Mode & Beauty alle pijlers

Fijne maillots

11-10-2014 12:06 22 berichten
Ik draag veel rokjes en jurkjes en aangezien de winter er weer aankomt kan het geen kwaad een paar nieuwe maillots in te slaan.

Maar: ergernis nummer één bij maillots is dat ze vaak een dubbele naad aan de achterzijde hebben, over elke bil één. Het zit niet lekker en ik vind het er ook volstrekt idioot uitzien. Het heeft vast een functie, maar ik ben nu dus op zoek naar maillots die dit niet hebben en gewoon fijn zitten.

Wie biedt? Waar moet ik zijn voor fijne maillots (als het even kan voor een leuk prijsje)?
Alle reacties Link kopieren
Oh, de hema...

De hema had altijd wat duurdere maillots. Ze gaan elk jaar met een euro omhoog.

Lekker dik. Je ziet er geen huidskleur door. Prachtig mat.

Wit kartonnetje en een oranje achtig streepje ergens erop.

Alleen.. Ze verkopen ze niet overal meer.

Wanneer ik ze zie koop ik er gelijk een aantal. Ze zullen nu wel rond de 10 euro kosten.

1 naad, maar die voel je echt niet.
Goed om te weten! Ik dacht dat de Hema ook aan de verkeerde naden deed. Dankje!
Toevallig net van de week weer een bij de hema gehaald. 100 denier met een fijne rib. Idd ook 1 naad achter. Ze gaan lang mee en zitten lekker, ook lang genoeg. Kostte iets van 9 euro geloof ik.
Geen maillot, maar ik ben fan van 2 in 1 pakketjes van de v en D panty's dikke versie.
Ik draag tegenwoordig thermoleggings. Die zijn dik, warm, zien eruit als een maillot maar de stof is fijner, meer als panty. Eén naad en geen voeten. Maillots zijn bij mij namelijk altijd te kort. In veel kleuren en rond de 4-5 euro.
Ik draag altijd de termo leggings van de action.. Zitten lekker warm en zitten heerlijk( neem wel een maatje groter dan me eigen maat) zijn nog geen 3 euro . Laatst heb ik een 'corrigerende ' legging bij de action gekocht en hierin zitten geen naden en zit echt super! Is ook dik van stof. Een echte aanrader voor ongeveer 5 euro.
Ik draag van die panty's dikke versie, koop ze bij de primark. Heel goedkoop, zitten er 3 in een pakje. Altijd een maat kleiner nemen, vallen groot uit.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Ik lees hier vaker over de termo legging van de action, ga ze eens uitproberen.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Bij Zeeman hebben ze fijne goedkope maillots met een middennaad.
Ik draag heel vaak thermo-leggings van Action (de zwarte). Ze gaan lang mee en zitten heel fijn.
Bedankt voor de tips! Ik doe morgen eerst een rondje zeeman en action. Als ik dan nog niet tevreden ben ga ik voor de duurdere maillot van de hema.

Hmm...bij Zeeman toch weer de dubbele naad te pakken. Die wordt dan maar voor erbij. Ik zag dat ze bij de Hema in de aanbieding zijn, dus toch maar die kant op!
Natuurlijk heeft een dubbele naad een functie. Dat betekent namelijk dat er een stukje tussen is gezet, zodat je billen erin passen.

Maillots met een enkele naad zal je dus eerder aantreffen in het goedkoopste segment, waar ze ervan uitgaan dat comfort niet belangrijk is. Bij iedereen met een béétje kont zal een maillot met enkele naad snel stuk gaan vanwege te weinig ruimte aan de achterkant.
quote:groenteboerin schreef op 14 oktober 2014 @ 21:25:

Natuurlijk heeft een dubbele naad een functie. Dat betekent namelijk dat er een stukje tussen is gezet, zodat je billen erin passen.

Maillots met een enkele naad zal je dus eerder aantreffen in het goedkoopste segment, waar ze ervan uitgaan dat comfort niet belangrijk is. Bij iedereen met een béétje kont zal een maillot met enkele naad snel stuk gaan vanwege te weinig ruimte aan de achterkant.Ik draag maillots/dikke panty van Wolford en die hebben ook maar 1 naad van achter. Zijn super sterk en zitten echt comfortabel en gaan lang mee.
Emmeline, dan ben je gezegend met een kleine maat, mijn Wolford's (inderdaad super panty's btw) hebben wel degelijk een dubbele naar achter. Voor het huisvesten van mijn bilpartij
quote:BrigittaKatrina schreef op 15 oktober 2014 @ 16:41:

Emmeline, dan ben je gezegend met een kleine maat, mijn Wolford's (inderdaad super panty's btw) hebben wel degelijk een dubbele naar achter. Voor het huisvesten van mijn bilpartij Dat wist ik niet dat de grotere maten dat hebben. Ik draag maat S.
De thermo panty van de Action, slechts 3 euro. Wat een uitvinding en super mooi! (En lekker warm natuurlijk). Neem een maatje groter dan je normaal hebt.
Ook bij de action weer een dubbele achternaad. Maar vooruit, hij is wel lekker warm. Misschien moet ik me er maar bij neerleggen dat ik te dik ben voor wat ik wil
Misschien heel onnozel hoor, maar ik draag ze dus altijd andersom. Ik vind 1 naad achter nou eenmaail lekkerder zitten dan 2 en ik heb nog nooit gemerkt dat ze dan niet goed zitten, terwijl ik bepaald niet dun ben.

Je zou het eens kunnen proberen
Haha, dat klinkt niet direct comfortabel, maar ik ga het wel proberen! Een beetje extra ruimte en stevigheid voor mijn buik is misschien juist wel welkom ;)
Ik heb leggings van de H&M. Alleen zwarte en ze blijven ook mooi zwart. En zonder dubbele achternaad. Zijn ook van heerlijk, niet zweterig materiaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven