Stappen A'dam 28+

26-10-2014 19:45 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hallo,

De titel zegt het al! Ik ben op zoek naar gezellige, lieve en vooral humoristische meiden die graag en regelmatig gaan stappen in A'dam!

En dan met name deephouse en technofeesten.

N.a.v. een eerder oproepje zijn we met een paar meiden een watsappgroepje begonnen en is het eerste stapavondje al gepland! Ben jij ook gezellig én enthousiast? Stuur me dan even een berichtje en dan voeg ik je toe!

Groetjes:-)
hey leuk berichtje ik ben 24 jaar ik woon in den haag maar ik ben wel regelmatig in Amsterdam te vinden ik kom zelf niet uit den haag ik ben zelf geboren en getogen in Amsterdam dus ik ben ook opzoek naar gezellige vriendin om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen en ik hou ook veel van techno feestjes ik ben zelf geen 28 ik hoop dat je dat niet erg vind maar het lijkt me wel leuk om met jou in contact te komen dit is mij e mail adres latina_chick@hotmail.nl ik hoop wat van je te horen groetjes imen
Hey meiden,

Leuke oproep, ik houd ook van Techno feesten! Kom zelf uit de buurt van Utrecht, maar ga redelijk vaak naar een feest in Amsterdam!

Ik ben zelf 31 jaar oud! Lijkt me leuk jullie te leren kennen!
Hey

Stuur anders even een prive bericht! Dan kunnen we gegevens uitwisselen:-)

Groetjes!
hey happy-girl en houden1983 ik heb jullie allebei een prive berichtje gestuurd het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen groetjes imen
Hey,

Thanx voor de reactie! Heb helaas Het privé bericht niet ontvangen!

Mailen jullie me anders even op Houten1983@hotmail.com???

Kunnen we contacten en mss snel iets afspreken?

Lijkt me erg leuk en gezellig
Sorry dames, zie nu pas dat ik het mailadres niet goed heb neergezet. Het moet houten83@hotmail.com zijn. Jullie kunnen me daar contacten als jullie willen. Heb ondertussen ook een privé bericht naar jullie gestuurd. Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven