Dagje London

26-10-2014 17:10 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!!

Met het oog op de kerst (en de ellendige familie-verwachtingen) hebben we ons iets leuks bedacht. Het leek ons super om de dag van kerstavond een dagje naar London te gaan met het vliegtuig. Iemand hier ervaringen met 1 dag heen en weer naar London met het vliegtuig?

Fijne zondag nog!
Ik ken wel iemand die dat soms doet maar dan moet je wel hele goede vliegtijden hebben.

Slangen reizen biedt die dagjes ook aan maar dan met de bus. Heb je minimaal 8 uur vrij rondlopen in londen. En hoef je niet nog vanaf het vliegveld de metro oid te pakken
Een dagje op en neer kan prima, ik doe het regelmatig. Reserveer alleen wel snel, want des te later je boekt des te duurder het wordt. Er gaan veel vluchten vanaf R'dam/A'dam, en je kunt vanaf ca 6.30/6.45 uur weg en dan rond 8/9 uur 's avonds weer terug?

Ik zou vliegen op London City, dan ben je geen extra tijd kwijt aan reizen naar de stad. (Vanaf Luton bijv duurt dat best heel lang nog).

Veel plezier!
Je bent best wat tijd kwijt aan inchecken, wachten op vlucht etc. en het reizen van en naar het vliegveld. Hou je dan nog wel voldoende tijd over om echt in Londen te zijn?

Is een dagje Gent of Brugge met de trein geen betere optie voor een dagje, als je toch uit Nederland weg wil zijn?
Ja, vliegen op London City, reizen vanaf buitengelegen vliegvelden is soms echt niet leuk, duurt lang en met de trein vaak vertragingen.

Als je heerlijk wil eten, ga dan lunchen bij Ottolenghi in Upperstreet. Echt een fijn restaurant.

Voor een hap tussendoor (broodjes, wraps) kun je hele lekker dingen krijgen bij Pret a Manger, dat zit overal.
Vliegvelden liggen vaak nog wel een uur van het centrum af, dus het is dan een kwestie van goed plannen.
Trek je knip maar alvast.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja vliegen op city leek me sowieso de beste optie. Geen zin om dan nog naar het centrum te moeten reizen. Gent of brussel kan ook. Maar London in die periode lijkt me geweldig
Het zou kunnen dat op 24 december veel winkels vroeg sluiten, omdat Engelsen dan al aan het feesten gaan. Weet het niet zeker, maar dat zou ik wel even controleren voordat je gaat boeken.
Ja das een goeie! Ik ga het checken:)
Kan helaas niet zo snel vinden wat de openingstijden zijn met kerstavond
http://www.tripadvisor.co ... ondon-London_England.html

Deze info is wel een beetje oud, maar zal nog wel gelden. Anders even het Brits toeristenbureau bellen?
quote:steeffiej schreef op 26 oktober 2014 @ 17:10:

Goedemiddag!!

Met het oog op de kerst (en de ellendige familie-verwachtingen) hebben we ons iets leuks bedacht. Het leek ons super om de dag van kerstavond een dagje naar London te gaan met het vliegtuig. Iemand hier ervaringen met 1 dag heen en weer naar London met het vliegtuig?

Fijne zondag nog!

Ik doe het regelmatig. Eerste vlucht heen, laatste vlucht terug en vroeg boeken tegen laag tarief. Ik woon in de buurt van Schiphol.

Ik ga vaak naar London dus ik ga niet meer voor de toeristische dingen.

Maar dag voor kerst is geen goed idee denk ik, dan zijn de tarieven heel hoog en zal het heel druk zijn met mensen die op weg zijn naar familie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven