De avatar op Viva

26-06-2014 15:16 407 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je deze avatar? Zijn er avatars van anderen die je mooi vindt? Of misschien avatars die je niet begrijpt? Weten mensen wat jouw avatar betekent?
Leuke ava noa, niet veranderen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh Nous, dus maar geen avatar met selfie dan.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 19 september 2014 @ 18:27:

Oh Nous, dus maar geen avatar met selfie dan.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Als je eenmaal je avatar hebt gekozen en getoond, mag je die niet meer veranderen, vind ik. Vanwege de herkenbaarheid. Vreemd woord, trouwens "avatar". Ik moet steeds aan die tekenfilmserie denken.
Ik heb gewoon een foto van David Oakes (acteur, vooral bekend als Juan Borgia) gekozen omdat ik met alle liefde hele bergen toblerones met hem wil eten.

En ik deel zelden mijn toblerone met iemand.
Dit is de eerste keer dat ik jouw ava voorbij zie komen, marko
quote:GrumpyCat1983 schreef op 19 september 2014 @ 17:42:

Dit is een foto van de sticker die ik op mijn Grumpmobile heb zitten. Dus als je ooit achter me zit op de snelweg en je ziet een Grumpy Cat sticker op de achterruit met die rock-hand dan moet ik het wel zijn aangezien ik die rock hand er zelf bij heb geplakt die zat niet bij de originele stickert.Haha, en nu maar niet verbaasd zijn als ineens allerlei automobilistes naar je toeteren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven