VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Deze posting is al 3 uur oud, bleek nog niet op verstuur bericht gedrukt te hebben .

Zo, goedemorgen.

Hoofdpijn is zo goed als weg hier, toch wel pak van mijn hart. Had me voorgenomen vk te bellen als ik het vanochtend om 10 uur nog had. Had zelfs gisteravond wat verhoging. Raar.

Schorrie gaat straks naar KW en hij heeft al 3 keer gevraagd wanneer we gaan. Hij verheugt zich er echt op.
Ja erg he. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het alleen gescand heb, niet woord voor woord gelezen, dat doe ik mezelf niet aan. Ik wil namelijk niet weten dat dit soort dingen gebeuren.
Zou ik ook niet doen Morrie. Toen Japie in het ziekenhuis lag moest ik steeds aan halfgelezen topics denken van hier en maakte me daardoor nog meer zorgen omdat ik eigenlijk de helft van het verhaal maar weet maar niet verder durf te lezen. Het is gewoon ook zo erg en verdrietig.

Leuk vandaag gaan KW en Schorrie logeren! Ik ben benieuwd!
Japie ligt te slapen en Apie is spelen bij een vriendinnetje. Zal ik gaan relaxen op de bank en de Living gaan lezen of opruimen. Dat laatste moet echt gebeuren en de Living leest vast lekkerder als het gezellig is hier. Bah, opruimen dus...
Ik ben aan het werk en moe.

Pebblo is ziek, dus moest ik vanmorgen onverwacht opvang regelen voor de Pebbeltjes en aan de bak. Als deze dag voorbij is heb ik er een 48-urige werkweek opzitten en ben ik gaar.

Als ik dan thuis kom is er in huis natuurlijk ook nog niets gedaan, prettig vooruitzicht.
Zoooo, Schorrie is bij KW. Het ging helemaal leuk en hij riep heel hard DOEI toen we wegreden. Geen enkele moeite kostte het hem. Harrie en ik vonden het maar een raar gevoel, zo wegrijden zonder kind achterin. Het was ook erg stil in de auto .

Eenmaal thuis ben ik even lekker in bed gaan liggen en nu net heb ik mijn belastinggifte afgemaakt én de wijziging voor de kinderopvangtoeslag dat Schorrie naar school gaat doorgegeven. Lekker gevoel.

Moet nu eigenlijk boodschappen doen, maar heb geen zin. Heb veel meer zin om weer even op bed te gaan, jee, wat ben ik lui.

Pebbles, wat heeft Pebblo? Vervelend dat hij zo ziek is. Maar in huis kun je misschien best een keer de boel de boel laten als je al zo hard gewerkt hebt? Niks om je voor te schamen. Pizza'tje oid halen als je klaar bent met werken?

Dropje, heb je nou al foto's van het nieuwe huis?
Pebblo kwam gisteravond helemaal vrolijk bij zijn ouders vandaan. Had daar een paar uurtjes gezellig gezeten en van zijn vader een paar flinke borrels gehad. Maar combinatie moe-druk in hoofd-borrels van schoovader en Pebblo is geen beste dus heeft hij een kater.

Ik vind het nu eens een keer zielig. Hij was zo duidelijk ontspannen na een week hard werken, en had het ook heel leuk bij zijn oudwers gehad. Dat wordt dus wel hard afgestraft.

Schoonmoeder is nu boos op schoonvader, want hij heeft te veel aangedrongen "ah joh, neem er nog één!" en de mixen te sterk gemaakt.

Ach. Lijkt mij dat Pebblo volwassen genoeg is om zich niets te laten opdringen.

Ik ga lekker broodmaaltijd eten bij schoonouders. Pebbeltjes zijn daar ook hele dag geweest. Geluk dat zij hun marktdag niet zagen zitten ivm weer.
Laat je maar even verwennen door schoonouders dan Pebb (en zonder drank dan maar, maar dat hoef ik je geloof ik niet te vertellen )

Ben ook moe, vanochtend naar de bakker gewandeld en vanmiddag boodschapje gedaan, dus niet echt opzienbarend, maar misschien was gisteren toch beetje druk met bezoek enzo. Ach, vanavond maar weer op tijd naar bed, helpt vast.

Benjamini slaapt nog steeds veel en ;s nachts er twee keer uit voor voeding. Hoe leer je die nachtvoedingen eigenlijk af? Houden ze daar vanzelf mee op, of gaat dat gepaard met nachtelijk gekrijs dat je moet negeren? Ik weet het totaal niet meer.
Drop, nieuw huis en huidig huis netjes krijgen lijkt me heftig trouwens. Toitoi.
Lien, Benjamini is 3 weken oud, die nachtvoedingen gaan nog wel even door waarschijnlijk hoor .

Maar Schorrie hield er vanzelf mee op. Na 11 maanden.

Fijn dat je bij schoonouders verzorgd wordt Pebbles, lekker ondergaan!

Vanochtend nieuwe werkster aangenomen, lekker. Donderdag komt ze. Ze wil ook mijn bed verschonen zolang ik zwanger ben. Ik zei dat het niet hoefde, maar zei vond dat veel te zwaar voor me met dikke buik .

Ik heb net een stukje gezien over Imke Glas, dat meisje dat turnde op hoog niveau en toen een dwarsleasie kreeg vorig jaar. En nu kan ze dus weer lopen, het schijnt een wonder te zijn. Ik vond het heel indrukwekkend om te zien. Zat natuurlijk alweer met tranen, maar ik zag Harrie ook slikken gelukkig .
O ja, Vrolijk, ik wil maandag jouw bananentoetje met gecondenseerde melk maken, maar hoef je behalve het citroensap dan, niets met die melk te doen? Blijft het dan niet te dun of is dat spul al wat dikker van zichzelf?
Lien, KW sliep met 6 weken door en Bries hebben we na 6 maanden wat harder aangepakt en dus een paar nachten laten huilen (om de zoveel minuten troosten en laten zien dta we er nog wel waren en weer weg) en toen sliep hij door.

KW en Schorrie is echt een stel samen. Wat een giechelde musten zeg. Ze spelen al vanaf de eerste minuut dat Schorrie (eindelijk) binnen kwam en zijn zo lief samen. Vanmiddag boodschappen met ze gedaan (allebei een mini boodschappenkar bij AH) en buiten gespeeld. Patatjes gegeten (en schorrie bleef drinken!), samen in bad en sinds 19.20 uur op bed. Ik hoor ze nog steeds giechelen

Hebben Bries zijn ledikant in KW zijn kamer gezet en twee matrassen op de grond in de kamer van Bries waar KW en Schorrie nu liggen. Ze kunnen dus hand in hand in slaap vallen

Morrie, Schorrie is een schatje. Je kan trots op hem zijn.

I laat wel weten hoe laat het uiteindelijk is geworden.
Moet ook erg lachen om KW als ik hun gesprekken opvang.

KW kan de eerste letter van Schorrie zijn naam niet uitspreken en zegt zijn naam met een 'b'. Dus ik al een paar keer gezegd dat het ssssssschorrie is. Als hij het dan zegt is het ssssssss borrie.

Maar zo spreekt hij hem nu ook aan. Dus als ze samen spelen is het 'neem jij de skelter, sssssss borrie' of 'kijk dan ssssssssss borrie'. Erg grappig vind ik zelf.

En Schorrie zei vanmiddag tegen GW 'ik ben lief aan het spelen, hé?'
Oh wat klinkt dat lief: Schorrie en KW samen. Echte vrienden!

Net even op de valreep met kids naar de IKEA geweest voor 4 eetkamerstoelen. Ik ben benieuwd of het wat is. Maar goed we kunnen iig ergens op zitten en wie weet zijn ze gewoon ook helemaal goed! Leuke prijs ook. Nu even Aap aansporen om te helpen met in elkaar zetten.

Lekker in de watten laten leggen Peb! Hoe lang nog tot jullie vakantie?

Ik zou echt niet meer weten wanneer Japie ging doorslapen eigenlijk. Hoewel.. volgens mij deed hij het toen ik weer ging werken dus 6,7 maanden. Ik vond het niet eens vervelend toen omdat ik dit keer BV gaf. Ik doezelde gewoon tijdens het liggend voeden door en was dus niet helemaal kapot na de onderbreking.
Mijn kinderen zijn geen goed voorbeeld voor die van Lien. Ik houd wijselijk mijn mond. Dus. ;)

Wij zijn net thuis van middag + etentje bij vrienden. Het was heel gezellig, maar nu hebben de mannen nogal moeite om in slaap te vallen. En ik om hen niet te koop aan te bieden ofzo. Of gewoon weg te geven.

Jemig, het wordt ineens donker zeg!

Peb, 48 uur werken is best veel. Je hebt je draai wel gevonden hè? Of werk je ook zoveel om afleiding te hebben?
En KW en Ssssss Borrie klinken echt leuk samen!
Nippi sliep na 10 maanden door zonder nachtvoeding, Nippa naar 3 weken. Dit lijkt weer een druk jongetje, dus ik vrees het ergste. En ik heb nooit laten huilen; Nippi was altijd mager dus ik ging er vanuit dat hij die voeding goed kon gebruiken. Nippa was Hollands welvaren.
Ik hetzelfde als Nip, Mini sliep met bijna 10 maanden door maar zij was een gratenpakhuis dus die had het nodig (bovendien at ze overdag niet op het kdv, je moet het ergens inhalen). Mannie na net een jaar geloof ik. Hij begon er met 5 weken al mee maar ging toen helaas gigantisch spugen. Toen duurde het wat langer
S&W sliepen volgens mij vrij snel door, ongeveer toen ik weer aan het werk ging, met 12 weken. Enige probleem was Wiske in slaap krijgen, dat gaf nogal wat heisa. Ze viel alleen in slaap als ze mijn pink in haar mond had (leuk voor je rug, zoiets) of op de brede borst van pappa. Als ze eenmaal sliep was het appeltje, eitje.....

Morrie, fijn hoor, dat je werkster je bed op wil maken zolang je zwanger bent! Is ongemerkt toch best een zware klus, ik zou er dankbaar gebruik van maken als ik jou was. En lachen zeg, dat logeerpartijtje! Leuk!

Beterschap met Pebblo Pebbles, is inderdaad erg jammer als een leuk avondje op die manier wordt 'afgestraft'. Kan hij niet goed tegen drank, of zijn het de omstandigheden? Over het algemeen kan ik beter tegen alcohol dan vent, althans, ik heb nooit een kater, hooguit nadorst. Vent kan echt klagen over hoofdpijn en moeheid als we samen aan de rode wijn hebben gezeten.

Ik ben ook net een half uur thuis met de kinderen, nog een keer uit eten geweest, dit keer bij de Chinees. Weer met mijn familie, neef trakteerde nog een keer, vertrekt morgen weer naar de VS. Dit keer ging het beter, vorige keer hield ik echt een beetje een naar gevoel over aan het etentje.
Loeder en Mormel sliepen ondanks beiden gratenpakhuis door met 11 weken op BV. Heerlijk en waarschijnlijk had ik gewoon makkelijke slaapkinderen. Vanmorgen wilde mormel niet wakker worden en toen ik 'm ging wakker maken (8.30) was hij zo chago dat ik maar heb gevraagd of hij wilde zwemmen. Het resposn was 'nee, moet nog slapen, moe'. Toen is alleen Loeder gaan zwemmen en zijn Mormel en ik nog even gaan keutelen.

Verder Loeder's feestje met haar vrienden en vriendinnen gehad. Druk, wat snatteren kindjes van 5/6 jaar veel zeg. Sjee, het was echt een kippenhok. Maar kindjes waren leuk met bowlen en naderhand patatjes. Er zit een hele grote buitenspeeltuin bij, maar helaas was het megasuperdooper slecht weer, dus lekker naar huis en playmobil en verkleedkist waren redders in nood.

Drop, voordat ik het vergeet: kaart hier wel gehad en hij was geweldig! Loeder was er echt mee in haar nopjes want ze vind Ariel geweldig. Ik ga vandaag of morgen even ons topic volpennen.

Heel schattig Schorrie en KW. Wind wat een lol. Echt heel leuk dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden.

Morrie, gecondenseerde melk is al een stuk dikker. Beetje vloeibaar stroop consistentie. Succes en hij kan bijna niet mislukken.

Nath, leuk dat je tafel er is. Ik ben erg benieuwd. Nope, nog geen nieuws van vriendin nog. Het ging wel goed met haar naar omstandigheden toen ik er donderdag was.

Grr..PC is zooo traag. Mijn pc starte gister niet meer op en dat is niet lollig. Dus nu maar hele oude aangesloten, maar die is traaaaaaaaag. Vrolijkerd gaat kijken of er nog leven in de oude zit, maar anders komt er maar een nieuwe. Ik vind trage pc niet lollig.
hallo, allemaal.

Kan ik hier misschien me ei kwijt over kinderen zwangerschap enz.

ik was net op een andere forum iets. ook van hier hoor.

En het viel ook onder kinderen.

Maar volgens de mede posters past ik gelijk er niet bij.

Zijn jullie ook een vast clubje. Of kan ik gewoon mee kletsen over dingen.

Om het nou weer gelijk recht in me gezicht te krijgen dat ik niet in de groep pas.

terwijl je me niet kent.

Dus ik vraag het maar even
quote:Morrie schreef op 16 juli 2008 @ 22:08:

Ik wil echt als deze baby er is mooie voedingsbh's en ga daar ook geld aan uitgeven. Ik heb er 1 bij de HEMA gekocht voor de eerste dagen, maar dat ding is echt oerlelijk. Ik wil ook voedingsbh's met beugel trouwens, bestaat dat?

Ik was een beetje Lien aan het bijlezen (hoi Lien ) en stuitte op jouw post, Morrie. Ja, voedingsbeha's met beugels bestaan. Ik heb in het borstvoedingscentrum in Amsterdam (http://www.borstvoedingscentrum.nl/) het walhalla op gebied van voedingsbeha's gevonden. Maakt niet uit welke maat je hebt: ze hebben het. Op voorraad. Ik ben er zelf vandaan gekomen met een zéér sexy zwart behaatje (met bijpassende string ). Met beugels hebben ze daar ook (maar leek mijzelf vanwege terugkerende borstontstekingen niet handig).

Alternatief is: beugels uit gewone beha's slopen. Ik gooi in dat geval het bandje van mijn schouder en dan zit 'ie los genoeg om te kunnen voeden.

Sorry hoor, voor de topicvervuiling over voedingsbeha's. Maar ik wil de wereld graag redden van vormeloos wit. Ik ben een Vrouw met een Missie. Ik hoop dat het met vergeven is.
Een vrouw met zulke billen is altijd welkom.
hallo??

is er iemand met een antwoord.
Hahaha Vrolijk, hoeveel meiden (en jongens) had je over de vloer dan? Lachen hoor! Ik weet nog dat ik (ook) helemaal gesloopt was na feestje van S&W, ik besloot toen meteen dat ze tot hun 12e verjaardag hun feest maar lekker samen vieren. Twee van dat soort feestjes vlak achter elkaar is echt niet grappig. En irritant van je pc zeg!

Ik vergeet steeds foto's te maken van nieuwe huis. Althans, ik vergeet het toestel steeds mee te nemen.

Ik heb trouwens nog 3 werkdagen te gaan op mijn afdeling... Time flies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven