Hoe eet jij een Twix?
woensdag 22 oktober 2014 om 14:03
Eigenlijk, al vanaf jongs af aan, eet ik een Twix op dezelfde manier en in etappes. En dat is als volgt: Eerst eet ik het chocolade en caramel van de bovenkant. Dan knabbel ik het chocolade van de zijkanten om vervolgens het overgebleven koekje op te eten.
Hebben jullie dat ook? Of dat je bijvoorbeeld een koekje met creme ertussen altijd door tweeën deelt voordat je je tanden er in zet?
Hebben jullie dat ook? Of dat je bijvoorbeeld een koekje met creme ertussen altijd door tweeën deelt voordat je je tanden er in zet?
woensdag 22 oktober 2014 om 14:37
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 oktober 2014 @ 14:24:
Oh wat eten jullie het allemaal vies op. Doen jullie dat echt ook als er iemand tegenover jullie zit? Ik zou er een beetje onpasselijk van worden , net of het een klein kind is hahahahahah.Ik doet het dan niet, of zo dat niemand het ziet of opvalt.
Oh wat eten jullie het allemaal vies op. Doen jullie dat echt ook als er iemand tegenover jullie zit? Ik zou er een beetje onpasselijk van worden , net of het een klein kind is hahahahahah.Ik doet het dan niet, of zo dat niemand het ziet of opvalt.
woensdag 22 oktober 2014 om 14:39
woensdag 22 oktober 2014 om 15:53
Volgens mij gaat het bij dat soort versnaperingen juist om de combinatie van smaken, als je alle onderdelen apart gaat afknabbelen en opeten kan je net zo goed eerst een los koekje eten, daarna een caramel en daarna een stukje chocolade, lijkt me, zonde om daar dan zo'n reep voor te kopen.
Vind het net zo vreemd als wanneer je koffie met melk en suiker wilt, maar je drinkt eerst je melk op, daarna de zwarte koffie en daarna sabbel je het suikerklontje op.
Maar goed, ben niet zo'n snoeperd, dus dat ik zo'n reep heb gegeten, is jaren en jaren geleden, denk ik.
Vind het net zo vreemd als wanneer je koffie met melk en suiker wilt, maar je drinkt eerst je melk op, daarna de zwarte koffie en daarna sabbel je het suikerklontje op.
Maar goed, ben niet zo'n snoeperd, dus dat ik zo'n reep heb gegeten, is jaren en jaren geleden, denk ik.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
woensdag 22 oktober 2014 om 16:07
Nee. Niemand ziet het. Het is een ding wat ik alleen zou kopen wanneer 'gierende honger, nog 20 km file oh kijk! een benzinestation'. Zo'n ding (of de rest wat er op lijkt (mars/nuts/kitkat/lion etc etc) eet je niet echt voor de lol of de lekker
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
woensdag 22 oktober 2014 om 16:42
quote:edamame schreef op 22 oktober 2014 @ 14:03:
Eigenlijk, al vanaf jongs af aan, eet ik een Twix op dezelfde manier en in etappes. En dat is als volgt: Eerst eet ik het chocolade en caramel van de bovenkant. Dan knabbel ik het chocolade van de zijkanten om vervolgens het overgebleven koekje op te eten.
Hebben jullie dat ook? Of dat je bijvoorbeeld een koekje met creme ertussen altijd door tweeën deelt voordat je je tanden er in zet?Als ik iemand in het openbaar zo zie eten kijk/loop ik er van weg. Als iemand die ik ken zo zou eten zou ik er wat van zeggen. Echt smerig klinkt het.
Hebben jullie dat ook? Of dat je bijvoorbeeld een koekje met creme ertussen altijd door tweeën deelt voordat je je tanden er in zet?Als ik iemand in het openbaar zo zie eten kijk/loop ik er van weg. Als iemand die ik ken zo zou eten zou ik er wat van zeggen. Echt smerig klinkt het.
woensdag 22 oktober 2014 om 16:52
quote:matroesjka_ schreef op 22 oktober 2014 @ 16:42:
[...]
Als ik iemand in het openbaar zo zie eten kijk/loop ik er van weg. Als iemand die ik ken zo zou eten zou ik er wat van zeggen. Echt smerig klinkt het.
Volgens mij zegt hier iedereen dit niet in het openbaar te doen (en terecht)
Maar jij dus je buurvrouw aanspreken op dit gedrag, ook als buufje gewoon lekker in haar eigen woonkamertje een Twix eet?
Joh, al stak ze hem overdwars in heel andere gaten, ze gaat haar gang maar
[...]
Als ik iemand in het openbaar zo zie eten kijk/loop ik er van weg. Als iemand die ik ken zo zou eten zou ik er wat van zeggen. Echt smerig klinkt het.
Maar jij dus je buurvrouw aanspreken op dit gedrag, ook als buufje gewoon lekker in haar eigen woonkamertje een Twix eet?
Joh, al stak ze hem overdwars in heel andere gaten, ze gaat haar gang maar
woensdag 22 oktober 2014 om 16:54
quote:lilalinda schreef op 22 oktober 2014 @ 16:52:
[...]
Joh, al stak ze hem overdwars in heel andere gaten, ze gaat haar gang maarNou buufje mag doen wat ze wil hoor. Maar als ik er bij ben (koffieleuten) zou ik er wel iets van zeggen ja.
[...]
Joh, al stak ze hem overdwars in heel andere gaten, ze gaat haar gang maarNou buufje mag doen wat ze wil hoor. Maar als ik er bij ben (koffieleuten) zou ik er wel iets van zeggen ja.
woensdag 22 oktober 2014 om 19:38
Dames, ik lik niet het karamel er niet af, ik BIJT het er gewoon af. Nooit iemand een boterham zien eten waar plakjes kaas uitsteken en ze dat er eerst afbijten voordat ze het kaas met brood samen eten? Zo eet ik de Twix.
Jullie mogen dat uiteraard smerig vinden, persoonlijk zie ik regelmatig volwassenen met smerigere eetgewoonten.
Jullie mogen dat uiteraard smerig vinden, persoonlijk zie ik regelmatig volwassenen met smerigere eetgewoonten.
woensdag 22 oktober 2014 om 21:56
quote:edamame schreef op 22 oktober 2014 @ 19:38:
Dames, ik lik niet het karamel er niet af, ik BIJT het er gewoon af. Nooit iemand een boterham zien eten waar plakjes kaas uitsteken en ze dat er eerst afbijten voordat ze het kaas met brood samen eten?
Nee, dat heb ik eigenlijk nog nooit iemand zien doen.
Ja, een konijn, maar dat was ook eigenlijk niet de bedoeling
Dames, ik lik niet het karamel er niet af, ik BIJT het er gewoon af. Nooit iemand een boterham zien eten waar plakjes kaas uitsteken en ze dat er eerst afbijten voordat ze het kaas met brood samen eten?
Nee, dat heb ik eigenlijk nog nooit iemand zien doen.
Ja, een konijn, maar dat was ook eigenlijk niet de bedoeling