Geld & Recht alle pijlers

Euroclix

06-10-2014 23:20 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie doet ook mee met Euroclix?

Ik vraag me iets af: een hele tijd geleden ontving ik een mail dat mijn clix beschikbaar waren. Volgens de mail had ik gebruik gemaakt van een actie waardoor er ineens een hele bult clix bijgeschreven werden. Raar, want de actie zei me niets. Die clix kon ik ook nergens traceren dus een foutje, dacht ik.

Van de week kreeg ik echter een mail dat ik achthonderd zoveel clix krijg omdat ik met een actie van Telfort meegedaan zou hebben. Heb niets afgesloten maar de clix zijn wel bijgeschreven.

Zou dit gewoon een foutje van Euroclix zijn of kan iemand anders van jouw account gebruik maken? Iemand zoiets meegemaakt?
.
Ik heb het ook nog nooit meegemaakt.

Mail even naar de klantenservice, die reageren meestal snel.
Ja, vaag he? Dit is dus de 2e keer dat ik zo'n mail krijg. Ik dacht misschien gaat het vaker fout!

Zal er idd eens een mail aan wagen.
Herken het ook niet, zou idd even mailen.
Heb je al reactie? Ik heb ook al meerdere malen zo'n email ontvangen, echter niet opgelet of de clix ook echt zijn bijgeschreven.
Ik zit ook al jaren bij Euroclix. Heb wel vaker gehad dat ik Clix kreeg terwijl ik niet aan een actie heb meegedaan (praat dan over kleine bedragen). Maar vond t wel prima heb nooit de Klantenservice erover ingelicht. Hun fout en ik heb extra Clix!
I'm a goal digger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven