Centraal Moderatortopic I|
dinsdag 16 september 2014 om 16:34
vrijdag 3 oktober 2014 om 13:20

vrijdag 3 oktober 2014 om 21:20
quote:ModeratorViva schreef op 03 oktober 2014 @ 11:08:
Beste forummers,
Graag ontvangen we van jullie een mail ( forum@viva.nl ) met daarin een printscreen van de banners waar jullie last van hebben. Op die manier hebben we de banner klachten beter in beeld en kunnen wij er zo spoedig mogelijk iets aan gaan doen!
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forumIk had een printscreen op het bugtopic gezet, maar aangezien jullie niet op mijn vragen/posting reageren voel ik me niet geroepen om jullie te mailen.
Beste forummers,
Graag ontvangen we van jullie een mail ( forum@viva.nl ) met daarin een printscreen van de banners waar jullie last van hebben. Op die manier hebben we de banner klachten beter in beeld en kunnen wij er zo spoedig mogelijk iets aan gaan doen!
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forumIk had een printscreen op het bugtopic gezet, maar aangezien jullie niet op mijn vragen/posting reageren voel ik me niet geroepen om jullie te mailen.
vrijdag 3 oktober 2014 om 22:08
vrijdag 3 oktober 2014 om 22:40
quote:misschicken schreef op 03 oktober 2014 @ 21:20:
[...]
Ik had een printscreen op het bugtopic gezet, maar aangezien jullie niet op mijn vragen/posting reageren voel ik me niet geroepen om jullie te mailen.
Beste misschicken,
Zoals je in het bug topic kunt lezen is het probleem doorgegeven aan de betreffende afdeling. Zodra deze bug verholpen is wordt hier een melding van gemaakt.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
[...]
Ik had een printscreen op het bugtopic gezet, maar aangezien jullie niet op mijn vragen/posting reageren voel ik me niet geroepen om jullie te mailen.
Beste misschicken,
Zoals je in het bug topic kunt lezen is het probleem doorgegeven aan de betreffende afdeling. Zodra deze bug verholpen is wordt hier een melding van gemaakt.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 4 oktober 2014 om 00:27
Het topic 'afwassponsje' is verwijderd ivm dubbel geopend topic.
Het andere topic heet 'sorbo afwas sponsjes'.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Het andere topic heet 'sorbo afwas sponsjes'.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

zaterdag 4 oktober 2014 om 10:29
quote:Cateautje schreef op 04 oktober 2014 @ 10:22:
Nou liever niet. Ik trek heel ander publiek dus laten we het maar gewoon zo houden.Je topic exclusief voor een bepaalde groep forummers houden is nu niet direct in de geest met het VF toch? En dan hebben we het er maar niet over dat het in strijd is met de huisregels
Nou liever niet. Ik trek heel ander publiek dus laten we het maar gewoon zo houden.Je topic exclusief voor een bepaalde groep forummers houden is nu niet direct in de geest met het VF toch? En dan hebben we het er maar niet over dat het in strijd is met de huisregels
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

zaterdag 4 oktober 2014 om 11:13
quote:hatsetats schreef op 04 oktober 2014 @ 10:21:
Hallo modjes!! Cateuu heeft een tweede zaterdagtopic geopend, ik denk dat ze niet heeft gezien dat ik vannacht al eentje had geopend. Wil je die van haar bij de mijne voegen? Thnx!!!!!
Beste Hatsetats en Cateautje,
We hebben besloten om jullie topics over zaterdag te laten voor wat het is.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Hallo modjes!! Cateuu heeft een tweede zaterdagtopic geopend, ik denk dat ze niet heeft gezien dat ik vannacht al eentje had geopend. Wil je die van haar bij de mijne voegen? Thnx!!!!!
Beste Hatsetats en Cateautje,
We hebben besloten om jullie topics over zaterdag te laten voor wat het is.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
zaterdag 4 oktober 2014 om 14:41

zaterdag 4 oktober 2014 om 19:45
zaterdag 4 oktober 2014 om 21:43
Heeft de schrijfster van 'mijn zus heeft mijn hart gebroken' een ban of iets dergelijks? Wellicht hebben jullie achter de schermen jullie redenen hiervoor maar ik denk dat ze oprecht is. Het is zo specifiek en ze wil het hierdoor ook aanpassen ivm herkenbaarheid.
Daarbij denk ik dat het voor haar juist goed is dat ze eindelijk ergens haar ei kwijt kan.
Daarbij denk ik dat het voor haar juist goed is dat ze eindelijk ergens haar ei kwijt kan.
zaterdag 4 oktober 2014 om 22:11