Napraattopic 4

16-09-2014 21:05 1122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als Het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-09-2014 18:14
Reden: link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
redhot ook al een tijdje niet gezien hier.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:blijfgewoonbianca schreef op donderdag 18 september 2014 18:08 Toch jammer dan Bente zich bezwaard voelt ( of voelde ) door wat ze hier leest over haar en haar topic.

Dan schiet een en ander ook zijn doel voor bij.

Dat is logisch en zeker jammer. Maar dat zal wss voor meerdere mensen die hier besproken zijn gelden.

Dus in hoeverre kun je eigenlijk napraten dan? (Serieus bedoeld he)
quote:Nouschi schreef op 18 september 2014 @ 18:36:

quote:Nouschi schreef op 18 september 2014 @ 18:36:

Geffer!

Ben ik net een beetje leuk aan het hengelen naar @Honeymoonquiz in het topic over onervaren dames, gooit de Mods het eruit vanwege hengelen!

Hallo! Is het nog gezellig hier vandaag?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:fluim schreef op 18 september 2014 @ 18:26:

[...]

Misschien had je me er toen op aan moeten spreken, dat ik mijn text moest verwijderen.

.Toen er hier nagepraat werd over dat topic, heb ik dat gezegd; dat TO's ( geldt dus niet alleen voor Bente, maar voor iedereen die een topic opent ) eventueel hier ook lezen. En dat het wellicht handig is als je je daar ook bewust van bent.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:consuelabananahammok schreef op 18 september 2014 @ 18:27:

[...]

Overigens mag ze best weten dat mensen om haar heen, het raakt. Waarom niet?

Als ze stopt met schrijven omdat ze hier bepaalde dingen leest en daarom denkt dat dat voor " ons " beter is dan staat dat toch haaks op het willen helpen?

Maar ik kan het ook helemaal fout zien, hoor.

Ik vind alleen niet dat je daar a. moet zeggen en hier b. moet laten zien.
quote:ThunderassMan schreef op 18 september 2014 @ 18:31:

@MissI van vanmorgen: ook goedemorgen.

Dag meneer

Hoe is 't met de zenuwen thuis, te overzien hoop ik?

Toi toi toi daar!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:*lelie* schreef op 18 september 2014 @ 18:37:

[...]

Ik persoonlijk ( maar daar zijn we al 4 topics over aan het zemelen ) vind dit dé plek om verder te praten als een topic gesloten is.

Beetje raar om over een forummer te praten die gewoon mee kan lezen en wat je ook in dat bewuste topic zelf had kunnen zeggen.
[knip]

Dus niet quoten svp
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2014 @ 19:14:

[...]

Als ze stopt met schrijven omdat ze hier bepaalde dingen leest en daarom denkt dat dat voor " ons " beter is dan staat dat toch haaks op het willen helpen?

Maar ik kan het ook helemaal fout zien, hoor.

Ik vind alleen niet dat je daar a. moet zeggen en hier b. moet laten zien.

Op zich heb je het niet fout.

Maar nogmaals, menselijk dat iemand ff ook erg geraakt is en ja.. Dit is napraat.

In het moment komt iemand ( over welk topic dan ook ) hier even zijn ei kwijt.

Overigens vind ik het geen kwestie van A of B .

Iemand willen helpen en daarnaast het af en toe even niet weten of geraakt zijn is , denk ik, iets wat nu eenmaal bij heftige onderwerpen je kan overkomen.

En wanneer iemand er voor kiest dan niet meer te schrijven als mensen wakker van je liggen, is dat idd jammer maar wel eigen keuze.
Ik sla het weer op in mijn regelementen notitieboekje.

Niet napraten over gevoelige topics want dan kan de TO weleens verdrietig worden.

Oh shit.. dat betekend dus zo ongeveer elk topic.

Doek de napraat maar weer op dan.

Ik voel me ook wel eens kut wanneer iemand wat tegen me zegt, dat me raakt. Zo gaat dat in het echte leven ook.

En daar wordt vooral achter je rug gelult.
quote:redhothead schreef op 18 september 2014 @ 18:07:

Ik vind het bijna kinderachtig om te zeggen maar het lijkt of ik mijn onzichtbare pak aanheb vandaag. Ik lees je!
Life is short. Eat dessert first.
Ik begrijp dat het sneu is voor bepaalde TO's dat ze hier commentaar lezen op hun topics. Helaas is het hier geen gesloten forum dus kun je dat wel verwachten.
quote:redhothead schreef op 18 september 2014 @ 18:22:

[...]

Moet trouwens nog lachen om Enn's vergissing gisteren, wist gelijk weer wie je was.Ik ook, hoop dat je dat niet vervelend vindt? Ik las je graag.
Life is short. Eat dessert first.

Lees ik goed dat Waarbij weg is?

Jammer. Weet iemand waarom?
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 september 2014 @ 19:21:

Dus niet quoten svp

Of IK een topic waar/ niet waar acht maakt toch niet uit?

Jij was toch juist voor trolhinten?

En dat alles hier mag?

Waarom dan nu niet quoten of laten staan?

Denk je niet dat elke willekeurige forummer met een in jouw ogen ongeloofwaardig maar wel waar verhaal er niet vreselijk

de pé in heeft als ze hier leest?

Dat is het risico van napraten over lopende topics.

Maar ja; vinden " we " niet erg, toch? " We " tippen elkaar toch om te gaan rellen in dat soort topics?
quote:doornroosje9 schreef op 18 september 2014 @ 19:27:

[...]

Ik lees je!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2014 @ 19:10:

[...]

Toen er hier nagepraat werd over dat topic, heb ik dat gezegd; dat TO's ( geldt dus niet alleen voor Bente, maar voor iedereen die een topic opent ) eventueel hier ook lezen. En dat het wellicht handig is als je je daar ook bewust van bent.Ik ben me daar uiteraard van bewust dat zij die besproken worden hier mee kunnen lezen. Daar ga ik eigenlijk gewoon van uit.
quote:blijfgewoonbianca schreef op donderdag 18 september 2014 19:16 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="*lelie* in "Napraattopic 4"" class="messagelink">*lelie* schreef op 18 september 2014 @ 18:37</a>:</b>

[...]

Dus in hoeverre kun je eigenlijk napraten dan? (Serieus bedoeld he)</div></blockquote>

Ik persoonlijk ( maar daar zijn we al 4 topics over aan het zemelen ) vind dit dé plek om verder te praten als een topic gesloten is.

Beetje raar om over een forummer te praten die gewoon mee kan lezen en wat je ook in dat bewuste topic zelf had kunnen zeggen. "quote: *lelie* schreef op 18 september 2014 @ 18:37 :

[...]

Beetje raar om over een forummer te praten die gewoon mee kan lezen en wat je ook in dat bewuste topic zelf had kunnen zeggen.

Daar kan ik me in vinden. Dank u!
quote:consuelabananahammok schreef op 18 september 2014 @ 19:21:

[...]

Op zich heb je het niet fout.

Maar nogmaals, menselijk dat iemand ff ook erg geraakt is en ja.. Dit is napraat.

In het moment komt iemand ( over welk topic dan ook ) hier even zijn ei kwijt.

Overigens vind ik het geen kwestie van A of B .

Iemand willen helpen en daarnaast het af en toe even niet weten of geraakt zijn is , denk ik, iets wat nu eenmaal bij heftige onderwerpen je kan overkomen.

En wanneer iemand er voor kiest dan niet meer te schrijven als mensen wakker van je liggen, is dat idd jammer maar wel eigen keuze.

Als het je zo raakt kun je er ook voor kiezen afstand te nemen van dat topic. Nu ben én jij, maar ook die ander geraakt.

Heel onnodig in mijn ogen. Maakt al je eerdere " werk " - vind ik - niets meer waard.
quote:ThunderassMan schreef op 18 september 2014 @ 19:29:

Lees ik goed dat Waarbij weg is?

Jammer. Weet iemand waarom?Ja, vind ik ook jammer, weet niet waarom.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2014 @ 19:29:

[...]

Of IK een topic waar/ niet waar acht maakt toch niet uit?

Jij was toch juist voor trolhinten?

En dat alles hier mag?

Waarom dan nu niet quoten of laten staan?

Denk je niet dat elke willekeurige forummer met een in jouw ogen ongeloofwaardig maar wel waar verhaal er niet vreselijk

de pé in heeft als ze hier leest?

Dat is het risico van napraten over lopende topics.

Maar ja; vinden " we " niet erg, toch? " We " tippen elkaar toch om te gaan rellen in dat soort topics?

Huh?!

Ik denk dat je mijn vraag helemaal verkeerd begrepen hebt?

Was namelijk een serieuze vraag met de beste bedoelingen.

Omdat er een aantal dames flink mee bezig zijn en jij een radar hebt voor waar/niet waar.

Maar laat maar....
quote:Scamp schreef op 18 september 2014 @ 19:25:

Ik sla het weer op in mijn regelementen notitieboekje.

Niet napraten over gevoelige topics want dan kan de TO weleens verdrietig worden.

Oh shit.. dat betekend dus zo ongeveer elk topic.

Doek de napraat maar weer op dan.

Ik voel me ook wel eens kut wanneer iemand wat tegen me zegt, dat me raakt. Zo gaat dat in het echte leven ook.

En daar wordt vooral achter je rug gelult.ik zucht alleen maar echt hé, hoe forummers zomaar ff alles kunnen bepalen, wat wel en wat niet, eerdaags mogen wij alleen nog adem halen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven