VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Jee, ik loop ineens achter.

Naar Australie en Nieuw Zeeland zou ik wel graag een keer willen inderdaad Elyane. Maar dan houdt het vliegen van die afstand me weer tegen. Al denk ik dat ik me daar ooit nog wel overheen zet.

Ik ben gelukkig als ik in Frankrijk of Italie oid zit. Lekker overzichtelijk dichtbij huis. Ik heb me er bij neergelegd dat ik geen globetrotter ben.

Elyane, het was denk ik best koud idd op het strand, en af en toe regen? Maar voor de kinderen is strand al gauw goed natuurlijk, lekker prutten met zand. En leuk als Lotje en Zen met elkaar gaan trouwen, beter dan KW en Schorrie want dan zijn ze dus homo. En dat zou me niets verbazen als ik hoor dat Schorrie KW vanuit het niets kusjes geeft. Nou ja, KW moest er niet veel van hebben dus voor Wind is er nog hoop .
Ik zit te denken aan gevulde paprika's. Alleen zit daar nooit zoveel saus bij. Zelf vind ik dat niet erg, maar ik denk dat (een aantal) vriendinnen toch wel graag saus over hun pasta of rijst willen. Misschien nog een apart tomatensausje erbij maken oid. En dan niet over alle paprika's geraspte kaas strooien, zodat de niet kaas eters het ook blieven.
1

2

3

Zonder kaas maar niet te droog (denk ik). Ik heb op de site van ah gezocht op 'gevulde'.
Ik ga jullie gedag zwaaien. Ik heb het koud dus ik ga lekker mijn bed in!
Het water loopt me in de mond Pammie.

Recept voor gevulde paprika's heb ik zelf, van mijn moeder overgenomen. Is gevuld met gehakt, lekker gekruid met knoflook, oregano enzo. Ik doe er dan altijd een blikje tomatenpuree omheen in de ovenschaal met nog een teentje knof en dan is het goed want er komt nog best wat vocht uit de paprika's. Ik denk dat ik nu een rood sausje maak met basilicum ofzo. Of heb je daar ook nog iets lekkers voor gegoogled .

Of ik doe dat vocht uit de ovenschaal even blenderen met nog het een en ander misschien. Is ook nog een optie.
Ola, wens gaat in vervulling van Nathje want vanaf di kom het zonnetje door en gaat temperatuur omhoog. Beter! Ik zit al aan de rose, dus nu nog alleen het mooie weer.

Veel plezier bij Lien morgen Peb & Mille. Wel svp kiekjes.

Ik wil wel graag weg. Wij hebben bedacht dat we gaan kijken wat het kost om volgend jaar naar Thailand of Bali te gaan in de zomer. Nu Loeder leerlichtig is, moeten wij ds ook in het hoogseizoen en als het ongeveer gelijk is, dan gaan we ver weg. Lekker. End van het jaar waarschijnlijk al naar VS, dus ik ben hard aan het sparen om te shoppen.

Ely, zat je niet te bikkelen op het strand? Leuk trouwens Lotje en Zen! Dat moet een match made in heaven zijn.

Lief het logeerpartijtje van KW & Schorrie. Echt leuk dat ze van die dikke maatjes zijn.

Mille, ik moet elke keer weer onthouden dat Maxi echt maxi is en een tiener. Zo stoer dat jullie dat samen gaan doen.

Lien, ik vind jou ook een bikkel dat je BJM 20 minuten lang kan laten huilen! Wow, ik kon dat echt niet en na een paar minuten werd ik al iebelig. Maar denk je dat BJM echt al huil voor het huilen ipv honger? Wel fjn dat je hebt besloten om we te voeden 's nachts. Ik weet dat het jouw kind is en dat je als moeder zijnde je egen kind het beste kent, maar klinkt zo zielig met zo'n frutje.

Even kijken of het lukt om op ak te komen.
Mag ik even vragen waarom iemand in hemelsnaam haar hand naar binnen steekt om te voelen hoe haar baarmoedermond aanvoelt?????????????????????????????? WHY?
quote:vrolijk schreef op 20 juli 2008 @ 21:58:

Mag ik even vragen waarom iemand in hemelsnaam haar hand naar binnen steekt om te voelen hoe haar baarmoedermond aanvoelt?????????????????????????????? WHY?

Is dat raar dan, dat doe ik ook driemaal daags hoor

Aaaaah, Vrolijk Bali, klinkt goddelijk!!! Mijn vriendin is daar geweest en die foto's en verhalen, geweldig!!!!

Dat was trouwens haar laatste vakantie met Jop, uit de bus
Zo schattig trouwens. Mijn schoonzusje belt met net op van uit Frankrijk, waar ze op vakantie is.

Ze had vrijdag in een half uur tijd, vier flinke steken in haar buik gehad.

En vandaag was ze niet meer misselijk en deden haar borsten geen pijn meer.

Dus ze was bang dat ze een miskraam had gehad.

Zij dus snel weer een test gekocht en gedaan. Positief natuurlijk.

Maar nog steeds niet gerustgesteld, want waarschijnlijk bleven die hormonen nog zitten??

Gelukkig kon grote, wijze schoonzus haar wel geruststellen (helemaal gratis )

Ik vind het wel lief, die onzekerheid, maar man man, wat gaan die negen maanden lang duren
[quote]Elyane schreef op 20 juli 2008 @ 22:06:

[...]

Is dat raar dan, dat doe ik ook driemaal daags hoor

En, voelt die van jou ook aan als een kleine opening, een zgn spleetje?
Ehm.... Ik wilde ook even komen buurten, maar als ik lees over handen die in vagina's worden gestoken ben ik er rap weer weg van hoor !
Ik ben zelf inspiratieloos qua eten de laatste tijd, gelukkig eet ik morgen op het werk en eten vent en de kinderen ergens een pannekoekje vanwege bezichtiging om 18u (weer zo'n lekker onmogelijke tijd).

Verste waar ik overigens geweest ben was Martinique, St. Vincent, St. Lucia & The Grenadines, een zeiltocht in het Caraïbisch gebied dus. Verder niet buiten Europa. Wel Schotland, Finland, (met Zweden en Denemarken op doorreis), België (gosh...), Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Italië, Griekenland, Turkije. En Zwitserland en Engeland op doorreis. En Hongarije, Yugoslavië toen dat nog 1 land was en Tjechoslowakije toen dat nog 1 land was. En Polen, 1 nachtje (was meer dan genoeg). Ben nog nooit in Spanje, Portugal en Andorra geweest!

Hihi, idd lange negen maanden, Elyane!
quote:Morrie schreef op 20 juli 2008 @ 21:03:

Ik merk dat nu ik thuis ben, ik toch wel veel buiten ben en het dan echt niet de hele dag regent. Eigenlijk was het alleen vandaag en gister echt wat slechter volgens mij, en na morgen wordt het toch ook alweer beter?

Dat is echt zo.

Gisteren had ik een mopperende klant in de hemel. Op dat moment kwam het ook met bakken uit de winkel, maar het was daarvoor de hele ochtend droog geweest. Klant moets toegeven dat dat waar was.

As je de auto pakt uit angst voor regen enzo, dan lijkt het slechter weer. Als iedereen moppert over regen dan fiest ik nog nauwelijsk in regenpak en spelen de Pebbeltjes nog elke dag buiten. Dat was vorige zomer zo.

En vanaf dinsdag wordt het beter.

Ik had het er nog over. Zit je met dit weer in een appartement of huisje, dan zit je de hele dag binnen en is je idee dat het de hele dag kut weer is. Zit je in een tent op de camping, dan klap je na elke bui de stoelen weer uit, neemt de tafel af en zit/speelt buiten en vind je het optimistisch nog best lekker tussen de buien door. En daarom zitten wij over ca 2 weken lekker in een tent, of liever vóór een tent op een camping in de Dordogne omdat het heerlijk is buiten te zijn. We vertrekken maandag 4 augustus Nathje, en sluiten de winkel gedurende 2 weken.

Nu even verder lezen, maar ik had al hele discussie over het weer gehad gisteren in de winkel en vanochtend bij mijn vader. Mijn zusje was er ook. En met mijn vader gat het echt een heel stuk beter! Ik was gewoon ontroerd ervan, dat het het zo goed vergaat. Weliswaar nog naar onmstandigheden, maar toch.

Gisteren was het exact een half jaar geleden dat mama stierf. Heel dubbel. En ik mis haar nog steeds en moest vanavond ook huilen tidjesn het eten. Ik wilde naar haar toe, maar dat kan niet. Pebbeltjes gingen me gelijk knuffelen enzo, en ik heb daarna wel drie kwartier ofzo met ze in bad gezeten, gelegen gezeept en geknuffeld.

Oh Wind, wanneer ga je weg? Van de luister-cd's kopieren is helemaal niets meer gekomen! Wilde het gisteren doen, maar toen heb ik dus gewerkt en nu is het misschien te laat...
En Oost-Berlijn toen de Muur er nog stond.
Haai Peb !
Ik ben ookniet zo reislustig. Voel gewoon die behoefte niet, om alles te moeten zien.

En ga nu even wat drinken met Pebblo en dan naar bed.

Lien en Mille, tot morgen!
Peb, je maakt echt een leuke verspreking in je tweede en derde zin!
Half jaar geleden dat je moeder is overleden Peb? Jee, dan vind ik de tijd wel heel snel gaan. Het lijkt meer op 2 maanden geleden.

Maar het klopt ook wel, ik was net zwanger en had griep. Nu ben ik niet meer net zwanger maar nóg net zwanger.

Fijn dat het met je vader zo goed gaat. Lijkt me heel fijn om te zien!

Ik ga naar bed!
Dropje, succes met bezichtiging morgen, en neem nou eens foto's van je nieuwe huis!!!
Ja, oh ja, niet vergeten! Foto's maken!

Pebbles, het is alweer een half jaar geleden, maar tegelijkertijd is het nog maar een half jaar geleden. Natuurlijk mis je haar nog, en dat zal nog wel heel wat halve jaartjes gaan duren. Dat soort verdriet slijt, maar gaat niet weg. En dat hoeft ook niet. Op een gegeven moment wordt het draaglijk, dat is alles. Mijn oma is 42 jaar geleden en mijn moeder mist haar nog iedere dag.

Wat ik laatst bedoelde met mijn vraag over buikdansje (hihi Nath, ik zou best wat willen instuderen met jullie allemaal maar ik vermoed dat ik jullie niet zover krijg!) is of Elyane het leuk zou vinden als ik 'optreed'. Heb nog nooit eerder opgetreden met buikdans, maar heb al wel een kostuum in huis en zou het leuk vinden om dat een keer uit te proberen .

Ik heb onze keuken dit weekend gepimpt . Vent was in nieuwe huis bezig en ik in oude, we kunnen wel meedoen aan de volgende editie van Het Blok. Maar ik ben apetrots op keuken, ik heb het blad geverfd (kan dat? Eh... zo te zien wel), e.e.a. weggehaald en andere gordijnen opgehangen, scheelt echt een stuk!
Bali, ik hoorde toevallig vandaag van nog iemand die volgend jaar naar Bali wilde. Voorlopig gaan wij sparen voor dubbele maandlasten, yuk. Verder nog geen vakantieplannen voor volgend jaar. Een Braziliaanse tante van mij heeft daar een tweede huisje, schijnt 't, dat eindelijk af is. Lijkt me leuk om daar eens heen te gaan. Maar een weekend Texel lijkt me ook erg leuk. En wil weer naar Schotland, prachtig land en veel te kort geweest. En ik was beroerd toen, was net zwanger maar wist het niet (en enorm aan de whiskey gelurkt toen). Ierland wil ik ook nog naartoe. Ik geloof dat ik wel reislustig ben!
Drop, ik ga voor je duimen met de bezichtiging morgen! Dat zou toch we lekker zijn als het toch op de valreep zou worden verkocht. Dubbele maandlasten zijn namelijk niet lollig!
We zijn goed bezig, nu hier weer gelijk :-)! Maar duim maar hard mee!
Jaaaa, Dropje leuk!! Zal voor de vorm nog wel even met Zorro overleggen.
Oh, ik ben er zoooo bij in okt! Leuk, leuk, leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven