Het is weer zaaaaaaterdag!!!

20-09-2014 11:12 115 berichten
Hallo allemaal,

Hier vanuit het luie gewest, toch nog een teken van leven.

Dat is ook de essentie van deze dag, lui en het zo lang mogelijk volhouden.

Hoe gaan jullie je dag doorbrengen en hoeveel energie ben je daar aan kwijt?

Vandaar dus dit lekker luie korte postje.
Alle reacties Link kopieren
-
-
-
quote:sandt2.0 schreef op 20 september 2014 @ 13:08:

Cateau, leuk je kruk!

Pot is ook mooi, heb je een scherp hobby mes. Dan kun je ook een rand van de binnenpot snijden. Dan her er der wat sneetjes maken waardoor je de binnenpot wel ver genoeg in de ompot kunt duwen!

Wel voorzichtig doen. Ik zie hier dan liever een foto van hoe het wel past, dan een foto van pleisters etc! Succes!

Ja hè? Mooie aankoop die kruk.

De reden dat die er niet in past is omdat de onderkant te groot is voor die buitenpot, maar van de week staat daar een mand te pronken, dus het komt goed.
Wat een raar weer is het. Zo benauwd! Net op de fiets boodschappen gedaan, zweette me rot toen ik thuis kwam.

De mannen zijn naar de voetbal, ik hang nu op de bank en geniet van het gitaarspel en gezang van mijn dochter die boven zit te oefenen.
quote:Tenzij schreef op 20 september 2014 @ 13:11:

Mooie kleur op je muur Cateau! Ik hou van gekleurde muren, niet dat saaie witte wat iedereen heeft!Het is maar één muur hoor, de rest is saai.
quote:Cateautje schreef op 20 september 2014 @ 13:11:

[...]

Ja hè? Mooie aankoop die kruk.

De reden dat die er niet in past is omdat de onderkant te groot is voor die buitenpot, maar van de week staat daar een mand te pronken, dus het komt goed. Tja, je kunt ook de onderkant uit de binnenpot snijden, maar dan is het effect van een binnenpot weg!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 20 september 2014 @ 13:12:

Wat een raar weer is het. Zo benauwd! Net op de fiets boodschappen gedaan, zweette me rot toen ik thuis kwam.

De mannen zijn naar de voetbal, ik hang nu op de bank en geniet van het gitaarspel en gezang van mijn dochter die boven zit te oefenen.Heerlijk is dat hè, een muzikaal kind. Ik geniet ook altijd zo van mijn zoon. Het is zelfs zo dat als we een babbeltje maken via de computer dan speelt hij er ook gitaar bij. Daar word ik zo blij van.
Komt goed Sandt.
quote:Tenzij schreef op 20 september 2014 @ 13:11:

[...]

Wat voor soep ga je maken Sandt?Tomatensoep, van tomaten uit eigen tuin, vorige week gekookt, gepureerd en ingevroren. Nu een uitje en enkele verse tomaten in stukjes even fruiten, dan die bakken tomatensap erbij, bouillonblokjes en vermicelli. Groot succes hier!
-
Goedemiddag allemaal!

Ik heb net een recept uitgeprobeerd uit een nieuw kookboek, maar dat was niet helemaal goed gelukt. Dat merk ik vaker, dan kloppen kooktijden niet helemaal. Maar niet getreurd, ik heb er mijn aantekeningen bij gemaakt en volgende keer wordt het vast beter. In potentie wel lekker: gebakken venkel met olijven en kappertjes.

Verder ga ik niet zoveel doen, ben niet helemaal lekker dus doe het rustig aan.

Cateautje, het is er nog niet.

Fijne dag allemaal!
Ik ben fan van dit topic geworden.

ik lees elke zaterdag mee.
Merisi, ik doe het nog een keer en als het dan niet lukt, dan ga ik je gewoon stalken.
quote:Merisi schreef op 20 september 2014 @ 13:23:

Goedemiddag allemaal!

Ik heb net een recept uitgeprobeerd uit een nieuw kookboek, maar dat was niet helemaal goed gelukt. Dat merk ik vaker, dan kloppen kooktijden niet helemaal. Maar niet getreurd, ik heb er mijn aantekeningen bij gemaakt en volgende keer wordt het vast beter. In potentie wel lekker: gebakken venkel met olijven en kappertjes.

Verder ga ik niet zoveel doen, ben niet helemaal lekker dus doe het rustig aan.

Cateautje, het is er nog niet.

Fijne dag allemaal!

Merisi,

wat een leuke gekke avatar. Zo heel anders dan al je voorgaande plaatjes! Leuk! Fijne zaterdag!
Er zijn er meerdere met dezelfde naam, dus ik heb de verkeerde verzocht, vandaar.
quote:hillybilly schreef op 20 september 2014 @ 13:25:

ik lees elke zaterdag mee.En wat doe je verder op zaterdag?
Heerlijke dag, al twee wedstrijden langs de lijn bekeken.

Prachtig weer, leuke mensen en veel gezelligheid.

Kinderen overval en nergens gaan spelen/hangen en het huis voor mijzelf. Heerlijk.

💖 zaterdag.
quote:hillybilly schreef op 20 september 2014 @ 13:25:

ik lees elke zaterdag mee.

Weest welkom!

*schreef zij gedecideerd*
quote:Cateautje schreef op 20 september 2014 @ 13:26:

Merisi, ik doe het nog een keer en als het dan niet lukt, dan ga ik je gewoon stalken. Je moet die met die foto met zonnenbril hebben
quote:sandt2.0 schreef op 20 september 2014 @ 13:27:

[...]

Merisi,

wat een leuke gekke avatar. Zo heel anders dan al je voorgaande plaatjes! Leuk! Fijne zaterdag!Jij ook Sandt en dank je, ik vind hem grappig!
quote:Merisi schreef op 20 september 2014 @ 13:30:

[...]

Je moet die met die foto met zonnenbril hebben Ja, ik zag het. Gedaan!
quote:sandt2.0 schreef op 20 september 2014 @ 13:28:

[...]

En wat doe je verder op zaterdag?Lekker uitslapen,uit gebreid koffie drinken,forummen,beetje winkelen.
Gelukt!
Ik hou me maar bij dit topic, veel vrolijker.

Leuk, die voetbalwedstrijden. Ik kon tijdens de lunch meegenieten vanaf het balkon. Volgens mij is er één doelpunt gescoord op de sportvelden verderop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven