Napraattopic 4

16-09-2014 21:05 1122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als Het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-09-2014 18:14
Reden: link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nou je avatar valt me anders iedere keer weer op redhead!
Nou voor Bente dan, trek het je vooral niet aan wat ik hier schreef. Blijf vooral doen waar jij je fijn bij voelt.
quote:consuelabananahammok schreef op 18 september 2014 @ 18:11:

[...]

Ahw....

Ik ga je nu even heel goed zien.

Soms wel eens lekker hoor onzichtbaar zijn. Ligt ws aan m'n stemming maar soms heb je van die forumdagen dat je denkt dat niemand je leest. Lief van je Consuela.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2014 @ 18:08:

Toch jammer dan Bente zich bezwaard voelt ( of voelde ) door wat ze hier leest over haar en haar topic.

Dan schiet een en ander ook zijn doel voor bij.Ik kan het mis hebben, maar heb hier nog niet veel over Bente haar topic gelezen.
quote:fluim schreef op 18 september 2014 @ 18:12:

Nou je avatar valt me anders iedere keer weer op redhead!Haha Fluim, maar jij reageerde wel op mij, dat had ik wel gelezen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2014 @ 18:08:

Toch jammer dan Bente zich bezwaard voelt ( of voelde ) door wat ze hier leest over haar en haar topic.

Dan schiet een en ander ook zijn doel voor bij.

Het is jammer dat Bente een algemeen gevoel heeft zich over alles bezwaard en teveel te voelen.

Het maakt weinig uit, hoe zorgvuldig je er ook denkt/ probeert mee om te gaan.

Het overheerst alles.

Onderdeel van haar ziekte,en ook zeer nodig er aan te werken om te leren zichzelf niet zo in de put te praten iedere keer.

Maar dat heb ik ook al op haar topic geschreven.

En ja het is jammer.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 18 september 2014 @ 17:45:

Fluim

Ik had inderdaad vooroordelen en niet zo weinig ook.

Zowel tegen ad als tegen therapie.

Je mag me loepen, maar ik heb die dus nóóit op het forum gedeeld. Omdat ik simpelweg nooit op de psyche-pijler kwam.

Ik ben daar pas gaan lezen en posten toen duidelijk werd dat ik het niet meer alleen kon.

Maar niet om af te zeiken.

Tuurlijk mag iemand er anders over denken dan ik.

Tuurlijk mag iemand dat zelf beslissen.

Ik zag alleen een TO die hulp wilde en de posts van deze mevrouw vielen totáál verkeerd.

Nou ja.

Misschien ben ik wel even overgevoelig.

Dat kan.

Daar moet ik dan maar naar kijken.

Bella, goed dat je gaat voor de medicatie!

En je bent niet overgevoelig, mijn pootjes/stengels gingen ook jeuken van deze dame! Ben het helemaal eens met wat je daar hebt gezegd.

Paniekaanvallen zijn te genezen, maar je moet wel willen, je moet wel werken en je moet wel de hulp, ook ad, accepteren die er voor beschikbaar is.

En verder, Bella
quote:redhothead schreef op 18 september 2014 @ 18:14:

[...]

Ligt ws aan m'n stemming maar soms heb je van die forumdagen dat je denkt dat niemand je leest. Lief van je Consuela.Ken ik ook redhot, en soms heb je dan weer momenten dat ineens iedereen je leest en denk je, eh... Zoveel gezien hoefde nu ook weer niet
quote:consuelabananahammok schreef op 18 september 2014 @ 18:16:

[...]

Het maakt weinig uit, hoe zorgvuldig je er ook denkt/ probeert mee om te gaan.

.Nou zal hier kunnen lezen dat mensen er wakker van liggen oid niet echt vallen onder " zorgvuldig er mee om gaan " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Ismene schreef op 18 september 2014 @ 18:14:

[...]

Ik kan het mis hebben, maar heb hier nog niet veel over Bente haar topic gelezen.Ja, ligt aan jou
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
@ Redhot

Ik zie je hoor!

Heb een paar hele fijne posts van jou vandaag.

@ Bente

Als je dit leest...

Ik reageer niet op jouw topic omdat ik niet weet hoe ik je kan helpen.

Maar voor wat het waard is....van mij mag je schrijven hoor!

@ iedereen

Dank voor alle lieve woorden.
Huts!
quote:consuelabananahammok schreef op 18 september 2014 @ 18:17:

[...]

Ken ik ook redhot, en soms heb je dan weer momenten dat ineens iedereen je leest en denk je, eh... Zoveel gezien hoefde nu ook weer niet Moet trouwens nog lachen om Enn's vergissing gisteren, wist gelijk weer wie je was.
quote:redhothead schreef op 18 september 2014 @ 18:07:

Ik vind het bijna kinderachtig om te zeggen maar het lijkt of ik mijn onzichtbare pak aanheb vandaag. Haha, dat ken ik. En dan schrijft iemand anders een kwartier later precies hetzelfde als jij en dan begint iedereen als een gek te roepen van '+1' en 'Eensch!'. Frustrerend is dat .
quote:BellatrixVanDetta schreef op 18 september 2014 @ 18:20:

@ Redhot

Ik zie je hoor!

Heb een paar hele fijne posts van jou vandaag. Lief!
Al denk ik soms Bella, net als Pa van Detta, maar dan net even anders :

Was ut leven toch soms unne kutjanus!

Amen
@hatsetats, achteraf bekeken was mijn plaatje inderdaad misplaatst. Ik heb 'm dus ook weggehaald.

V.w.b. je 'karma is a bitch'; funny coming from you.

Dat mag ik niet toelichten, maar je kunt 'm zelf wel invullen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 september 2014 @ 18:23:

[...]

Haha, dat ken ik. En dan schrijft iemand anders een kwartier later precies hetzelfde als jij en dan begint iedereen als een gek te roepen van '+1' en 'Eensch!'. Frustrerend is dat .Helemaal opgelucht dat ik niet de enige ben.
quote:redhothead schreef op 18 september 2014 @ 18:07:

Ik vind het bijna kinderachtig om te zeggen maar het lijkt of ik mijn onzichtbare pak aanheb vandaag. Voor wat het waard is, voor mij was je duidelijk aanwezig hoor
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2014 @ 18:17:

[...]

Nou zal hier kunnen lezen dat mensen er wakker van liggen oid niet echt vallen onder " zorgvuldig er mee om gaan " .

Misschien had je me er toen op aan moeten spreken, dat ik mijn text moest verwijderen.

Of iemand anders had even kunnen zeggen dat ze er helemaal niet wakker van ligt.

Maar nu is het te laat.

Heb net even gekeken daar en ze wordt goed aangemoedigd weer te schrijven dus ik zie eigenlijk het hele probleem niet zo.
@bella: Ik lees niet mee op de psychepijler, maar van wat ik hier lees ben je goed bezig: of je het nou wel of niet met therapie doet en al dan niet met blije pilletjes. Het gaat erom dat je het 'probleem' voortvarend aanpakt. En dat doe je.

Ik neem aan dat PaVanDetta trots op je is. Als ik je Pa was, nou ja broertje dan, zou ik het ook zijn.

quote:Miss.Innuendo schreef op 18 september 2014 @ 18:25:

@hatsetats, achteraf bekeken was mijn plaatje inderdaad misplaatst. Ik heb 'm dus ook weggehaald.

V.w.b. je 'karma is a bitch'; funny coming from you.

Dat mag ik niet toelichten, maar je kunt 'm zelf wel invullen.Jeetjeminaenmariaopeenezel Miss, hou je dan nooit op.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2014 @ 18:17:

[...]

Nou zal hier kunnen lezen dat mensen er wakker van liggen oid niet echt vallen onder " zorgvuldig er mee om gaan " .

Tsja, niets menselijk is ons vreemd toch?

Hoe betrokken mensen ook reageren, we zijn geen robots.

Overigens mag ze best weten dat mensen om haar heen, het raakt. Waarom niet?
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 september 2014 @ 18:26:

[...]

Voor wat het waard is, voor mij was je duidelijk aanwezig hoor Dat weet ik Miss.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2014 @ 18:18:

[...]

Ja, ligt aan jou Weet het alles is mijn fout.
@MissI van vanmorgen: ook goedemorgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven