Hoe eet jij een Twix?

22-10-2014 14:03 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk, al vanaf jongs af aan, eet ik een Twix op dezelfde manier en in etappes. En dat is als volgt: Eerst eet ik het chocolade en caramel van de bovenkant. Dan knabbel ik het chocolade van de zijkanten om vervolgens het overgebleven koekje op te eten.

Hebben jullie dat ook? Of dat je bijvoorbeeld een koekje met creme ertussen altijd door tweeën deelt voordat je je tanden er in zet?
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 oktober 2014 @ 14:24:

Oh wat eten jullie het allemaal vies op. Doen jullie dat echt ook als er iemand tegenover jullie zit? Ik zou er een beetje onpasselijk van worden , net of het een klein kind is hahahahahah.Ik doet het dan niet, of zo dat niemand het ziet of opvalt.
quote:haakje schreef op 22 oktober 2014 @ 14:29:

Als ik in gezelschap eet, eet ik hem gewoon op. Als ik alleen ben eet ik de chocola van boven eraf en dan de koek met caramel. En dan zeg ik zachtjes: hmmm lekker een raider Raider!! Die benaming is jeugdsentiment!
precies zoals jij, zelfs een celebrations minitwix :-)
Ik prop zo'n twix altijd zo naar binnen, te lekker! Heb wel een tic met gevulde koeken: eerst de rand eraf en dan t lekkerste voor het laatst: zachte koek met spijs :-)

Ik ga nu een twix halen...het is niet anders
In vier happen met weinig seconden daartussen.
Een koekje met creme gaat in één hap, evenals chocoladekaakjes. Hoe viezere handen je ervan krijgt, hoe sneller ik het kwijt wil.
quote:shaniqa schreef op 22 oktober 2014 @ 14:28:

Gewoon hap voor hap.welkome terug! en sorry maar dat ontleden van eten vind ik kinderlijk en vies
quote:mousson schreef op 22 oktober 2014 @ 15:42:

[...]

welkome terug! en sorry maar dat ontleden van eten vind ik kinderlijk en viesMijn oma zou zeggen: "wat jij vindt, moet je bij de politie brengen"
Ik eet een Twix (tenminste de laatste keer, dat ik er eentje at, was het net geen Raider meer denk ik), precies andersom. Ik bewaar de caramel juist voor het laatst (en ja, dat is lastig eten)
quote:lilalinda schreef op 22 oktober 2014 @ 15:45:

[...]

Mijn oma zou zeggen: "wat jij vindt, moet je bij de politie brengen"waarom zo onaardig?
de biscuit is alleen lekker in combi met chocola en caramel. apart op eten is vies. Dus gewoon in 1 x.
Volgens mij gaat het bij dat soort versnaperingen juist om de combinatie van smaken, als je alle onderdelen apart gaat afknabbelen en opeten kan je net zo goed eerst een los koekje eten, daarna een caramel en daarna een stukje chocolade, lijkt me, zonde om daar dan zo'n reep voor te kopen.

Vind het net zo vreemd als wanneer je koffie met melk en suiker wilt, maar je drinkt eerst je melk op, daarna de zwarte koffie en daarna sabbel je het suikerklontje op.

Maar goed, ben niet zo'n snoeperd, dus dat ik zo'n reep heb gegeten, is jaren en jaren geleden, denk ik.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Hier ook hetzelfde als TO. Maar ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst een twix heb gegeten. Hmmm moet toch nog naar de supermarkt vandaag
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Er was al eens eerder een topic over dingen op een rare manier opeten.

Ik vind dat altijd zo infantiel. Je bent toch geen kleuter.

Daarnaast eet ik nooit Twixen, maar zou ik het doen dan eet ik normaal.
Nee. Niemand ziet het. Het is een ding wat ik alleen zou kopen wanneer 'gierende honger, nog 20 km file oh kijk! een benzinestation'. Zo'n ding (of de rest wat er op lijkt (mars/nuts/kitkat/lion etc etc) eet je niet echt voor de lol of de lekker
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Ik zou het nooit in gezelschap zo opeten maar gewoon thuis dan eet ik hem ook op zoals TO. En pinda M&M´s daar bijt ik altijd eerst het suikerlaagje af en dan de pinda.
Ohhh nu heb ik zin in een Twix
quote:mousson schreef op 22 oktober 2014 @ 15:47:

[...]

waarom zo onaardig?

Actie-reactie

Jij bestempelt het gedrag van TO als Kinderachtig en Vies
quote:edamame schreef op 22 oktober 2014 @ 14:03:

Eigenlijk, al vanaf jongs af aan, eet ik een Twix op dezelfde manier en in etappes. En dat is als volgt: Eerst eet ik het chocolade en caramel van de bovenkant. Dan knabbel ik het chocolade van de zijkanten om vervolgens het overgebleven koekje op te eten.

Hebben jullie dat ook? Of dat je bijvoorbeeld een koekje met creme ertussen altijd door tweeën deelt voordat je je tanden er in zet?Als ik iemand in het openbaar zo zie eten kijk/loop ik er van weg. Als iemand die ik ken zo zou eten zou ik er wat van zeggen. Echt smerig klinkt het.
quote:matroesjka_ schreef op 22 oktober 2014 @ 16:42:

[...]

Als ik iemand in het openbaar zo zie eten kijk/loop ik er van weg. Als iemand die ik ken zo zou eten zou ik er wat van zeggen. Echt smerig klinkt het.

Volgens mij zegt hier iedereen dit niet in het openbaar te doen (en terecht)

Maar jij dus je buurvrouw aanspreken op dit gedrag, ook als buufje gewoon lekker in haar eigen woonkamertje een Twix eet?

Joh, al stak ze hem overdwars in heel andere gaten, ze gaat haar gang maar
quote:lilalinda schreef op 22 oktober 2014 @ 16:52:

[...]

Volgens mij zegt hier iedereen dit niet in het openbaar te doen (en terecht)

Maar jij dus je buurvrouw aanspreken op dit gedrag, ook als buufje gewoon lekker in haar eigen woonkamertje een Twix eet?

Joh, al stak ze hem overdwars in heel andere gaten, ze gaat haar gang maarNou buufje mag doen wat ze wil hoor. Maar als ik er bij ben (koffieleuten) zou ik er wel iets van zeggen ja.
Als ik er niet bij zou zijn en ze zou vertellen hoe ze een twix eet in de stijl van de OP zou ik ook zeggen dat het smerig klinkt trouwens.

Ik zie iemand dan al helemaal aan zo'n ding knagen en die karamel er af likken etc.
Dames, ik lik niet het karamel er niet af, ik BIJT het er gewoon af. Nooit iemand een boterham zien eten waar plakjes kaas uitsteken en ze dat er eerst afbijten voordat ze het kaas met brood samen eten? Zo eet ik de Twix.

Jullie mogen dat uiteraard smerig vinden, persoonlijk zie ik regelmatig volwassenen met smerigere eetgewoonten. :-)
quote:edamame schreef op 22 oktober 2014 @ 19:38:

Dames, ik lik niet het karamel er niet af, ik BIJT het er gewoon af. Nooit iemand een boterham zien eten waar plakjes kaas uitsteken en ze dat er eerst afbijten voordat ze het kaas met brood samen eten? :-)

Nee, dat heb ik eigenlijk nog nooit iemand zien doen.

Ja, een konijn, maar dat was ook eigenlijk niet de bedoeling
Ik hap er ook gewoon stukken af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven