zwanger van vriend

24-10-2014 13:06 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
zoals tittel, zegt zwanger van ,vriend ik ben nu 19 weken 3 dagen zwanger van 1 ei tweeling nu ,volgde hij wit er volledig , afstand van ,doen met, contract en ik zie niet zitten om ,contract onderteken hij heeft wel al betaalt voor D prik die nodig was wel paar weken. telaat ,naar. paar sms. watsapp heeft hij eindelijk betaal maar nu wilt. hij dus dat contract, ondertekend dat hij kind niet herkend en, volledig afstand. er. vanaf doet nu volgde probleem ik .weet heel weinig van hem alleen zijn. voornaam.en dat werkt bij taxi bedrijf gezien, hij vaak afsprak in pauze

maar nu wilt hij bewijs hebben dat hij de vader is van tweeling ik weet gewoon niet meer wat hij wilt afstand tekenen maar toch bevesting dat hij herkend maar toch niks mee temaken wil tehebben
Kun je misschien in goed Nederlands je post herschrijven. Ik begrijp er helemaal niks van.
En nu in normaal Nederlands?
interpunctie! probeer eens wat komma's en punten, want hier is geen touw aan vast te knopen!
Op dat contract staat niet z'n achternaam? Bijzonder.
Je post is heel wazig geschreven. Je vriend van wie je zwanger bent ken je eigenlijk helemaal niet. Alleen zijn voornaam. Hij wil dat jij een contract tekent waarin jij hem niet als vader opgeeft en hij wil bewijs dat hij zeker de vader is. Dat is een beetje gek.

Ik zou in elk geval niets tekenen en gaan vragen bij het Juridisch Loket wat jij nu het beste kan doen.
Ik zou beginnen met een cursus Nederlands, dit is totaal niet te volgen.

En je kind herkennen.. dat moet erkennen zijn.
probeer het nog eens
.
Gefeliciteerd. je bent zwanger.
en hij heeft betaald voor een prik?

huh?
Eh, ik kan je post niet goed volgen. Is hij je "officiële" vriend? Ik neem aan van niet want je kent alleen zijn voornaam. Als jullie geen echte relatie hadden/hebben vind ik het niet vreemd dat hij het niet wil erkennen.

Wat is je vraag eigenlijk?
Vraag mondeling advies aan een bekende (familie, vriendinnen).

Forum is geen geschikte plek als je niet goed (Nederlands) kan typen.
Uit je andere topic, lees ik iets over open relatie. Je had dus een open relatie?! Misschien dat je vriend daarom zeker wil weten dat het zijn kind is.

Sowieso een warrig verhaal.. maar t klinkt als een zooitje deze situatie
.
ik nie begrijp nie
quote:cochise schreef op 24 oktober 2014 @ 13:10:

Eh, ik kan je post niet goed volgen. Is hij je "officiële" vriend? Ik neem aan van niet want je kent alleen zijn voornaam. Als jullie geen echte relatie hadden/hebben vind ik het niet vreemd dat hij het niet wil erkennen.

Wat is je vraag eigenlijk?hij wilt niet herken maar hij zij als . dat niet ondertekend zal ik nog wel merken
???

Welke prik? en welk contract? Teken niets voordat je bij het juridisch loket of je rechtsbijstandsverzekering bent geweest.

Weet je btw wel zeker dat het van hem is?
In ieder geval niet tekenen. Is denk ik ook niet rechtsgeldig. Of hij de kinderen nu erkend of niet, als hij de vader is moet hij alimentatie voor de kinderen betalen.

Vraag bij de werkgever na wat zijn naam en adres is. Via de rechtbank is altijd te achterhalen wat zijn adres is als zijn werkgever dat niet wil geven. Je hebt ook zijn telefoonnummer, via dat nummer is ook door rechtbank/advocaat te achterhalen wat zijn naam is.

Wel bijzonder dat je zwanger raakt van iemand waar je niet eens de naam van kent. Iedereen weet toch hoe je een zwangerschap moet voorkomen? Ook loop je kans op HIV of soa's.

Natuurlijk heeft hij wel recht op een vaderschapstest als de kinderen geboren zijn.

Overigens zijn hoofdletters en punten gratis..... Zo is het bijna niet te lezen.
Hij wil het kind niet erkennen..tsja jullie hebben geen relatie, snap niet waarom je een kind neemt (tweeling zelfs ook nog en je bent alleen en je spreekt de taal niet goed, mijn hemel)

Heb je familie en of vrienden hier?
.
erkend is erkent..
quote:groenebroek schreef op 24 oktober 2014 @ 13:13:

???

Welke prik? en welk contract? Teken niets voordat je bij het juridisch loket of je rechtsbijstandsverzekering bent geweest.

Weet je btw wel zeker dat het van hem is?anti D wegen resusfactor verschil gezien hij ander bloed groep heeft en ik weet zeker dat van hem is gezien die maand alleen met hem heb gedaan
Ik snap er helemaal niets van

Je zegt dat je zwanger bent van je vriend, maar je weet zijn achternaam niet eens? Als ik het goed begrijp wil hij dat je een contract ondertekend waarin staat dat hij niet erkend wil worden als de vader van jouw/jullie tweeling? En hij maakt er nu een probleem van dat hij heeft betaald voor een of andere prik? Heel erg vreemd verhaal. Ik zou in ieder geval niets ondertekenen als ik jou was. Heb je in je omgeving iemand om hierover te praten, ouders of vriendinnen?
Probeer even aan iemand te vragen die wel Nederlands spreekt om voor jou te spreken hier.

Dit is best belangrijk.

Zoek anders hulp bij de huisarts of juridisch advies?
quote:isa__88 schreef op 24 oktober 2014 @ 13:14:

Hij wil het kind niet erkennen..tsja jullie hebben geen relatie, snap niet waarom je een kind neemt (tweeling zelfs ook nog en je bent alleen en je spreekt de taal niet goed, mijn hemel)

Heb je familie en of vrienden hier?ik heb niet voor gekozen om zwanger worden het was zeker niet bedoeling maar is helaas niet anders
Heb jij een vriendin, familielid of iemand anders die jou kan helpen? Iemand die wel goed Nederlands kan? Ik begrijp niet wat je bedoelt, ik zie wel dat je hulp nodig hebt.

Neem iemand in vertrouwen. Je kunt ook altijd naar de huisarts of maatschappelijk werk.
https://www.juridischloket.nl/familie-en-relatie/

bellen of langsgaan en vragen wat je moet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven