Mode & Beauty alle pijlers

Rode gloed over blond haar

15-10-2014 15:04 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al tijden last van een rode gloed over mijn haar , doordat de kapper een keer mijn uitgroei heeft geverfd in een andere kleur dan dat mijn haar was en elke keer als ik het nu weer verf blijf ik die rode gloed houden

Weet iemand hoe ik hiervan af kom het liefst zonder te verven , want mijn haar valt al heel erg uit van te vaak verven
Beetje zilvershampoo door je eigen shampoo.
quote:ninaxdejong schreef op 15 oktober 2014 @ 15:04:

Ik heb al tijden last van een rode gloed over mijn haar , doordat de kapper een keer mijn uitgroei heeft geverfd in een andere kleur dan dat mijn haar was en elke keer als ik het nu weer verf blijf ik die rode gloed houden

Weet iemand hoe ik hiervan af kom het liefst zonder te verven , want mijn haar valt al heel erg uit van te vaak vervenEn je nieuwe haar, heeft dat ook een rode gloed? Blond van jezelf kan namelijk een rode ondertoon hebben en dan kom je er nooit van af.
Is zilvershampoo schadelijk voor haar?
quote:Ikhierhuh schreef op 15 oktober 2014 @ 15:19:

Is zilvershampoo schadelijk voor haar?

Nee, wel voor hem! Geintje!

Nee, is gewoons shampoo die het gele of rode uit je haar wat neutraliseert. Als je grijs bent en je haar vergeelt helpt zilvershampoo ook. Zilvershampoo is trouwens paars.
quote:sandt2.0 schreef op 15 oktober 2014 @ 15:22:

[...]

Nee, wel voor hem! Geintje!

Nee, is gewoons shampoo die het gele of rode uit je haar wat neutraliseert. Als je grijs bent en je haar vergeelt helpt zilvershampoo ook. Zilvershampoo is trouwens paars.

Hahahahahah Bedankt!

Ik wil ook van mijn rode gloed af.

Ah, nog een ding. Hoe vaak mag je zilvershampoo gebruiken?
Bedankt , dan ga ik zilvershampoo eens proberen , mijn nieuwe kleur heeft ook een rode gloed maar voordat ik mijn uitgroei liet verven heb ik er nooit eerder last van gehad
quote:Ikhierhuh schreef op 15 oktober 2014 @ 15:31:

[...]

Hahahahahah Bedankt!

Ik wil ook van mijn rode gloed af.

Ah, nog een ding. Hoe vaak mag je zilvershampoo gebruiken?

Je hoeft niet te blozen, want het is niet fout, dit is gewoon een woordgrapje!

Als je rode gloed, rood van nature is dan kan het best lastig zijn. Zilvershampoo kan eens per week of misschien twee keer. Gebruik je het te vaak, krijgt je haar een paarse gloed, dus dan weet je dat ook weer.
Ik heb trouwens een rode man en dochter met rode gloed in blond haar en I it!
Haha ja bij veel mensen vind ik het ook mooi , maar ik ben zelf lichtblond en er dan een rode gloed over heen hebben staat niet zo mooi en het loopt eigenlijk tot het midden van mijn haar en vanaf daar is de rode gloed weg, ik vind het zelf onnatuurlijk staan
quote:sandt2.0 schreef op 15 oktober 2014 @ 15:35:

Ik heb trouwens een rode man en dochter met rode gloed in blond haar en I it!

Ik ben ook dol op rood, heb al mijn hele leven gehad. Maar na meer dan 40 jaar wil ik ook even wat anders, meer blond idd, en minder rood.

Mijn kapper wil me helpen met highlights maar ik ben heel bang dat zoiets mijn haar beschadig.

Trouwens Sandt2.0 ik werd al vast rood voor mijn volgende fouten. :-)
quote:Ikhierhuh schreef op 15 oktober 2014 @ 15:41:

[...]

Ik ben ook dol op rood, heb al mijn hele leven gehad. Maar na meer dan 40 jaar wil ik ook even wat anders, meer blond idd, en minder rood.

Mijn kapper wil me helpen met highlights maar ik ben heel bang dat zoiets mijn haar beschadig.

Trouwens Sandt2.0 ik werd al vast rood voor mijn volgende fouten. :-)Jij hoeft je niet te schamen voor je fouten! Als buitenlandse doe jij het zo goed altijd, daar zou half Nederland van buitenlandse komaf een voorbeeld aan moeten nemen!
quote:sandt2.0 schreef op 15 oktober 2014 @ 16:00:

[...]

Jij hoeft je niet te schamen voor je fouten! Als buitenlandse doe jij het zo goed altijd, daar zou half Nederland van buitenlandse komaf een voorbeeld aan moeten nemen!Nogmaals Bedankt Sandt2.0
Als ik zilvershampoo gebruik wordt mijn haar grijs
Ik heb kort haar en laat al jaren coupe soleil zetten, geen klachten verder.
Last van een rode gloed over je blonde haar? Ik wou dat ik dat had! Dat is toch mooi?
Beter rood dan een groene gloed over je haar!! Mijn van nature hoogblonde haar verkleurd door het douchewater uit een oude waterleiding groen!!!! Ik spoel het nu na het wassen na met mineraalwater. Hoop dat ik snel weer Hulk af ben ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven