Beste plek in de bus?

22-07-2008 10:55 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen, ik ga kaartjes kopen voor de bus, en kan zelf mijn plek aangeven. Het is een reis van ongeveer zes uur, dit zit graag zo ruim mogelijk. Ik heb weleens een site gezien waarop aangegeven was waar je de meeste (been)ruimte hebt, maar kan 'm niet meer vinden. Wie weet het?
Ligt er aan wat voor bus het is lijkt mij....
De voorste stoel rechts, mits er geen afdichting is.
niet achterin gaan zitten want daar is er meer lawaai van de motor. Volgens mij vlak tegen de ingang heb je meer beenruimte. Daar waar er geen mensen voor je zitten maar dat weet ik niet zeker.
Inderdaad voorin rechts of als het een grote bus is bij de plekken na de achteringang
Everytime you make a typo, the errorists win.
In een bus heb je een "deur" in het midden, op de 2 stoelen daarchter daar heb je meestal meer beenruimte. (Soms ook niet, als je pech hebt, hebben ze er een hekje geplaatst)

Ook als er een WC is, heb je daarachter meer plek (maar dan zit je daar ook in de stank ... :S)

Ik zou iig niet achterin gaan zitten, daar zit idd de motor en daar schud de bus ook meer (in bochten enzo)

Succes ! (Ik ga vanavond ook met de bus naar het vliegveld, 5 uur )
Bedankt voor de tips! Ik weet niet wat voor bus 't is, en de plekken achterin zijn bijna allemaal al bezet, dus ik ga gewoon voor rechtsvoor (en waarschijnlijk blijven daar wel een paar stoelen vrij in de buurt dus kan altijd nog switchen).
Haha en nu ik nog eens naar 't plaatje kijk vraag ik me dus af of de stoelen achterin al bezet zijn of juist voorin, lekker duidelijk .
ivm met wagenziekte: zo ver mogelijk voorin!
ik zou gelijk voor of gelijk achter het trapgat gaan zitten deze plaatsen zijn (tenminste wel in het openbaar vervoer) vaak het ruimste..
ok, heb inmiddels gekocht ik zal nu in de gaten houden welke plekken 't ruimste zijn voor een volgende keer. Bedankt allemaal!!
Ik ga vaak met de bus , met georganiseerde reis, op vakantie en de meeste beenruimte is in het midden bij de trap. Zodat je de trap oploopt je gelijk zit al het ware.
Goeie tip: níet vlak bij de wc...
I only get one shot at life - so I shoot to kill
De plaatsen in het midden bij de uitgang zijn inderdaad ruim, maar als er een toilet aanwezig is in die bus zijn het ook de meest verschrikkelijke plaatsen bij de wat langere afstanden. De geur die na een x-aantal keer gebruik van die toilet afkomt is niet te harden.

Ik zou gaan voor een plek voorin de bus, of in elk geval aan het gangpad, zodat je je benen af en toe even goed kunt strekken.
Voorin achter de chauffeur

Kun je lekker naar buiten kijken.

Ik heb vrij lange benen (en een dikke kont) dus ik zit overal in een bus krap.
Frankly my dear, I don"t give a damn
ik zou gaan voor een plek voorin...wordt nooit snel misselijk in auto e.d., maar als ik achterin een bus zit heb ik daar dus wel last van...beetje balen als je 6 uur lang t gevoel hebt te moeten kotsen
quote:Jody schreef op 22 juli 2008 @ 12:42:

De plaatsen in het midden bij de uitgang zijn inderdaad ruim, maar als er een toilet aanwezig is in die bus zijn het ook de meest verschrikkelijke plaatsen bij de wat langere afstanden. De geur die na een x-aantal keer gebruik van die toilet afkomt is niet te harden.

Ik zou gaan voor een plek voorin de bus, of in elk geval aan het gangpad, zodat je je benen af en toe even goed kunt strekken.In die bussen waarin ik ga heb ik nog nooit een vervelend luchtje geroken als iemand van de wc afkwam. Lief en ik hebben helaas laatst iets naar achteren gezeten en daar rook je het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven