Centraal Moderatortopic I|
dinsdag 16 september 2014 om 16:34

zondag 5 oktober 2014 om 23:05
maandag 6 oktober 2014 om 09:55
quote:SuzanneSuus schreef op 06 oktober 2014 @ 09:35:
Duitse spam
Dank voor de melding.
Het topic 'Werkzeuge, Geld online' is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Duitse spam
Dank voor de melding.
Het topic 'Werkzeuge, Geld online' is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 6 oktober 2014 om 11:26
maandag 6 oktober 2014 om 18:28
maandag 6 oktober 2014 om 23:09
Kan lindameijers120 een ban krijgen? Ze stuurt spam berichten.
Van: lindameijers120BeantwoordenOm:2014-10-05 10:18:10Berichttekst:Hoi zag net je reactie, een leuke tip: ik kijk altijd op deze site], Zo kom ik aan de beste producten die niet irriteren etc, soms biedt de auteur zelf ook gratis deals of toont ze waar je spotgoedkoop parfums, haarproducten en make up van topmerken kunt halen etc en het is gewoon een zeer goed auteur die het reviewen even wat serieuzer neemt: succes hierbij de link:
Van: lindameijers120BeantwoordenOm:2014-10-05 10:18:10Berichttekst:Hoi zag net je reactie, een leuke tip: ik kijk altijd op deze site], Zo kom ik aan de beste producten die niet irriteren etc, soms biedt de auteur zelf ook gratis deals of toont ze waar je spotgoedkoop parfums, haarproducten en make up van topmerken kunt halen etc en het is gewoon een zeer goed auteur die het reviewen even wat serieuzer neemt: succes hierbij de link:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-10-2014 09:40
Reden: link verwijderd
% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
dinsdag 7 oktober 2014 om 09:38
quote:stala schreef op 06 oktober 2014 @ 23:09:
Van: lindameijers120BeantwoordenOm:2014-10-05 10:18:10Berichttekst:Hoi zag net je reactie, een leuke tip: ik kijk altijd op deze site, , Zo kom ik aan de beste producten die niet irriteren etc, soms biedt de auteur zelf ook gratis deals of toont ze waar je spotgoedkoop parfums, haarproducten en make up van topmerken kunt halen etc en het is gewoon een zeer goed auteur die het reviewen even wat serieuzer neemt: succes hierbij de link:[/NORML][/URL]
We gaan er naar kijken!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Van: lindameijers120BeantwoordenOm:2014-10-05 10:18:10Berichttekst:Hoi zag net je reactie, een leuke tip: ik kijk altijd op deze site, , Zo kom ik aan de beste producten die niet irriteren etc, soms biedt de auteur zelf ook gratis deals of toont ze waar je spotgoedkoop parfums, haarproducten en make up van topmerken kunt halen etc en het is gewoon een zeer goed auteur die het reviewen even wat serieuzer neemt: succes hierbij de link:[/NORML][/URL]
We gaan er naar kijken!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-10-2014 09:39
% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.