mee.
[...]
Idd.
Lekker dan.Haha, ik weet dat je het niet gelooft en dat er meteen van wordt gemaakt dat ik aandacht wil ofzo. Maar ik ga daar echt niet over liegen en mijn punt was dat ik het een vreemde post vond op basis van wat ik dus al zei. Misschien was het inderdaad toevallige toeval, maar ik lieg er iig niet over. En ik vind het jammer dat dat wordt gedacht, hoewel: ik ga me nu ook niet meer verdedigen, want nee, ik hoef d'r echt geen aandacht mee.
woensdag 17 september 2014 om 00:19
quote:rdvv schreef op 17 september 2014 @ 00:18:
[...]
Haha, ik weet dat je het niet gelooft en dat er meteen van wordt gemaakt dat ik aandacht wil ofzo. Maar ik ga daar echt niet over liegen en mijn punt was dat ik het een vreemde post vond op basis van wat ik dus al zei. Misschien was het inderdaad toevallige toeval, maar ik lieg er iig niet over. En ik vind het jammer dat dat wordt gedacht, hoewel: ik ga me nu ook niet meer verdedigen, want nee, ik hoef d'r echt geen aandacht mee.Nee, jij begrijpt me verkeerd en ik bedoel letterlijk wat er staat:
Idd --> Ik ben het met je eens
Lekker dan ----> het zal je gebeuren.
[...]
Haha, ik weet dat je het niet gelooft en dat er meteen van wordt gemaakt dat ik aandacht wil ofzo. Maar ik ga daar echt niet over liegen en mijn punt was dat ik het een vreemde post vond op basis van wat ik dus al zei. Misschien was het inderdaad toevallige toeval, maar ik lieg er iig niet over. En ik vind het jammer dat dat wordt gedacht, hoewel: ik ga me nu ook niet meer verdedigen, want nee, ik hoef d'r echt geen aandacht mee.Nee, jij begrijpt me verkeerd en ik bedoel letterlijk wat er staat:
Idd --> Ik ben het met je eens
Lekker dan ----> het zal je gebeuren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.