Babies juni 2013

13-08-2013 19:23 939 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.

Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!

Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes

NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje

Zwangeren

NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
Hi

Thuis afwachten. Nu alweer in zhuis

Veel weeen. Pijnlijk ook. Nog steeds 1cm

Moet hier nu blijven een nacht sowieso
Vannacht is ons zoontje seth geboren

Met 34.2 weken

Na 48 uur weeen is hij gehaald met een ks.

Hij is al vd beademing af.
Sky! GEFELICITEERD! JE HEBT EEN ZOON!!!! Wat super zeg, en Seth is echt n leuke naam, gaaf hoor!!!!!!

Maar goh je hebt t wel zwaar gehad hoor, al zo vroeg bevallen, 48u én n keizersnee, hoe gaat t nu met je??? Fijn dat Seth al van de beademing af is, doet ie t goed?

Heel veel liefs en geluk, geniet maar lekker van elkaar!!!
Gefeliciteerd Sky jeetje 48 uur bevallen en dan nog een KS, wat fijn dat de kleine vent er is en het zo goed doet! Al van de beademing af! Hopelijk herstel jij ook vlot! Geniet ervan!

En een hele leuke naam, wij ook een jongens naam met een S
Whieeeehoe! Gefeliciteerd met Seth! Wat een leuke naam! Gelukkig is hij van de beademing af. Alles goed verder? Lijkt me idd een zware bevalling, hopelijk is alles goed en ben je lekker aan het genieten!

Missj, jij ook nog gefeliciteerd met je dochter! Bevalt het moeder zijn?

Biessie, wauw ook bevallen! Gefeliciteerd! Fijn dat het goed gaat! Geniet ervan!

Cinnamon! Leuk dat je ook wat laat horen. Gewoon al met verlof! Heerlijk joh. Weten jullie al wat het wordt?

Hier alles goed. Vandaag 7 weken zwanger, lijkt me lang geleden voor jullie misselijkheid is begonnen, met overgeven er gratis bij! Maandag hebben we een vroege echo. Hoop zo dat het hartje klopt.

Geniet van jullie kindjes, en voor de zwangeren geniet! Ik probeer ondanks mn kwaaltjes ook te genieten haha
Hi meiden

Bedankt!!

Ben aardig afgedraaid. Vooral gister was ik nog dodelijk moe en viel vaak na 5 woorden weer in slaap. Wn kraamde ook echt alleen maar onzin uit. Lol

Met Seth gaat t goed. Beademing dus weg. Morgen van de antibiotica.

Ook krijgt ie sinds vandaag ook vet door z'n sonde

Ipv alleen soort van suikerwater

Zodat ie straks lekker kan aankomen.

Maar t hele gebeuren was wel een echte aanslag op m'n lijf.

Poe. Heavy hoor.

Maar ik heb er een schitterend mooi mannetje voor terug.

Zonet heb ik voor t eerst naast m'n bed rechtop gestaan. Altijd ff pittig. Maar van groot belang voor je herstel.

Morgen gaat m'n morfine er af. Ook m'n katheter.

Dan kan ik weer lopen en doesen en in een rolstoel naar m'n mannetje. Stuk minder ingewikkeld dan met een bed!!

Alles gaat eigenlijk wel goed dus!!! :-)

Met jullie ook wel???
Wow Sky, gefeliciteerd! Fijn dat alles zo goed lijkt met jullie kleine man! Wel heftig op deze manier, kun je het allemaal een beetje bevatten?

Hier is de kraamweek alweer voorbij. Ook wel fijn om het weer lekker zelf te doen. Ik knap heel snel op. Ik voel me beter dan ik de afgelopen 9 maanden gevoeld heb en kan bijna alles weer. Ik ben alleen nog erg moe door de gebroken nachten, maar dat hoort erbij!

Uk doet het super! Drinkt, poept en plast super. Hij was na 4 dagen al over zijn geboortegewicht! Volop genieten hier dus!
Biessie. Jammer dat je kraamweek alweer voor bij is zeg!! Gaat zo snel he! Gelukkig voel je je goed!!! De kleine gaat ook goed?

Hier gaat t goed met de kleine man. Z'n infuus is er ook af.

Hij heeft alleen nog zonde voeding.

Ik kan lopen tot de wc en kleine stukjes. En dan houdt t ook op. Gelukkig lig ik nog in t zhuis. En als ik ontslagen word kan ik altijd bij de couv afdeling in roomen. Dat wil ik dan tm zondag doen. En dan heeft man vakantie en is zoon weer terug

Maar ik kan er van uitgaan dat de kleine man hier zeker nog 4 weken is. Ik moet uitgaan van de uitgerekende datum. En alles ervoor is mooi meegenomen.

Al met al gaat t erg pittig worden.

Ik heb veel verdriet ook op het moment over t feit dat hij daar ligt

Niet meer in m'n buik zit. Ik heb m'n zwangerschap niet kunnen afsluiten.

Er was net bezig met t wassen en strijken van alles. De accessoires moest allemaal nog.

En ik mis hem in m'n buik. Dat gezellige getrap savonds laat. T gevoel dat je nooit alleen bent.

En nu is man aan t werk. Zoon 1 in Frankrijk en zoon 2 in de couv.

Garantie voor tranen dus.

Maar we gaan door! Stapje voor stapje komen er wel.

En dat is t belangrijkste !!!!

Sry, ff hart luchten
Het is ook pittig Sky! En je tranen horen er gewoon te zijn zeker nu je andere zoon ook weg is! Neem er je tijd voor !

Veel sterkte! en een dikke knuffel
Heyyy moeders ;)

Hoe gaat het met jullie??

Gefeliciteerd Sky en Biessie met jullie zoons!

Hier alles goed, zoon is ruim 3 maanden nu en we zijn voor het eerst samen op vakantie geweest. Gewoon in Nederland hoor . Heerlijk! We zijn hier in huis alle drie al een paar weken verkouden, dat is wel jammer want hij was aan het leren door te slapen en dat is nu onderbroken haha!

Lijkt me leuk om jullie nog te lezen! Groetjes!
Hi pip!

Ook raar zat gister nog te denken aan t forum!

Hoe was dat met een baby op pad?

Wij willen over een maandje een weekendje oid

Slaapt ie al goed door?

Seth kan, als hij zin heeft, van 2300 tot 500 en dan van 530 tot 900. Niet geheel verkeerd. Zeker niet in t weekend.

Hij was van de week 2 mnd/9 weken

Gaat snel he allemaal??

Hoe is t met de rest?
Hier gewoon nog hoog zwanger te zijn

Fijn dat jullie genieten van jullie ukjes!
Gefeliciteerd allen.

Hier inmiddels 15 wk zwanger na mijn twee miskramen.

Ik voel me super. Vindt ook wel beetje spannend. Soms overvalt me een soort angst. Moet ik dan ook wel beetje om lachen. De hormonen.
He wat leuk dat er weer geschreven wordt!

Leuk pip! Alweer 3 maanden oud! En heerlijk dat jullie er even uit waren. Hoe bevalt het moeder zijn?

Fijn dat het bij jou ook goed gaat sky! Gaat ook alweer hard joh. Lekker dat Seth goed slaapt. Lijkt me fijn voor jullie!

Elsy, spannend joh! Nog eventjes! Nog vol te houden?

Enya, wat heerlijk voor je! Ken de onzekerheid na een miskraam. Fijn dat alles goed gaat!

Ik ben alweer 17 weken zwanger en we krijgen een meisje! Ben heel misselijk geweest en veel overgegeven. Begin me de laatste dagen pas beter te voelen. Vond het al best heftig allemaal. Maar nu lekker aan het genieten! Kan niet wachten tot ze geboren wordr, maar nog even geduld haha

Ben benieuwd naar de rest!
Jeetje 2 miskramen enya??

Bah zeg

Gelukkig nu al weer 15 weken.

Elsy hoogzwanger! Geniet ervan het is zo voorbij

Hier gaat alles goed

Seth mocht na 12 dagen naar huis. Met sondevoeding

Maar dat heeft ie ook maar 10 dagen gebruikt nog

Ondertussen is hij al 9,5 weken en hij doet t goed

Hij heeft wel KMA (koemelkallergie), en drinkt nu pepti

Hij is daar een heel stuk van opgeknapt. Voorheen kreeg hij moedermelk. Nu gestopt met kolven.

Ondanks alles gaat t goed hier

Wennen aan t ritme. We waren echt mensen die vaak weg gingen, meerdere keren per week buiten de deur eten etc (ik at salades)

Ook met de oudste.

Nu is t wat meer plannen en opzoek naar kinderwagen vriendelijke eetgelegenheden. Wachten op voedingen enzo.

Vooral manlief vind dat wennen. Maar ach komt snel genoeg weer!!

Gelukkig komt ie snachts niet meer om de 3 uur maar om de 5,5 uur. Dus dat is erg lekker :-)!!!!

Fijne Aaf!
Hey skylar, wat een heftige start voor jullie. Niet mis lijkt me, hoe sta je daar in? Fijn dat het nu goed gaat.

Inderdaad miskraam in okt 13 en jan 14. Daarna pauze tot juni ivm trouwerij. Daarna gelijk raak! En nu ben ik dus al ruim 15 weken. Kan het soms nog niet geloven.

Succes elsy met de laatste loodjes!

Hey hartje, we lopen niet zo ver achter elkaar, ong 2 weken. Ik ben niet echt misselijk geweest. Ben er dan ook van overtuigd dat het een jongetje wordt. Haha.
@ enya je hebt veel mee gemaakt maar nu lekker genieten van het zwanger zijn! Fijn dat je amper misselijk bent!

@ hartje ook jij mooi op weg! Wel balen dat je zo misselijk bent Maarja wel voor het goede doel!

Hier vandaag 38 weken nou sky voor je het weet is het voorbij zeg je laat maar komen.ikheb gekneusde ribben een klein scheurtje LF verrekkingkje in een schuine buikspier en een bijzonder actief schoppend kindje. Wat kan dat zeer doen. Verder echt een droom zwangerschap gehad met maar 3 kilo aangekomen en amper kwaaltjes. Maar fysiek vallen de laatste loodjes me steeds zwaarder. Kom maar op met die bevalling ik ben er klaar voor!
Hey dames!

Hier ook een late reactie van mij, wat leuk om van jullie allemaal te horen hoe 't gaat. Valt niet bij iedereen mee zie ik, maar echt fijn dat iedereen zwanger is, al die verschillende stadia, erg gaaf!

Sky, hoe gaat 't met je kleine man, al iets meer ritme inmiddels? zal wel wennen zijn idd als je zo aan je vrijheid gewend bent, om nu ineens weer afhankelijk te zijn van voedingen, slaapjes etc.!

Elsy, ben je inmiddels bevallen? moet haast wel toch? Alles goed gegaan? Zo niet, zeg maar dat ie voorzichtig met je moet doen hoor! ik krijg ook af en toe van die nare trappen, pfff... maar 't wordt vast 'n heeeel lief kindje hoor!

en Enya, kun je inmiddels al n beetje meer genieten van je zwangerschap? fijn hoor dat je nu al zover bent! ga je nog 'n 20weken echo doen? en hoe was je trouwerij??? gaaf dat je zo snel daarna weer zwanger bent geworden!

En Hartje, gefeliciteerd, een meisje! Leuk hoor! En fijn dat de misselijkheid voorbij is, hopelijk verloopt de rest van de zwangerschap zonder grote problemen!

Ik ben vandaag precies 34 weken zwanger, dus 't gaat hier erg hard! Mijn zwangerschap is niet echt relaxed geweest tot nu toe, met het kindje gaat alles goed, dat wel hoor, die groeit en beweegt goed, maar ik heb vanaf 5,5maand last van bekkeninstabiliteit.

Heb veel pijn, vooral slapen valt niet mee, ik kan alleen op m'n zij slapen (rug word ik duizelig en misselijk) maar word elke keer na een uur wakker van de pijn, draai vervolgens op m'n andere heup, weer 'n uur slapen, wakker, draaien, slapen, wakker... etc. Op goeie nachten word ik maar 'n keer of 3 wakker, elke 2-2.5 uur, maar slechte nachten zijn er eigenlijk al teveel geweest. Gelukkig heb ik hier al wel verlof vanaf 5.5 maand, dus ik kan rustig aan doen, dat is wel fijn. Maar alle plannen die ik had, veel wandelen, bewegen etc, daar is dus niets van terecht gekomen. Ik kan nog wel lopen, maar niet te lang en eigenlijk alleen met heupband, als ik te lang zonder band loop wordt de pijn te heftig.

Maargoed, we blijven positief hoor! Sorry voor 't geklaag, ik spreek nog wel veel met vriendinnen af (koffie drinken kan ik nog prima ) en moet sowieso veel regelen (omstandigheden zijn hier niet standaard hetzelfde als in NL, dus ik moet veel voorbereiden over wat er gaat komen, en dingen regelen als ik ze anders wil hebben dan de norm hier is. Maar daar heb ik dus ook de tijd voor, erg fijn! De babykamer is ook af en is ontzettend mooi geworden!

tot later!
@ Cinnamon balen dat je zwangerschap niet zo soepel verloopt als je gehoopt had! Hopelijk kun je van de laatste weken wel een beetje genieten voordat de kleine er is!

hier nog steeds hartstikke zwanger, a.s. zondag ben ik uitgerekend. Ben erg benieuwd wanneer de uk zich gaat melden, want mommy to be is er meer dan klaar voor! Maar helaas heb ik er niet zoveel over te zeggen Kortom we wachten af, helaas zijn de nachten niet meer zo best (vanmorgen tot 04:00 geslapen) sindsdien maar met m'n ontbijt achter m'n kiezen beneden op de bank. Als m'n man zo opstaat (15 min) kruip ik er weer in, in de hoop nog wat uurtjes mee te pakken.
hallo allemaal

Afgelopen zaterdag 11 oktober zijn wij trotse papa en mama geworden! Vrijdag avond om half 11 braken m'n vliezen en vanaf 23:30 had ik al direct weeeen om de 2 minuten. Om 2 uur kwam de vk en had ik al 2 cm ontsluiting, dit was om half 6 al 6 cm en om half 7 mocht ik gaan persen. 07:40 is de kleine man ter wereld gekomen! Wat een pracht moment, de bevalling was heftig en vooral zwaar omdat het zo snel ging. Maar wat een wondertje hebben we er voor terug gekregen zeg!!
Wauw van harte met jullie zoon elsy! Bijzonder hoor! Hoe voel je je verder?

Hoe is het met de rest? Hier alweer bijna 20 weken. Hebben vanmiddag de 20 weken echo. Spannend. We krijgen trouwens een meisje!
Vraagje voor de ervaren moeders. Hebben jullie ervaring met de koeka dekens of de snoozebaby dekens? Hoor verschillende geluiden dat het zo fijn is allemaal. Wie weet hebben jullie een mening

En is er iemand die toevalllig de mutsy evo kinderwagen heeft?
Elsy gefeliciteerd meid! Klinkt als een goede bevalling!!

Gaat alles goed???

Volop in de kraamtranen nu!??

Hartje ik heb alles van koeka (mint)

Heb 2 kleine wiegdekens zonder voering (wiegje en kinderwagen)

En eentje met voering in de ledikant.

Super dingen!!!

Ik heb een boxkleed van baby's only. Antraciet. Als dekens niet handig. Dat gebreide haakt nogal.

Ik heb een lodger shelter in de maxicosi. (Hoeft ie geen jas aan,dik zat)

En voor in de kinderwagen straks een bunker van lodger . Net zo duur als een voetzak vd kinderwagen maar dan 10000x mooier en fijner!!!

Ik heb ook een daiperchamp luieremmer met gewone vuilniszakken. Superding

En kinderwagen een urban jungle. Fijne wagen. Past wel slecht in kleine auto.

Ook heb ik zon elektrische kruik. Geweldig. Gebruik de ouderwetse kruik nooit. (Ook koeka kruikhoes)

Heb ook een koeka kussen (in de schommelstoel) en lamp

Ik zeg shopze!!!!!! Hihi

Hier alles goed. Meneer groeit hard! Bizar.

Xx
Ow en de spuugdoekjes van koeka z'n super handig. Heb er veel vd Hema, maar gebruikte alleen die vd koeka. Dus heb er nog een paar bij gekocht.

Zijn wel duur (¤8,-) maar zijn t wel waard :-)
@ Sky we hebben net afscheid genomen van de kraamhulp daar moest ik toch echt wel een traantje om laten hoor! Wat een ontzettend fijn mens! Ik heb genoeg kraamtranen inmiddels al voorbij zien komen. Wat gek wat dat met een mens doen, huilen om soms niks. Onzekerheid maar ook tranen van geluk. Ach het hoort er allemaal bij

Ik heb ook een koeka deken, zo'n wintervariant die gevoerd is. Echt super fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven