Uitgerekend half juni/begin juli 2014

26-10-2013 21:13 1613 berichten
Mama worden in juni en begin juli 2014

Ons nieuwe topic, nu met tabel.

Dat we met elkaar maar een hele fijne tijd tegemoet mogen gaan.

Met fijne 40 weken, droombevallingen en wolkjes van baby's.

Onze tabel is inmiddels erg vol, maar wil je meelezen en schrijven, je bent van harte welkom!!

De algemene inloggegeven zijn:

Gebruikersnaam: junijuli-mama-2014

wachtwoord: junijuli

Naam (leeftijd) BijzonderhBevallenUDKindjeHaarspeld (26)17 mei bevallen

van Koen 17 mei;een zoon! 26 mei2e South 17 juni bevallen van een dochter 17 juni ; een dochter!13 juni2e Slplc(31) 31 mei bevallen van Tyler 31 mei;een zoon!19 juni 4e Dreamglasses(38)1 juli bevallen van een zoon 1 juli; een zoon! 20 juni2e, 1e samen met man Siera (26) 15 mei bevallen van Mila 15 mei; een dochter! 20 juni1e Stampertje(34) 24 juni bevallen van een zoon Jongen21 juni 1e Amperbroekies(28)20 juni bevallen van Noud 20 juni;een zoon!22 juni2e Draagdoek(22) 23 juni2e JulieJetje(27) 17 juni bevallen 17 juni;een zoon! 27 juni1e Aukjen(43) 22 juni bevallen van Imke 22 juni; een dochter! 3 juli3 dochters, van wie 1 overleden, 1e kindje met nwe partner. Knappe-

Kloon (30)

Verrassing 3 juli 1ste
Alle reacties Link kopieren
Ha Brabantswonder!

Leuk van je te horen! Van harte proficiat met je zoon Thomas! Dat was wel ff schrikken zeker, 3 weken eerder dan verwacht. Gelukkig is alles goed!

Wanneer is hij precies geboren?

De laatste van de lijst die was bevallen, is Knappekloon (13 juli).

Het is hier idd erg rustig. We zitten wel met een groepje op de Whatsapp (Knappekloon, Troelalala, Stampertje, Haarspeld, Vivarene en ik) en dat is erg gezellig. Kom er ook bij zou ik zeggen!

Liefs Aukjen
Zo dames.... Even kijken of we hier nog wat leven in de brouwerij krijgen.

Brabantswonder gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Jeetje wat heftig zo vroeg en dan zo snel.. Kan me voorstellen dat je daar even van bij moet komen.

Hoe gaat het verder met alle babytjes! wat groeien ze hard he..

Onze kleine man is inmiddels alweer 3 maanden. Alles gaat zijn gangetje en hij groeit als kool.

Ook hebben we een ontzettend fijn ritme te pakken met 4 flessen overdag en 20.30 en 7.30 slaapt meneer heerlijk.

Ik ben deze week weer begonnen met werken, ik vond het heerlijk om weer aan de slag te gaan en even wat anders te horen dan alleen babypraat.

A.s. maandag hebben we een echo voor de heupjes van de kleine man. Zijn billetjes zijn wat a-symmetrisch, waarschijnlijk door de lange stuitligging. Schijnbaar doen ze dan uit voorzorg altijd na 3 maanden een echo. Hopelijk komt er niks geks uit.
2
Ha Juliejetje! Ik had eerlijk gezegd niet verwacht hier nog een reactie te lezen, maar ik dacht ff kijken voor de zekerheid.

En jawel, een bericht van Juliejetje :-)

Fijn te lezen dat het goed gaat met de kleine man, en wel vervelend van die echo van zijn heupen. Ik ben benieuwd hoe het is gegaan?

Zijn slaapritme is ongeveer hetzelfde als van Imke. Zij slaapt ongeveer van 20 uur tot 7 uur en drinkt meestal 4, soms 5 flessen per dag.

Met haar moeten we 31 okt. naar de kinderarts vanwege een hartruisje, wat mogelijk een vsd is (ventrikel septum defect). Hopelijk is het dat niet.

De whatsapp-groep bestaat nog steeds, en we kletsen heel wat af. Gisteren hebben we elkaar voor het eerst in het echie ontmoet met de baby's en dat was heel gezellig. Ik zou zeggen: neem me weer terug op FB, dan kun je leuke foto's zien

Het groepje bestaat uit Knappekloon, Haarspeld, Stampertje, Vivarene en ik.

Ik ben heel benieuwd hoe het met de anderen is.
Aukjen bedoel ik, haha!
al een hele tijd niet geweest mt tyler gaat alles redelijk goed we zijn er achter gekomen dat hij niet zo goed reageerd op ei dus mag ik niet meer eten hij krijgt nog bv. het is een mannetje wat veel wakker is dus heb er me handn vol aan snacht slaapt hij gelukkig meestal door . hij is al weer 5 maanden. 2 december hebben we de scan van zijn nieren duur een halve dag. ben benieuwd wat er uit gaat komen. met 4 kinderen nog al druk hier dus niet zo veel tijd om online te komen
Hallo mama's !!!

Hoe is de eerste verjaardag van jullie zoon/ dochter geweest?

Hier gaat alles heel goed. Het eerste jaar is echt voorbij gevlogen!! Ons mannetje kruipt en babbelt erop los. Hij staat sinds kort ook. Hij is best makkelijk gewest het eerste jaar en nu zie je hem steeds meer willen ontdekken en af en toe ook lekker ondeugend ( nu is het nog leuk en grappig haha). Ik ven benieuwd of er nog iemand op het forum rond hangt. Zie het graag!
Only dead fish go with the flow
wat leuk dat er nog iemand reageert. ja zo'n eerst jaar gaat snel hier staat hij ook loopt korte stukjes los is een kleine boef waar ik mijn handen vol aan heb wil veel bij mij zijn en slaapt weinig maar ja dat veranderd ooit nog wel eens ben ook wel benieuwd hoe het met de andere gaat
Wat leuk slplc om van je te horen! Echt mama-kindje dus
Only dead fish go with the flow
Hallo!

Kijk nog maar weinig hier op het forum en zie ineens dat hier weer geschreven is, leuk! Gaat inderdaad snel zo'n eerste jaar, niet te geloven! Fijn dat het met jullie zoontjes goed gaat Dreamglasses en SLPLC! Zie nu jepost van oktober, Is er nog wat uit de scan van Tyler zijn nieren gekomen SLPLC? Heerlijk he, dat brabbelen en ontdekken van de wereld Dreamglasses! Zo bijzonder om die ontwikkeling te zien vind ik. Ons meisje kruipt ook, stapt langs tafel/bank en loopt rond achter een stoel (het loopkarretje is te laag voor haar, ze is behoorlijk lang (+2 lijn)). Ze zegt een aantal woordjes bewust en praat verder veel na, leuk om dat stemmetje te horen. Leuk als hier weer meer geschreven wordt!! Geniet ze in elk geval van jullie dreumessen!!
De scan was alles goed we hebben moesten alleen een keer terug komen. De eerste keer hebben ze hem een keer of 6 moeten prikken voir infuus dat lukt niet. Dus moesten in januari weer ze hebben toen 3 keer geprikt en uit eindelijk kreeg hij een infuus in zijn hoofd. Maar gelukkug was de uitslag goed
Fijn dat de scan goed was! Wat naar, van die prikken! Een infuus in het hoofd zie je wel vaker inderdaad. Geen prettig gezicht maar mij is verteld dat een infuus op die plek voor baby's het prettigst is. Dan schijnen ze er het minste last van te hebben. Maar goed, het ziet er natuurlijk niet prettig uit... Gelukkig was de uitslag goed!

Ben benieuwd naar de andere dames en hun kids!
Hej wat leuk dat hier weer wat geschreven is!!

Fijn dat de scan goed was. Wel sneu dat je nog een keertje terug moest!

dat eerste jaar is inderdaad voorbij gevlogen. Hier ook een lekker ondeugend mannetje. Sinds een maandje loopt de kleine meneer, dus het grote vangen is begonnen.

Ben benieuwd hoe t met alle andere kindjes en mamas is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven