Huispak & pantoffels/uggs
zaterdag 18 oktober 2014 om 17:24
Hallo ledentjes,
Ik vroeg me af waar je leuke huispakken/onesies en pantoffels van uggs kan halen. Ik zag hele leuke roze uggs pantoffels bij een vriendin van een vriendin van me. Kan ze alleen niet in die kleur vinden. Iemand die wellicht weet waar ik het over heb?;p
Edit: andere leuke(warme!!) pantoffels voor de winter zijn ook welkom!
Edit: voor mensen die niet weten wat een onesie is: onesies online
Ik vroeg me af waar je leuke huispakken/onesies en pantoffels van uggs kan halen. Ik zag hele leuke roze uggs pantoffels bij een vriendin van een vriendin van me. Kan ze alleen niet in die kleur vinden. Iemand die wellicht weet waar ik het over heb?;p
Edit: andere leuke(warme!!) pantoffels voor de winter zijn ook welkom!
Edit: voor mensen die niet weten wat een onesie is: onesies online
zaterdag 18 oktober 2014 om 17:51
Onesies zijn niet lelijk. Ze zijn schattig! Iedereen die ze stom vind heeft er nog nooit een aangehad. Ik vond het eerst ook maar gekke dingen. Maar ik wil nooit meer anders!
Ze zijn heerlijk warm en zacht. En het scheelt ons echt in de stookkosten want ze zijn zo warm dat we ook in de winter de verwarming bijna nooit aan hebben.
Ze zijn trouwens niet bedoeld voor buiten he. Echt voor in huis. Lekker savonds op de bank.
Een van de mijne komt bij boohoo.com weg.
De andere via ebay.
Primark heeft ze ook.
Ze zijn er in allerlei kleuren, vormen en maten.
Ik heb er gewoon sokken onder. Ik haat Uggs.
Ze zijn heerlijk warm en zacht. En het scheelt ons echt in de stookkosten want ze zijn zo warm dat we ook in de winter de verwarming bijna nooit aan hebben.
Ze zijn trouwens niet bedoeld voor buiten he. Echt voor in huis. Lekker savonds op de bank.
De andere via ebay.
Primark heeft ze ook.
Ik heb er gewoon sokken onder. Ik haat Uggs.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zaterdag 18 oktober 2014 om 18:09
zaterdag 18 oktober 2014 om 18:24
zaterdag 18 oktober 2014 om 19:08
quote:MadameQetesh schreef op 18 oktober 2014 @ 17:51:
Onesies zijn niet lelijk. Ze zijn schattig! Iedereen die ze stom vind heeft er nog nooit een aangehad. Ik vond het eerst ook maar gekke dingen. Maar ik wil nooit meer anders!
De andere via ebay.
Primark heeft ze ook.
Ik heb er gewoon sokken onder. Ik haat Uggs.Serieus, jij en je man zitten allebei in een onesie op de bank 's avonds???
De andere via ebay.
Primark heeft ze ook.
Ik heb er gewoon sokken onder. Ik haat Uggs.Serieus, jij en je man zitten allebei in een onesie op de bank 's avonds???
The past may be in tatters
But today is all that matters
But today is all that matters
zaterdag 18 oktober 2014 om 19:09
Uggs pantoffels:
www.assem.nl
Site van Van den Assem in Rotterdam.
Bijenkorf heeft ze ook bijna allemaal.
www.assem.nl
Site van Van den Assem in Rotterdam.
Bijenkorf heeft ze ook bijna allemaal.
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 18 oktober 2014 om 19:12
zaterdag 18 oktober 2014 om 19:19
quote:gruffalo schreef op 18 oktober 2014 @ 19:08:
[...]
Serieus, jij en je man zitten allebei in een onesie op de bank 's avonds???
Ja mjn vriend en ik zitten iid allebei in onesie samen op de bank. Nog erger: ze passen ook nog bij elkaar.
Gelukkig zit jij niet bij ons op de bank zullen we maar zeggen.
[...]
Serieus, jij en je man zitten allebei in een onesie op de bank 's avonds???
Ja mjn vriend en ik zitten iid allebei in onesie samen op de bank. Nog erger: ze passen ook nog bij elkaar.
Gelukkig zit jij niet bij ons op de bank zullen we maar zeggen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zaterdag 18 oktober 2014 om 20:23
zaterdag 18 oktober 2014 om 20:50
Als je gaat zoeken met google images dan zien veel onesies er heel mal uit maar die van mij lijkt op deze: http://www.lyst.com/cloth ... eece-onesie-brownpattern/
Ik had hem uit een bak voor een winkel. Hij was toen beneden een tientje.
Ik had hem uit een bak voor een winkel. Hij was toen beneden een tientje.