Stappen A'dam 28+
zondag 26 oktober 2014 om 19:45
Hoi hallo,
De titel zegt het al! Ik ben op zoek naar gezellige, lieve en vooral humoristische meiden die graag en regelmatig gaan stappen in A'dam!
En dan met name deephouse en technofeesten.
N.a.v. een eerder oproepje zijn we met een paar meiden een watsappgroepje begonnen en is het eerste stapavondje al gepland! Ben jij ook gezellig én enthousiast? Stuur me dan even een berichtje en dan voeg ik je toe!
Groetjes:-)
De titel zegt het al! Ik ben op zoek naar gezellige, lieve en vooral humoristische meiden die graag en regelmatig gaan stappen in A'dam!
En dan met name deephouse en technofeesten.
N.a.v. een eerder oproepje zijn we met een paar meiden een watsappgroepje begonnen en is het eerste stapavondje al gepland! Ben jij ook gezellig én enthousiast? Stuur me dan even een berichtje en dan voeg ik je toe!
Groetjes:-)
zondag 26 oktober 2014 om 21:32
hey leuk berichtje ik ben 24 jaar ik woon in den haag maar ik ben wel regelmatig in Amsterdam te vinden ik kom zelf niet uit den haag ik ben zelf geboren en getogen in Amsterdam dus ik ben ook opzoek naar gezellige vriendin om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen en ik hou ook veel van techno feestjes ik ben zelf geen 28 ik hoop dat je dat niet erg vind maar het lijkt me wel leuk om met jou in contact te komen dit is mij e mail adres latina_chick@hotmail.nl ik hoop wat van je te horen groetjes imen
maandag 27 oktober 2014 om 14:20
Hey,
Thanx voor de reactie! Heb helaas Het privé bericht niet ontvangen!
Mailen jullie me anders even op Houten1983@hotmail.com???
Kunnen we contacten en mss snel iets afspreken?
Lijkt me erg leuk en gezellig
Thanx voor de reactie! Heb helaas Het privé bericht niet ontvangen!
Mailen jullie me anders even op Houten1983@hotmail.com???
Kunnen we contacten en mss snel iets afspreken?
Lijkt me erg leuk en gezellig
maandag 27 oktober 2014 om 21:30
Sorry dames, zie nu pas dat ik het mailadres niet goed heb neergezet. Het moet houten83@hotmail.com zijn. Jullie kunnen me daar contacten als jullie willen. Heb ondertussen ook een privé bericht naar jullie gestuurd. Groetjes