Utopia 2 (spoiler alert!)
vrijdag 3 oktober 2014 om 19:40
quote:Rooss4 schreef op 02 oktober 2014 @ 20:53:
Ivan is een matennaaier.
Ik zag trouwens ook een mooie matennaai actie van Isabel van de week. Die was het ineens met Billy eens toen het om het geschilder van Nicolien ging.
Nu heb ik Ies niet bijzonder hoog zitten maar dit had ik toch niet van haar verwacht.
D t zag ik echt héél anders, Isabel wilde de andere kant van het verhaal horen en ging er niet tegenin omdat dat niet het doel was.
Overigens vind ik die huilbui van Ruud wel echt belachelijk. Als iedereen je steeds naait blijkbaar, ga dan eens kijken naar je eigen gedrag. Stomme idioot.
Ivan is een matennaaier.
Ik zag trouwens ook een mooie matennaai actie van Isabel van de week. Die was het ineens met Billy eens toen het om het geschilder van Nicolien ging.
Nu heb ik Ies niet bijzonder hoog zitten maar dit had ik toch niet van haar verwacht.
D t zag ik echt héél anders, Isabel wilde de andere kant van het verhaal horen en ging er niet tegenin omdat dat niet het doel was.
Overigens vind ik die huilbui van Ruud wel echt belachelijk. Als iedereen je steeds naait blijkbaar, ga dan eens kijken naar je eigen gedrag. Stomme idioot.
Natte tosti..
vrijdag 3 oktober 2014 om 19:50
quote:MevrouwTomatensoep schreef op 03 oktober 2014 @ 19:40:
[...]
Dan heb je iets gemist.
Billy stond in de slaapkamer luidkeels te klagen over Niek, over het feit dat Niek altijd mensen moest overrulen en daarmee geen podium gaf aan anderen en Isa reageerde daarop met haar liefste stemmetje "mag ik eeeeeeeven zeggen dat ik het eigenlijk best wel met je eens ben?" Bah.
[...]
Dan heb je iets gemist.
Billy stond in de slaapkamer luidkeels te klagen over Niek, over het feit dat Niek altijd mensen moest overrulen en daarmee geen podium gaf aan anderen en Isa reageerde daarop met haar liefste stemmetje "mag ik eeeeeeeven zeggen dat ik het eigenlijk best wel met je eens ben?" Bah.
zaterdag 4 oktober 2014 om 15:06
zaterdag 4 oktober 2014 om 16:32
quote:Eleonora schreef op 04 oktober 2014 @ 15:06:
Deze vond ik op Fok.
http://forum.fok.nl/topic/2119052
Hahahahaa! wat zijn ze erg daar!
Nogal hè?
Heerlijk om 's avonds in bed bij te lezen!
Deze vond ik op Fok.
http://forum.fok.nl/topic/2119052
Hahahahaa! wat zijn ze erg daar!
Nogal hè?
Heerlijk om 's avonds in bed bij te lezen!
conversation = awareness
zaterdag 4 oktober 2014 om 16:59
quote:Rooss4 schreef op 04 oktober 2014 @ 12:46:
Trouwens.. waarom hebben Charlotte en nu ook Laura met de onderkant van hun haar in de bleek gezeten? IK vind het géén gezicht.
Ik vraag me af hoeveel kappersbudget ze daar hebben, ik zie ze elke 3 weken met andere kleuren.Daar hoeven ze volgens mij niet voor te betalen.
Trouwens.. waarom hebben Charlotte en nu ook Laura met de onderkant van hun haar in de bleek gezeten? IK vind het géén gezicht.
Ik vraag me af hoeveel kappersbudget ze daar hebben, ik zie ze elke 3 weken met andere kleuren.Daar hoeven ze volgens mij niet voor te betalen.
Natte tosti..
zondag 5 oktober 2014 om 16:17
quote:Miss_Communicatie schreef op zondag 05 oktober 2014 13:00 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Eleonora in "Utopia 2 (spoiler alert!)"" class="messagelink">Eleonora schreef op 04 oktober 2014 @ 16:57</a>:</b>
Heb je de Charlotte+eten reeks gezien Miss C.?</div></blockquote>
Ja!
Ook erg... Wat? Waar?
Heb je de Charlotte+eten reeks gezien Miss C.?</div></blockquote>
Ja!
Ook erg... Wat? Waar?