Het is weer zaaaaaaterdag!!!

20-09-2014 11:12 115 berichten
Hallo allemaal,

Hier vanuit het luie gewest, toch nog een teken van leven.

Dat is ook de essentie van deze dag, lui en het zo lang mogelijk volhouden.

Hoe gaan jullie je dag doorbrengen en hoeveel energie ben je daar aan kwijt?

Vandaar dus dit lekker luie korte postje.
quote:lavendelbleu schreef op 20 september 2014 @ 16:36:

[...]

Vloerkleed veel onderhoud ?

Gewoon de stofzuiger er over heen.

Weet nog niet hoe ik foto''s op de computer moet zetten,schaam, schaam... ga me daar binnenkort eens in verdiepen.

Bij mij worden lichte kleden altijd grijzig, terwijl ik alleen woon en altijd op m'n huisslippers loop. Ik weet echt niet wat ik verkeerd doe.

Als je je aanmeld bij Google+ dan kan je met je foon foto's maken en die komen dan vanzelf op je computer te staan en daar kan je de afbeeldingslocatie aanklikken en via het venstertje hier, waar je plaatjes mee plakt, de foto plaatsen.
quote:Cateautje schreef op 20 september 2014 @ 16:26:

[...]

Lui! Vreselijk!

Leuk, zo'n verrassing.

Maar goed, je bent nu echt helemaal opgefrist, dat is wel duidelijk.

Wel lekker, wonen bij de zee.

Nou, lui? Ik heb wel nog net twee bloempotten leeggehaald en opgeruimd. Met uitgebloeide zooi, voordat we om een ijsje gingen. We wonen trouwens niet echt aan de kust, half uurtje fietsen naar de dichtstbijzijnde strandopgang.

We wonen zo dichtbij dat als het aan de kust regent, dan regent het ook bij ons! Maar vaak als de zon schijnt aan de kust, dan wonen wij ineens in het binnenland!
quote:sandt2.0 schreef op 20 september 2014 @ 16:41:

[...]

Nou, lui? Ik heb wel nog net twee bloempotten leeggehaald en opgeruimd. Met uitgebloeide zooi, voordat we om een ijsje gingen. We wonen trouwens niet echt aan de kust, half uurtje fietsen naar de dichtstbijzijnde strandopgang.

We wonen zo dichtbij dat als het aan de kust regent, dan regent het ook bij ons! Maar vaak als de zon schijnt aan de kust, dan wonen wij ineens in het binnenland!

Jajaja hoor Truus, ik geloof je, je hebt je ijsje verdiend.

Een half uurtje fietsen is toch echt aan de kust hoor, ook als daar de zon schijnt en het bij jou regent. Wel grappig trouwens. Maar op het strand groeit niets hè, tenzij je op het nudistenstrand bent, dus daar hoeft het niet te regenen.
quote:Cateautje schreef op 20 september 2014 @ 12:37:

[...]

Nog één keer voor jou en dan stop ik ermee.Ik durf het bijna niet te zeggen #bloos bloos#, ik het weer gemist. Ik ben uitgebreid gaan lunchen met een knus dvdtje. Maar ik heb een impressie van de kleur. Die blijft sowieso mooi. 1 zo een blauw muurtje met heel veel wit doet mij gelijk denken aan Griekse eilanden. Ik krijg spontaan zin in vakantie, terwijl ik net een week terug ben.
quote:Wittelelie143 schreef op 20 september 2014 @ 17:15:

[...]

Ik durf het bijna niet te zeggen #bloos bloos#, ik het weer gemist. Ik ben uitgebreid gaan lunchen met een knus dvdtje. Maar ik heb een impressie van de kleur. Die blijft sowieso mooi. 1 zo een blauw muurtje met heel veel wit doet mij gelijk denken aan Griekse eilanden. Ik krijg spontaan zin in vakantie, terwijl ik net een week terug ben.Laat eventjes weten dat je er bent, dan zet ik hem een paar minuten neer.
Wat een heerlijke zaterdag was het! Heerlijk weer en veel gedaan. Zelf hardlopen, daarna dochters aangemoedigd bij de Rabo scholierenloop. En daarna met het pontje naar de Sophiapolder en daar een aantal geocashes gezocht en gevonden. En net gebarbecued, waarschijnlijk de laatste keer dit jaar.
Alle reacties Link kopieren
Druk gehad! As always...boodschappen,taart gebakken, 2 wassen weggewerkt...nu aan de gin&tonic!
quote:Cateautje schreef op 20 september 2014 @ 17:27:

[...]

Laat eventjes weten dat je er bent, dan zet ik hem een paar minuten neer. Ik ben er nu, maar dit zie je vast weer op een tijdstip dat ik nog slaap....of braaf studeer....of weer aan het slenteren ben....of aan het koken ben....dat is nl. mijn planning van zondag. Maar maakt niet uit Cateau, ik vind erg lief dat je het nog plaatste, maar ik snap ook wel dat het geen zin heeft als ik de foto syeeds weer mis
Ik ben weer een dagje te laat
Ik ook! Mag het voor vandaag ook nog? Het is weer zondag! Ik ben nu net begonnen met studeren. Eerste dag dat ik het eindelijk een beetje begin te begrijpen. Man man wat veel allemaal

Straks misschien nog even hardlopen en boodschappen doen. Vanmiddag met een vriendin koffie drinken en bijkletsen! En vanavond komt m'n scharrel misschien nog, maar nog geen echte afspraak over gemaakt. We zien het wel! Drukke maar leuke dag dus vandaag
Geeft niet hoor denk ik. Maken we er een 'het is weer weekend' topic van

Ik lig lekker op de bank de opname van de herhaling van nieuwe buren te kijken.

Straks een stukkie fietsen, ff de kat van mn moeder verzorgen

en verder lekker doen waar ik zin in heb.

Fijne zondag!
Het is weer zoooooooondag!!!

Welkom! welkom!

Wat kan het ons schelen dat dit een zaterdagtopic is, we kletsen gewoon verder hoor. Gezellig!
Fijne zondag!!
Ik heb vandaag ontdekt dat draken echt bestaan en dat de wetenschappelijke naam onder andere Smaug is. Ik ben er helemaal mee in mijn nopjes. Wat een snoepie!

Ik schrok ff van het plaatje. Op mijn klein mobieltje was zo een beestje ineens heel groot, naar hoe kom je zo bij deze ontdekking Cateau?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven