Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde regels)

19-09-2014 13:58 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:Bans bespreken (bantopic)Beleid besprekenTrolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.Hinten en hengelen naar eerdere nicks.Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Gewoon belachelijk elke zaterdag een topic....hoe zielig kan je zijn.
Het was gewoon een gebbetje. Weet ik veel dat er patent op dat topic zit, had al eens eerder een Zaterdagtopic geopend en daar reageerde iedereen gewoon op. Werd er ook geen andere geopend.

Maar dat 'publiek trekken' daar lag ik van op de grond te rollen hahahaha.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:peecee schreef op 04 oktober 2014 @ 14:43:

quote:hatsetats schreef op 04 oktober 2014 @ 14:46:

Maar dat 'publiek trekken' daar lag ik van op de grond te rollen hahahaha.

Bij nader inzien denk ik inderdaad ook dat ze dat wel serieus bedoelde.

Het is waar. Maar misschien niet zo handig verwoord.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
O god wat het geen grapje denk je? Ojee....

Nous, speciaal voor jou heb ik ff op iedereen gereageerd! Je hebt een dagtaak aan zo'n topic joh, allemachtig.
O mensen....

Ik griezel van het hondenlucht topic.

Echt.

Driewerf gatverredamme.
Huts!
inderdaad, volgens mij heeft er gewoon een hond op liggen rotten ofzo. Brrrrr

Gewoon iedere keer lomp reageren....hoe zielig kan jij zijn?

Gewoon belachelijk elke zaterdag een topic....hoe zielig kan je zijn.Nee..., jij.... trekt.... volle.... zalen.... .
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 04-10-2014 16:52
Reden: was de puntjes vergeten
% gewijzigd
Pfew!

Ben ik nog op tijd?!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Peecee... Jij... Zegt het!
Les temps sont durs pour les rêveurs...

Gewoon belachelijk elke zaterdag een topic....hoe zielig kan je zijn.Nou, dan zal jij je er wel heel erg thuisvoelen.
quote:Kurritsj, 45 minuten geleden

Pfew!

Ben ik nog op tijd?!

[afbeelding]
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Gewoon belachelijk elke zaterdag een topic....hoe zielig kan je zijn.Ah, ban opgeheven zie ik, je bent er ook weer met je zonnige karakter.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ach ja, het napraattopic, daar had ik niet aan gedacht.

Tja, negatieve aandacht is ook aandacht, zak maar zeggen.
quote:Cateautje schreef op 04 oktober 2014 @ 17:18:

Ach ja, het napraattopic, daar had ik niet aan gedacht.

Tja, negatieve aandacht is ook aandacht, zak maar zeggen.

Oh, maar nu je er tóch bent!

Hoe bedoelde je de opmerking 'ander publiek' eigenlijk?
quote:BellatrixVanDetta schreef op 04 oktober 2014 @ 15:04:

O mensen....

Ik griezel van het hondenlucht topic.

Echt.

Driewerf gatverredamme.Ach het zal wel meevallen. Gezien de TO.

Gewoon belachelijk elke zaterdag een topic....hoe zielig kan je zijn.Een grumbel het is alweer maandag-topic is misschien meer iets voor jou?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:Kurritsj schreef op 04 oktober 2014 @ 17:46:

[...]

Hoe bedoelde je de opmerking 'ander publiek' eigenlijk?Goeie vraag!!

[...]

Hoe bedoelde je de opmerking 'ander publiek' eigenlijk?

Interesting.....

[...]

Hoe bedoelde je de opmerking 'ander publiek' eigenlijk?Het is een uitdrukking die zo oud is als de weg naar Kralingen en hij betekent wat hij betekent. Je kan er heel wat van maken natuurlijk, dat staat een ieder vrij.
Ik weet niet in welke imbeciele discussie ik me moet mengen, de libellewaardige zaterdagtopicdiscussie of de allemoslimszijnengopdierendagrel. Tips iemand?
quote:Thordis schreef op 04 oktober 2014 @ 18:10:

Ik weet niet in welke imbeciele discussie ik me moet mengen, de libellewaardige zaterdagtopicdiscussie of de allemoslimszijnengopdierendagrel. Tips iemand?Dat ligt eraan; onder welk soort publiek schaar jij jezelf?
quote:Cateautje schreef op 04 oktober 2014 @ 18:06:

[...]

Het is een uitdrukking die zo oud is als de weg naar Kralingen en hij betekent wat hij betekent. Je kan er heel wat van maken natuurlijk, dat staat een ieder vrij.Maar wat betekent het dan?
quote:StoraHuntur schreef op 04 oktober 2014 @ 18:11:

[...]

Dat ligt eraan; onder welk soort publiek schaar jij jezelf?Whahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven