Mode & Beauty alle pijlers

Mijn kapsel uit de mode?

04-10-2014 01:10 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik heb mijn haar een tijdje geleden laten kleuren zoals op de foto hieronder.

Omgekeerde ombré

Enkel de kleuren zijn verschillend, van mij is het meer witblond en donkerbruin i.p.v. zwart, maar het is precies in 2 delen gedaan zoals op de foto:

bruine mèche in mijn pony en de binnenkant donker gekleurd (zodat wanneer het los is er plukjes bruin uitkomen en als het opgestoken is bovenkant blond en onderkant donker).

Het is dus niet zoals een ombré, ik weet niet welke naam dit kapsel heeft. Meestal volg ik de haartrends niet echt en doe ik uiteindelijk waar ik zelf zin in heb, maar ik bedacht me juist dat je dit een paar jaar terug heel vaak zag en nu haast nooit meer, dus ben eens nieuwschierig naar jullie mening.

Van mij ziet het er meer zo uit.

Bedankt!
quote:honeyy schreef op 04 oktober 2014 @ 10:39:

[...]

Ik hoor graag eens de mening van anderen, dus geen probleem als je het maar niks vind, maar hoor dan wel graag eens welke trends/kapsels jullie mooi vinden.

Ik denk dat ik heel saai ben wat dat betreft, dus daar valt ook wat op aan te merken maar ik heb blond haar tot aan mijn onderrug en dat heeft van zichzelf veel kleuren. Ik houd van natuurlijke kleuren, denk dat dat ook iets is wat nooit uit de mode raakt.

Maar goed, er zijn dus helemaal geen "spannende" kleuren die ik mooi vind. Net als rood en paars, of te donker voor je huid. Of juist te licht, blond bij heel donkere vrouwen, de horror.
Bij mijn laatste restyling heb ik deze look ook overwogen.

Ik ben echter toch voor de snor gegaan.
Ik zie hier alleen maar oude Amsterdamse vrouwen ermee lopen. Type Veerkampje. Verschrikkelijk.
quote:kerol schreef op 04 oktober 2014 @ 11:43:

Bij mijn laatste restyling heb ik deze look ook overwogen.

Ik ben echter toch voor de snor gegaan.Kan ook vast aan de onderkant geblondeerd worden...
Ik heb mijn haar zoals op mijn ava. Nooit mode geweest, ben ook al een aantal keren staande gehouden door modepolitie. Tijdens verhoor blijkt steeds dat ik een mode nitwit ben, blijft dus bij waarschuwingen.
Ik vind ze allebei niet mooi: de eerste, het afro-type vind ik niet mooi omdat geblondeerd echt niet bij haar teint past en de tweede vind ik niet mooi omdat de onderkant er amateuristisch gekleurd uitziet. Het is heel moeilijk om gebleekt haar natuurlijk ogend te verven.

Ik zou lowlights in een middenkleur er doorheen laten zetten.
Op de eerste blik denk je dat ze zelf met een goedkoop pakje de helft van haar haren heeft gekleurd en toen ze bovenop wou verven de verf op was.
Overigens, als je natuurlijke kleur donkerblond is en je hebt bovenop highlights of meches vind ik dat wél mooi. Als het op zongebleekt haar lijkt.
Het doet wel erg jaren negentig, begin jaren nul aan ja. Maar idd: het belangrijkste is dat jij het mooi vind!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven