Mode & Beauty alle pijlers

Haren verven.

09-10-2014 10:15 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede dag,

Ik wil voor het eerst mijn haren laten verven, maar ik weet niet of het mij staat. Ik heb kort haar. Nu is mijn vraag: als ik het niet mooi vind, kan ik dan mijn hoofd kaal scheren (ik heb het al eens kaal gehad en dat vond ik best leuk.) en is er dan niks meer van te zien?

Groeten Sandra.
Wat voor extreme kleur wil je dat je je hoofd meteen kaal zou scheren in het geval het niet mooi is?

Gewoon proberen,het is maar verf. Het groeit er weer uit en anders probeer je een spoeling die na een paar keer wassen verdwijnt.
Waarom zou je het niet kunnen scheren?

Kan zijn dat je hoofdhuid een beetje mee gekleurd is, maar dat gaat er na een (paar) keer wassen wel uit.
Ik zit binnen kort als model, ik weet niet welke kleur(en) het gaat worden, maar het zal geen alledaags kapsel worden hebben ze al gezegd.
Dan verf je t toch na de tijd in de kleur die je wil ....
Als je kort haar hebt en het wordt geverfd zal je er maar relatief kort mee rond lopen. Als je het niet wilt, moet je niet mee doen.
Je hoofd scheren? Heel erg niet vrouwelijk.
Alleen als je Amber Rose heet staat een kale kop je
quote:snuzzle schreef op 09 oktober 2014 @ 10:47:

Dan verf je t toch na de tijd in de kleur die je wil ....Als het mij niet bevalt dan wil ik niet meer verven maar weer terug naar mijn eigen haar kleur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven