Seksklets deel 54
woensdag 9 april 2014 om 09:28
zondag 28 september 2014 om 19:24
Avond all!
Iedereen genoten van het mooie weer?!?!
Enjoy; lekker hoor, 2 uurtjes spielerij
Summer; wel interessante gedachte hoor. Ik zou best volledig open willen zijn, maar de beperkte gedachtegang en verkeerde beelden, houden mij tegen. Sowieso, als single, wordt swingen helemaal als gewoon rondneuken gezien....
Gisteren mn eerste stapje gezet op BDSM gebied. Laat ik zeggen dat het lang geleden is geweest dat ik me ZO groen heb gevoeld....
Iedereen genoten van het mooie weer?!?!
Enjoy; lekker hoor, 2 uurtjes spielerij
Summer; wel interessante gedachte hoor. Ik zou best volledig open willen zijn, maar de beperkte gedachtegang en verkeerde beelden, houden mij tegen. Sowieso, als single, wordt swingen helemaal als gewoon rondneuken gezien....
Gisteren mn eerste stapje gezet op BDSM gebied. Laat ik zeggen dat het lang geleden is geweest dat ik me ZO groen heb gevoeld....
A brand new me
zondag 28 september 2014 om 20:13
DS, waar kunnen we je mee helpen? Heb je ergens een handje bij nodig of wil het oog alleen wat? In geval van dat laatste had je vanmiddag op een stoeltje met een glas wijn bij ons op de straat moeten zitten. Dan had je mij aan de slag kunnen zien met een schep en hamer bij het werken in de tuin. Oude gesleten jeans, strak wit shirt en bezweet van het harde werk. Hier en daar wat gegrom bij het inspannen en de rest laat ik aan je verbeelding over...
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
zondag 28 september 2014 om 23:01
Wat mij tegenhoud?????
Aan alle kanten agendatechnische problemen, het nadeel van het werk wat ik doe, soms kan het ook voordelen opleveren, maar nu blijkbaar even niet.
En een leuke datemeneer die even niet lekker in zijn vel zit.
En een grieperige vent thuis.
Toch maar eens kijken of ik van andere blikjes agenda's kan laten matchen.
Aan alle kanten agendatechnische problemen, het nadeel van het werk wat ik doe, soms kan het ook voordelen opleveren, maar nu blijkbaar even niet.
En een leuke datemeneer die even niet lekker in zijn vel zit.
En een grieperige vent thuis.
Toch maar eens kijken of ik van andere blikjes agenda's kan laten matchen.
A dirty mind is a joy forever
maandag 29 september 2014 om 17:59
OMG...ik heb het gewoon gedaan!
Mijn SV is vanochtend ff langsgewipt... mijn eerste date met hem alleen. De spanning voortijd was het leukst, ik kon bijna niet meer slikken of wat water drinken. De seks was zoals ik al jaren ervaar (onwijs geil en lekker btw)....kortom; leuk voor een keertje maar de volgende keer ga ik echt weer voor een trio!
Zooo de week is weer begonnen... jullie nog spannende maandag verhalen?
Mijn SV is vanochtend ff langsgewipt... mijn eerste date met hem alleen. De spanning voortijd was het leukst, ik kon bijna niet meer slikken of wat water drinken. De seks was zoals ik al jaren ervaar (onwijs geil en lekker btw)....kortom; leuk voor een keertje maar de volgende keer ga ik echt weer voor een trio!
Zooo de week is weer begonnen... jullie nog spannende maandag verhalen?
maandag 29 september 2014 om 18:00
*komt hier even staan, anders moet ik ergens off toppic kletsenquote:Rooss4 schreef op 29 september 2014 @ 16:12:
Ik verzaak mijn plicht afschuwelijk Haddock, er is groot sahara gevaar aldaar, ik zou zeggen run! Levensgevaarlijk!
Sahara op minnaar? Sahara bij Roos? Welk gevaar? Overigens loop ik niet meteen weg bij gevaar, ik hou wel van een uitdaging.
Mijn status? Geen van de drie door jou genoemde. Alhoewel, die laatste in theorie waar is. Maar dat is al zo lang geleden. Dus nu 'prima alleen maar niet verveeld'. Kun je daar wat mee?
Ik verzaak mijn plicht afschuwelijk Haddock, er is groot sahara gevaar aldaar, ik zou zeggen run! Levensgevaarlijk!
Sahara op minnaar? Sahara bij Roos? Welk gevaar? Overigens loop ik niet meteen weg bij gevaar, ik hou wel van een uitdaging.
Mijn status? Geen van de drie door jou genoemde. Alhoewel, die laatste in theorie waar is. Maar dat is al zo lang geleden. Dus nu 'prima alleen maar niet verveeld'. Kun je daar wat mee?
maandag 29 september 2014 om 18:12
quote:Enjoy73 schreef op 29 september 2014 @ 17:59:
Zooo de week is weer begonnen... jullie nog spannende maandag verhalen? Ik kom zomaar even binnenvallen Klinkt goed Enjoy. En is die trio, mmv of mvv?
Zooo de week is weer begonnen... jullie nog spannende maandag verhalen? Ik kom zomaar even binnenvallen Klinkt goed Enjoy. En is die trio, mmv of mvv?
maandag 29 september 2014 om 20:20
quote:haddock schreef op 29 september 2014 @ 18:00:
*komt hier even staan, anders moet ik ergens off toppic kletsen
[...]
Eeeuh... weet ik niet. Hoe zag je er ook weer uit?
Ja, het Roosbloembed staat droog. Thuisfront roept en schreeuwt en daar gaat eigenlijk zo'n beetje alle aandacht naartoe. Mag best voor even, ik heb mijn het gemiddelde "natte uurtjes in Roosstown" ruimschoots omhoog geschroefd de afgelopen jaren. En ergens brandt er nog wel een waakvlammetje. Met de nadruk op etje.
En jij, nog actief in minnaarland of slappe hap in huize Haddock?
*komt hier even staan, anders moet ik ergens off toppic kletsen
[...]
Eeeuh... weet ik niet. Hoe zag je er ook weer uit?
Ja, het Roosbloembed staat droog. Thuisfront roept en schreeuwt en daar gaat eigenlijk zo'n beetje alle aandacht naartoe. Mag best voor even, ik heb mijn het gemiddelde "natte uurtjes in Roosstown" ruimschoots omhoog geschroefd de afgelopen jaren. En ergens brandt er nog wel een waakvlammetje. Met de nadruk op etje.
En jij, nog actief in minnaarland of slappe hap in huize Haddock?