Griepprik
donderdag 23 oktober 2014 om 12:35
donderdag 23 oktober 2014 om 12:35
Google is je beste vriend:
http://www.rivm.nl/Onderw ... s_de_jaarlijkse_griepprik
Alle info die je wil hebben.
http://www.rivm.nl/Onderw ... s_de_jaarlijkse_griepprik
Alle info die je wil hebben.
donderdag 23 oktober 2014 om 13:01
Ik krijg altijd een oproep omdat ik vroeger astma had.... moet zeggen dat ik hem 1 keer heb genomen... Die ene keer dat ik hem wel heb genomen was ik 3 keer zwaar verkouden en heb 1 keer griep gehad... Geloof dat ie maar bij een aantal soorten van griep werkt en de meeste waarbij die niet werkt, krijgen mensen het meeste... hahahahaa...
donderdag 23 oktober 2014 om 14:41
Mijn ex krijgt hem wegens hoge bloeddruk tabletten (why) en mijn dochter van 9 krijgt er ook elk jaar een (een oproep dan) omdat ze ooit op haar 4e een bronchitisaanval heeft gehad. en daar pufjes voor had. Deze gebruikt ze nu al twee jaar niet meer (niet nodig) maar krijgt nog steeds een oproep elk jaar.
Puck
donderdag 23 oktober 2014 om 16:33
donderdag 23 oktober 2014 om 16:39
quote:depressief schreef op 23 oktober 2014 @ 16:33:
Okay, bedankt mensen voor de info, maar ik heb een zwakke weerstand en dat weet mijn huisarts en ben al tig keer langs geweest vanwege longontsteking, maar ik krijg geen oproep en moet dus zelf voor de griepprik betalen.Waarom heb je dan een zwakke weerstand? En wat zegt de huisarts van je longontstekingen?
Okay, bedankt mensen voor de info, maar ik heb een zwakke weerstand en dat weet mijn huisarts en ben al tig keer langs geweest vanwege longontsteking, maar ik krijg geen oproep en moet dus zelf voor de griepprik betalen.Waarom heb je dan een zwakke weerstand? En wat zegt de huisarts van je longontstekingen?
donderdag 23 oktober 2014 om 16:41
als je zwanger bent kan je griepprik halen, staat in het foldertje wat je hebt gehad. ik krijg hem ook, omdat ik zowel astma als suiker heb, maar ik heb het al een paar keer niet gehaald, toen gevraagd of ik uit systeem kon, nou mooi niet, ik krijg ieder jaar weer opgestuurd. kaart ligt geloof ik ergens in de blauwe papier container