Masterchef Australia 2014
vrijdag 10 oktober 2014 om 18:25
Ja maar aan de andere kant komen er nog veel moeilijkere afvalrondes aan. Het hangt een beetje van je instelling af denk ik. Wil je het zo lang mogelijk volhouden, dan moet je hem nu inzetten. Wil je winnen, dan moet je wat meer pokeren denk ik, en hem gebruiken als je met sterkere kandidaten over bent.
Tjezus, wat vals
vrijdag 10 oktober 2014 om 18:29
quote:MevrouwJack schreef op 10 oktober 2014 @ 18:25:
Ja maar aan de andere kant komen er nog veel moeilijkere afvalrondes aan. Het hangt een beetje van je instelling af denk ik. Wil je het zo lang mogelijk volhouden, dan moet je hem nu inzetten. Wil je winnen, dan moet je wat meer pokeren denk ik, en hem gebruiken als je met sterkere kandidaten over bent.Dit inderdaad. Brent en Kira walst ze met haar kwaliteiten zo omver.
Ja maar aan de andere kant komen er nog veel moeilijkere afvalrondes aan. Het hangt een beetje van je instelling af denk ik. Wil je het zo lang mogelijk volhouden, dan moet je hem nu inzetten. Wil je winnen, dan moet je wat meer pokeren denk ik, en hem gebruiken als je met sterkere kandidaten over bent.Dit inderdaad. Brent en Kira walst ze met haar kwaliteiten zo omver.
maandag 13 oktober 2014 om 18:21