Mode & Beauty alle pijlers

Huispak & pantoffels/uggs

18-10-2014 17:24 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ledentjes,

Ik vroeg me af waar je leuke huispakken/onesies en pantoffels van uggs kan halen. Ik zag hele leuke roze uggs pantoffels bij een vriendin van een vriendin van me. Kan ze alleen niet in die kleur vinden. Iemand die wellicht weet waar ik het over heb?;p

Edit: andere leuke(warme!!) pantoffels voor de winter zijn ook welkom!

Edit: voor mensen die niet weten wat een onesie is: onesies online
O hellup.
verba volant, scripta manent.
Je kan het beste gewoon geen uggs kopen! Ik heb goedkope Spaanse sloffen en ben daar erg blij mee
Ik las serieus ; onesies? Ik dacht wtf is een onesie? Maar ik snap m?
One sizes toch ?
Nee, een onesie is zo'n pak waarbij het shirt en de broek als het ware aan elkaar zitten. Het is ook nog eens heel lelijk. Google het maar eens.
uggaustralia.nl

Met gratis verzending..
Onesies zijn niet lelijk. Ze zijn schattig! Iedereen die ze stom vind heeft er nog nooit een aangehad. Ik vond het eerst ook maar gekke dingen. Maar ik wil nooit meer anders!

Ze zijn heerlijk warm en zacht. En het scheelt ons echt in de stookkosten want ze zijn zo warm dat we ook in de winter de verwarming bijna nooit aan hebben.

Ze zijn trouwens niet bedoeld voor buiten he. Echt voor in huis. Lekker savonds op de bank.

Een van de mijne komt bij boohoo.com weg.

De andere via ebay.

Primark heeft ze ook.

Ze zijn er in allerlei kleuren, vormen en maten.

Ik heb er gewoon sokken onder. Ik haat Uggs.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Geen spam maar een voorbeeldje:

http://www.onesies-kopen. ... onesie-mixmag-fashion.jpg
Je hebt ze ook in heren/dames-setjes, het meest on-sexy zijn ze met voeten! Stomme dingen
Ok nu sta ik toch wel lichtelijk voor lul!

Ik ga er ook maar 1 bestellen hahahaha
quote:MadameQetesh, 31 minuten geleden

Onesies zijn niet lelijk. Ze zijn schattig! Iedereen die ze stom vind heeft er nog nooit een aangehad!

Alsof mijn mening zou veranderen als ik er een áán gehad zou hebben. Ze blijven lelluk hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nevermind, ze zijn al bijna uitverkocht.
Primark heeft soms leuke warme pantoffels! Ik heb een erg warm en leuk paar (vorig jaar gekocht). Ik weet niet hoe het assortiment nu is.
quote:MadameQetesh schreef op 18 oktober 2014 @ 17:51:

Onesies zijn niet lelijk. Ze zijn schattig! Iedereen die ze stom vind heeft er nog nooit een aangehad. Ik vond het eerst ook maar gekke dingen. Maar ik wil nooit meer anders!

Ze zijn heerlijk warm en zacht. En het scheelt ons echt in de stookkosten want ze zijn zo warm dat we ook in de winter de verwarming bijna nooit aan hebben.

Ze zijn trouwens niet bedoeld voor buiten he. Echt voor in huis. Lekker savonds op de bank.

Een van de mijne komt bij boohoo.com weg.

De andere via ebay.

Primark heeft ze ook.

Ze zijn er in allerlei kleuren, vormen en maten.

Ik heb er gewoon sokken onder. Ik haat Uggs.Serieus, jij en je man zitten allebei in een onesie op de bank 's avonds???
The past may be in tatters
But today is all that matters
Uggs pantoffels:

www.assem.nl

Site van Van den Assem in Rotterdam.

Bijenkorf heeft ze ook bijna allemaal.
668, the neighbour of the Beast
Kosten trouwens wel een godsvermogen.

Ik heb de Coquettes, pantoffels, van Uggs, en da's een grapje van 130 euro. Voor een fokking pantoffel ja.
668, the neighbour of the Beast
quote:Carenza schreef op 18 oktober 2014 @ 18:11:

Je hebt ze ook in heren/dames-setjes, het meest on-sexy zijn ze met voeten! Stomme dingen Het is net een hansop, het enige verschil is dat daar een achterkantje opzit dat je kunt losknopen als je hoge nood hebt.
verba volant, scripta manent.
Ledentjes? Wat zijn dat?
quote:gruffalo schreef op 18 oktober 2014 @ 19:08:

[...]

Serieus, jij en je man zitten allebei in een onesie op de bank 's avonds???

Ja mjn vriend en ik zitten iid allebei in onesie samen op de bank. Nog erger: ze passen ook nog bij elkaar.

Gelukkig zit jij niet bij ons op de bank zullen we maar zeggen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:gruffalo schreef op 18 oktober 2014 @ 19:08:

[...]

Serieus, jij en je man zitten allebei in een onesie op de bank 's avonds??? Of misschien in zo'n fleecedaken met armen
Een onesie is gewoon een huispak. Super lekker om in te slapen!!!

Ik heb net 2 besteld, maar nog geen warme pantoffels. Iemand suggesties of toch maar naar de primark?
Ik heb er ook een, met panterplucheprint. Zit heel knus.
Onesies zijn fijn, ik heb afgelopen kerst met de gehele schoonfamilie in onesie doorgebracht. Iedereen in onesie dus, behalve schoonpa. hahaha,

Een fleecedeken met armen aka snuggy heb ik ook. En daarbij een aantal paar pantoffels, ik heb nogal zweetvoeten dus was ze vrij regelmatig.
Als je gaat zoeken met google images dan zien veel onesies er heel mal uit maar die van mij lijkt op deze: http://www.lyst.com/cloth ... eece-onesie-brownpattern/

Ik had hem uit een bak voor een winkel. Hij was toen beneden een tientje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven