Waar kunstmos kopen?

06-10-2014 09:50 14 berichten
Hallo dames,,

Heb thuis een tafel van IKEA met een glasplaat en daaronder een lade. Wil deze opvullen met kastanjes, beukennootjes, dennenappels e.d. Maar wil dat graag op mos leggen, zodat het er aangekleder uitziet.

Nu wil ik geen echt mos erin leggen, maar kunstmos. Iemand enig idee waar ik dit kan krijgen?

Al bij Hornbach en Intratuin geweest, maar helaas.
Alle reacties Link kopieren
Action?!
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Nope, ook al geprobeerd.
Ik denk aan een winkel waar ze spulletjes verkopen om treinbanen aan te kleden. Daar wordt ook allerlei kunstgroen voor gebruikt om bossen en velden na te bootsen.
Klinkt inderdaad logisch daisyd, maar ja, zou niet weten waar zo'n speciaalzaak ligt.
Dure plantenzaken hebben het. Bij Ranzijn heb ik het ook gezien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Xenos?
http://www.aquarium-planten.com/shop/5/ ... t)-mos/146

Aquarium zaken dus.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Marjon1980; bedankt! Heb even op de site gekeken, ze hebben verschillende herfstartikelen online staan, waaronder een boomschorsmatje. Dat gaat hem worden!
Hier bij de kerstmarkt van de intratuin, voor bij de kersthuisjes e.d. En bij de Big Bazaar bij het 'kaarsen-en-frutsel-spul' (stuk prijsvriendelijker).
Nep kan niet mooi zijn. Oogt altijd cheap.
Bij Big Bazaar hebben ze in de aanloop naar kerst altijd dat soort spul (mos assortiment) in grote zakken maar dan echt. Het heeft niet veel nodig om in leven te blijven. Soms overleeft het een heel jaar in een plastic zakje tussen de kerstspullen.
Tuincentrum!
http://modelspoor-winkels.startpagina.nl
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven